Ik moet thuis blijven voor de bloemen die mijn vriend besteld heeft wat natuurlijk heel lief is maar ik zou ook graag boodschappen willen doen en naar de dierenwinkel gaan
Youtube filmpjes met Engelse titels die in een voor mij volstrekt onbegrijpelijke taal blijken te zijn.
Werkt de translate ondertitel dinges niet?
Hmm misschien wel maar dan kan ik niet intussen diamond painten.
Ik ben gisteren met schaatsen aan het einde vol languit op mn bek gegaan op het ijs en heb nu een ei en blauwe plek op mn knie en dat is natuuuuurlijk mn blessuregevoelige knie
Pff vrouwen en achternamen wat een gedoe zeg. Ik werk zelf in de IT-sector en hoevaak ik al gedoe heb gehad over de weergave van een achternaam van een vrouw als ze net getrouwd is. Willen ze overal alleen nog de naam van hun partner maar dat is echt niet zo makkelijk te regelen…denk dan elke keer hou gewoon lekker je eigen naam aan en val mij er niet mee lastig
Precies de reden waarom ik mijn eigen achternaam heb gehouden. Zoveel gedoe wat er bij komt kijken om alles te veranderen.
Op mijn oude werk kwam er dan als ‘mevrouw Jansen-de Vries’ op een gegeven moment uit elkaar was gegaan ‘mevrouw Vervallen-de Vries’ te staan, zo suf
Recruiters op LinkedIn zijn soms net mannen op tinder die meteen een reactie verwachten haha.
“Hoi Leilouka, ik heb een leuke baan voor je, kun je hier vandaag nog op reageren?”
“Hoi, ik heb nog geen reactie ontvangen. Kun je me zo snel mogelijk iets laten weten?”
Ik kijk echt niet elke dag op LinkedIn en ik heb toch niet om zijn berichtje gevraagd? Ik krijg echt zelden een bericht van een recruiter maar vrijwel alle berichten die ik heb gehad waren wel zo opdringerig.
Ik heb vandaag pijn en weet niet wat t getriggered heeft. Voelde t gister al dus gister me al doodverveeld en niks gedaan. Dus vandaag t zelfde alleen plat in bed. Zo wordt t nooit wat met mn business.
En dan zie je bij je zal t maar hebben een jongen met spierziekte die gewoon doodgaat en dan denk ik wat zeik je. Maar ja vraag aan een willekeurig iemand of je zn arm mag breken en diegene zal nee zeggen. Dus pijn is gewoon kut.
Ik zou willen dat niks doen meer geaccepteerd was.
Haha, heerlijk. Echt de ultieme reden om je eigen naam aan te houden.
Ik heb een nieuwe collega die de whatsappgroep gebruikt voor álle vragen die hij heeft, terwijl er gewoon een chatprogramma is waarin je hulp moet vragen aan collega’s en hij weigert dat gewoon. Ik heb vakantie en die app komt de hele tijd naar boven omdat hij weer een vraag moet stellen. Hou ooooooop.
Kan je niet de SEH bellen?
Oh nee, wat vervelend. Knelt het echt of kan hij er nog even om heen blijven zitten? Kan je ook even kijken of het vanzelf minder wordt?
Wat zegt de huisarts? Lijkt me een geschikt persoon om ook de vervolgstap te bedenken als het hem/haar niet lukt
Kan een juwelier hem niet openknippen?
Huisarts adviseert toch om te blijven proberen met touwtjes, elastiek… ik heb echt alles al 10x geprobeerd en het wordt alleen maar roder, pijnlijker. Ik heb inmiddels ook een wondje op mijn vinger door het vele trekken en wrijven. Juwelier is gesloten door de lockdown. Ik ben niet snel in paniek maar kan nu echt niet meer logisch nadenken.
Nog een keer bellen: het lukt niet, het wordt erger. Als het hen ook niet lukt heeft het weinig zin je thuis te laten aanklooien.
Dat ik 36 euro moet betalen aan de NS om een weekendje thuis te zijn
Heb je al zeep of olie gebruikt.
(Ik typte zepe. Ik ben soy pepe en ik gebruik zepe)