Waar erger je je aan? #9

Ik ga er morgen wel iets ovet zeggen want het irriteert me echt. Ja heb op zich wel andere mensen om me heen. Bedankt ook voor het reageren!

1 like

Dat ik Winx besloot te kijken omdat ik een luchtige serie zocht en de tekenfilmversie vroeger wel geinig vond. Ik zit nu rechtop in bed en voel me bekeken :fearful:

Ik ben om 5:30 wakker geworden van het alarm van de buren en 2 uur later heb ik nog geen oog dichtgedaan. Ik wil slapen :weary:

Heel lullig van je vriendinnen, misschien helpt het om een volgende keer gewoon direct te bellen in llaats van te appen of iemand kan bellen? Dan maken ze maar gewoon even tijd

1 like

Ja zou ik ook aanraden! Of eve appen dat je 1 van hun zo gaat bellen omdat het urgent is. Kunnen ze het dan lang of kort houden, maar zichzelf dagen wachten is onzin. Ben he wel close met hun? Bel je vaker?

Er wordt zo laminaat geleverd. Krijg ik een belletje of er een man is die kan helpen want het is veel. Snap ik. Is ook vervelend. Maar ik kreeg meteen een zucht en steun en nu voel ik me meteen rot. En ga ik twijfelen of ik niet veel te veel heb besteld.

Hallo daar betaal je toch voor?

24 likes

Sowieso “of er een man is die kan helpen” :face_with_raised_eyebrow: en hoe is dit jouw probleem als je betaalt voor leggen?

Edit: Oh wacht, het gaat om sjouwen, of niet? Dan nog duizend keer :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Maar waarom is er een man nodig dan? Mijn laminaat werd tot de lift geleverd (wist ik), dus heb het met mijn zusje naar boven gebracht.

Aan de ene kant: tering irritant dat er om een man gevraagd wordt

Aan de andere kant: mooi, dan hoef ik dus niet te helpen

25 likes

Oh dank je, misschien moet ik daar eens naar kijken! Zooltjes heb ik geprobeerd maar ze blijven sloffen aan de achterkant. Ik zal eens naar echte dr.Martens kijken!

Daar hoef jij je echt niet rot om te voelen joh. Dan hadden ze vanuit dat bedrijf maar met z’n tweeĂ«n moeten komen als hij niet in z’n eentje wil sjouwen.

5 likes

Ja bij mij vroegen ze van te voren of het ver naar boven getild moest worden of dat er een lift was. Dan zouden ze namelijk iemand extra inhuren voor het sjouwen. Het viel mij in ieder geval vies tegen die pakketten, behoorlijk zwaar.

1 like

Ja, ze zijn ook met z’n tweeĂ«n. Heb gebruik gemaak van hun seksisme en niet geholpen met de trap op sjouwen, ze gingen er namelijk al vanuit dat ik dat niet kon. Is eigenlijk heel ergerlijk, maar komt me wel goed uit.

8 likes

Hahaha zo herkenbaar dit, feministisch tenzij het inhoudt dat ik vervelend werk moet doen :joy:

1 like

Ik vind het ZO irritant dat ik nooit dingen open kan krijgen. Probeerde net een fles schoonmaakmiddel open te krijgen en het lukt gewoon niet. En een banaan moet ik 9 vd 10 keer open maken met een mes. Echt frustrerend :@

1 like

Kan je er geen andere zak over heen doen? Ondersteboven?

Zou ik gewoon doen hoor!!

1 like

Oh woh ik ging er altijd vanuit dat ze dat in het ziekenhuis aansluiten!

3 likes

Aan die vieze nare klote sneeuw. Echte intense, intense haat. En sowieso die klote kou!

5 likes