Waar erger je je aan? #9

Dat is gewoon heel erg seksistisch bah

1 like

Ik had dat ook en toen was ik te lui om daar achteraan te gaan of naar het afgiftepunt te gaan (ook nooit bericht gekregen dat het daar weer zou zijn) en na een paar weken was het toch bij Zalando en verwerkt. Hopelijk ook voor jou.

2 likes

Ik heb volgens mij met m’n kaken geklemd vannacht en nu heel erg last van nekpijn. Auuu.

Echt de werkwijze van de Fitforfree he. Houden zich maanden koest na ophef over het doorincasseren tijdens sluiting. Sturen vd week een mailtje met tussen neus en lippen door dat ze ‘eventuele nog uitstaande bedragen’ gaan incasseren. Hebben ze zelf al een paar maanden niet gewoon maandelijks gedaan. En schrijven nu ineens een bedrag van €125 af. Echt belachelijk. Meteen uitgeschreven, wat een zooitje daar.

5 likes

Nee nog niet! Ga meteen kijken, thanks

2 likes

Ik vind dat er een wet moet komen die mensen verbiedt melkprut uit een automaat te verkopen onder de naam cappuccino.
Als ik cappuccino bestel verwacht ik opgeschuimde melk!!! :triumph:

20 likes

Ja heb het sowieso gestorneerd nu. Is voor mij vooral een principekwestie (en gewoon echt een flink bedrag) maar er zijn ook gewoon mensen die echt niet in een keer 125 euro kunnen missen lijkt me. Nog naast dat ze dus helemaal niet in hun recht staan. Heb de aflevering gezien, echt schandalig en laf!

2 likes

Mijn buurman is aan het boren terwijl ik probeer te studeren voor mijn tentamen, helemaal leuk maar je mag hier überhaupt niet boren in de muren dus vind ik het extra irritant.

Ik liep net door de stad en op een stuk waar veel mensen lopen en fietsen was een groepje jongens aan het voetballen?? Of ja vooral de bal naar mensen trappen ha-ha wat leuk. Ook twee keer naar mij en ik riep dat ze op moeten flikkeren. Op de terugweg zag ik ze nog steeds, ze waren ook ballen naar fietsen aan het trappen. Doe ff normaal joh.

1 like

Dat mensen altijd zo neerbuigend doen over het feit dat ik op mijn leeftijd nog geen rijbewijs/auto heb. En me dan vervolgens met een blik vol medelijden aankijken als ik zeg dat ik een fiets heb of met het OV ga. “Maar je bent bijna 30!!!??”. Ja dus Gerda?
Of als ik gewoon een keer random een mooie auto zie en iets daarover zeg is het “nou ga jij eerst maar eens je rijbewijs halen!!”. De grap was ook nog dat diegene die dat zei zelf fietst op de fiets van zijn oma. Ik heb tenminste een fucking vette fiets vriend.

27 likes

Ja echt waar bemoeien mensen zich mee? Mijn moeder doet het ook al haar hele leven zonder wegens epilepsie. En zelf ben ik nachtblind dus zal ik de auto in de donkere maanden ook minder snel kiezen. Bovendien woon ik midden in het centrum met alles op loopafstand, 500 meter van kantoor en hebben we hier prima verbindingen met het OV dus ik vind het een onnodige luxe. De auto zou hier dan toch maar een beetje staan voor niks en de parkeervergunningen zijn hier echt belachelijk duur.

5 likes

Dat zijn ook vrijwel altijd mensen die zelf hun rijbewijs gehaald hebben op kosten van hun ouders. Zo vanzelfsprekend is het inderdaad niet voor iedereen. Ik heb overigens ook wel eens van zo’n verbijsterd iemand de vervolgvraag gekregen hoe ik zonder rijbewijs dan ooit op vakantie ging.
419

10 likes

Ik ben echt overdreven geïrriteerd op mezelf. Kijk al 2 dagen uit naar m’n slechte vrijdagavondmaaltijd van ovenpatatjes met een vega kroketburger. Van de week gecheckt of ik nog wel patat in de vriezer had en dat was zo.

Haal ik nu die zak uit de vriezer, heb ik blijkbaar verkeerd gekeken want het zijn aardappelpartjes ipv patat :cry: En het maakt natuurlijk geen fuck uit want aardappel is aardappel maar toch, hele perfecte maaltijd aan gort :triumph:

5 likes

Meestal voel ik me dan een halve minuut heel onvolwassen omdat ik nog geen rijbewijs heb en de rest van de dag enorm succesvol omdat ik nu zelf voor die lessen kan betalen.

5 likes

Ik ben ook zo’n verwend nest dat haar rijbewijs gedeeltelijk van haar ouders kreeg, maar twijfel of ik hem nu weer op m’n 18e zou halen als ik het over kon doen. Ik ben echt dankbaar dat ik een gedeelte kreeg, maar vond rijlessen zo kut en het heeft voor zoveel stress gezorgd met de examens (maar ben doorgegaan want ja je kunt hem maar hebben en dan ben je er je verdere leven in principe vanaf). Ik vind autorijden nu nog steeds heel stom en zou soms willen dat ik m’n rijbewijs gewoon niet had zodat er niet aan me gevraagd kon worden of ik wil rijden (nee zeggen is niet altijd een optie want m’n man vindt rijden ook niet top en als we samen ergens heen gaan is het rijden splitten wel zo eerlijk).

Ik heb ook onder dwang mijn rijbewijs gehaald. Eerste paar jaar was ik echt een gevaar op de weg, tot ik een baan kreeg waarvoor ik opeens super veel moest rijden.

Nu ben ik wel heel blij met mijn rijbewijs, want het geeft meer vrijheid en ook meer kansen qua werk. Maar herken je, toen ik nog een zakelijke lease auto had voelde ik me meer een chauffeur voor mijn familie.

Had het alleen nooit zelf kunnen betalen omdat ik toen echt waardeloos was, wat ook niet bevordelijk werkte. Mijn ouders zijn echt een fortuin aan mij kwijt geweest.

1 like

Ja hetzelfde. Ik vond in het begin rijden heel eng maar het moest gewoon voor mijn werk, ik had echt geen andere keuze. En inmiddels rij ik zonder morren naar en door Amsterdam, Utrecht, Rotterdam… al doende leert men en dat is gewoon écht zo!!

3 likes

Hallo fietsen zijn gezond en vet cool hoor
https://vm.tiktok.com/ZMecSU8tr/

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #9 (Deel 3).