Waar erger je je aan? #9

Dat is kinkshamen! :joy:

3 likes

Ik erger me kepotttt dat mensen nu op straat gaan lopen omdat er op de stoepen nog sneeuw ligt. Mijn auto hoort hier op de weg, jouw voeten niet. Weg! Edit: op mijn weghelft dus, keuvelend met twee naast elkaar.

4 likes

Jouw straat word geschraapt, de stoep niet. Voeten op de weg it is🤷

40 likes

Ja ga niet mn nek breken voor die ene auto per 5 minuten die langsrijdt

40 likes

Nou maar echt hoor. :joy:

1 like

Ik ga mijn auto niet in de prak rijden op tegemoet komend verkeer omdat voetgangers met zn twee naast elkaar op mijn weghelft lopen. :woman_shrugging:

Ik weet niet if ik maandag naar kantoor moet. Maandag begint er een stagiair, alleen loopt de communicatie via mijn collega.
Stagiair zou hem mailen als het een pasje heeft van het terrein.
Nou dan maar maandag vroeg op en hopen op het beste.

Ah mensen die met z’n twee naast elkaar lopen mag je van mij omverrijden hoor. Das gewoon aso.

Ik schuifel voorzichtig langs de rand zodat auto’s er zo min mogelijk last van hebben

13 likes

Daar heb ik ook 0 problemen mee! Heb mn ergernis niet goed omschreven :grimacing:

Aan mezelf. Ik ben zo’n schijterd als het op fietsen / gladheid aankomt. Vanochtend helemaal in de stress omdat ik naar werk moest, met de fiets. Na 10 minuten fietsen ben ik weer omgekeerd naar huis omdat ik niet meer verder durfde & helemaal verkrampt van de angst op de fiets zat…

2 likes

Aan stories op instagram waarin mensen dan zielig over iets doen terwijl ze eigenlijk gewoon complimenten willen.

Nu weer iemand die zeurt over een coronakapsel met zogenaamde uitgroei terwijl ze haar perfect gestijlde en geverfde glanzende haar zonder dode punten heen en weer schudt. Show gewoon je haar zonder te doen alsof er iets mis mee is :roll_eyes::roll_eyes:

5 likes

Ja dat is waar! Heb het geprobeerd. En toen veilig met de bus gegaan :grin:

1 like

Ik vind het ook doodeng. Ik heb een paar adressen tijdens mijn postwijk die aan een paar gladde wegen liggen. Ik tegen mijn leidinggevende: ‘Ik kan hier niet komen. Breng jij het maar met je auto.’ (Laatste niet gezegd).
Dus vind je poging al dapper :slightly_smiling_face:

2 likes

Aan mijn smalle kleine voeten. Iedereen zegt altijd dat ik zulke schattige smalle en kleine voeten heb en dus mooie schoenen kan kopen MAAR IK WIL GEWOON DIKKE GROVE DR MARTENS LOOK-A-LIKES HEBBEN MAAR DIE ZIJN ALTIJD TE GROOT. Janken, ik slof als een malle in die dingen omdat ik zulke smalle voeten heb, en een maat kleiner is te klein.

Ik lig in bed en ik hoor mensen die op straat aan het kletsen zijn. Vond het juist zo relaxt dat dat voorlopig ff voorbij is met de avondklok. Ga weheeeg.

2 likes

Ik had dit ook altijd en deed er dus badstof zooltjes in, dan passen ze vaak net wel ( nu heb ik steunzolen dus ook opgelost. Van d’r martens heb je ook nog het junior model die misschien wel goed valt.
Maar heb je miss al aan gedacht haha dan is dit maar irritant ongevraagd advies :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Aan mijn slechthorende buurvrouw die 2 carnavals banners uit haar raam heeft gehangen en die de hele fakking dag tikken tegen de muur en haar raam. Zij heeft er geen last van, maar wij worden er gestoord van. Ze was overdag niet thuis, dus niets van kunnen zeggen en net geprobeerd die banners ergens vast te maken maar dat gaat niet zonder ladder aaaargh

Sowieso als mensen veel insta stories van vorig jaar opnieuw in hun story zetten. We hebben dit al gezien?

Maar nog meer als iemand alle feestjes en concerten van vorig jaar opnieuw laat zien. Mis het al genoeg zonder het telkens te zien.

6 likes

Erger me dood aan wat ik eerst dacht dat het goede vriendinnen waren. Had 2 weken terug een enorme ruzie met mijn vriend incl mental breakdown. Heb alle trots opzij gezet en aan vriendinnen gevraagd om te bellen en mijn hart te luchten. Werd er een afspraak gemaakt op een bepaalde dag om te bellen. Was dus echt nog 4 dagen wachten vgm. Die dag ben ik niet gebeld en ik had nog geappt maar niks gehoord. Nu weer een berichtje gestuurd. Wordt weer voorgesteld over 5 dagen bellen. Terwijl ik echt aangeef dat ik liefdesverdriet heb en paniekaanvallen. Dat kan toch niet in een vriendschap?

9 likes

Wat die paniek enz betreft wel veel beter. Alleen ja heb inderdaad het gevoel dat ik geen relatie en geen vriendinnen meer heb. Vooral omdat toen ik vroeg om te bellen zaten we elkaar fotos te sturen dat we verveelden op de bank.