Bij de holters die ik ken moet er eerst nog een batterij inđ
Nouuuu mn huurbaas vroeg last minute voor een bezichtiging vandaag⊠half 4. Nou prima. Even moeten haasten daarvoor, zitten we nu op de bank krijg ik een appje
âHet word 16:00â
Echt kutwijf
Wat stuurde je terug? Mooi, dan heb ik nog tijd om mijn twee katten en hond die hier al jaren wonen terwijl dat niet mocht, naar mijn nieuwe huis te brengen
Ja godverdomme he, ik ben net ook echt vloekend en tierend een rondje gaan lopen omdat ik echt ff een frisse neus wilde maar jezus wat kut
Dat ik nog wel weet wanneer ik dingen aan mensen heb verteld, waar dat was, wat ik aan had, etc en nog veel meer onbenullige dingen van jaren terug maar onthouden of ik mân haar 1 of al 2 keer heb gewassen onder de douche? TĂ© ingewikkeld.
Waarom heb ik een pot witte chocoladepasta gekocht? Heb vandaag al zo veel sneetjes brood gegeten. Maar wel lekker!
Ik voel me helemaal kut en alleen de afgelopen dagen. Ga ik allemaal zielige films kijken, tja dat werkt ook niet mee. Waarom kies ik er dan niet voor om hilarische kattenfilmpjes te kijken. En potverdoorieeeee wat een KUT einde van The Best of Me.
Zat ik helemaal tot 18:40 (stond op de timetable) te wachten en de flugel livestream in de gaten te houden voor Immer Hansi IS IE AL GEWEEST. Godverdmmmm
Tijd om het op crackers, pannenkoeken, appels, koekjes, alles te smeren
Ik snap eigenlijk wel dat het op een ander heel kortaf kan overkomen en dus het idee dat je boos/geĂŻrriteerd bent
Ik weet niet of dat helemaal de juiste tactiek is om mn borg te krijgen
Het lijkt wel alsof je iedere week een ander persoon bent.
Maar verbreek het contact dan gewoon?
Weird flex? Toch lief dat ze naar je open dag vroeg? âJoh ik verplicht je niet om te contactenâ
Ik ook! Kreeg er helemaal de kriebels van. Gespuis
Nederlanders hebben wel een cultuur. Eens in het jaar hits verneuken door er een ongeĂŻnspireerde tekst op te verzinnen, het keivals te krijsen en dan te zeggen dat het bij Carnaval hoort.
HĂ©, een deel van Nederland verlaagt zich niet tot deze onzin.
Moeten ze het ook niet op de publieke zenders uitzenden!
Maar niet elk carnavals lied wordt zo geschreven of gekopieerd vanuit bestaande hits.
True!