Waar erger je je aan? #9

Bij mij op het werk gebruiken ze om deze reden standaard de “meisjesnaam”. Best grappig, zijn mensen die al jaren getrouwd zijn en zelf altijd die nieuwe naam gebruiken, die toch weer met de oude in het systeem staan

Gewoon uit de app stappen? Met een bericht dat je vrij hebt en zo toch steeds met werk bezig bent. Dat je na je vakantie wel weer terugkomt.

Wow ja, ik ergerde me juist aan het omgekeerde dat mijn naam gewijzigd werd na een functiewijziging! Ik had eerder gevraagd mijn eigen naam te behouden voor het werk en dat ging anderhalf jaar goed.

Er gooit een stel kinderen steeds sneeuwballen tegen ons raam aan, terwijl mijn vriend in die ruimte een online les aan het geven is. Steeds als ik dan naar buiten loop om die jongens aan te spreken rennen ze gillend voor me weg om een half uur later weer terug te komen. Super irritant.

Ga bij een ander raam staan met de tuinslang en spuit ze nat :slightly_smiling_face:

28 likes

Of ik doe een paar sneeuwballen in de vriezer en ik pak ze terug.

9 likes

Dat ik geen snacks heb. En even in de kast ging kijken. En dat daar 100erde soorten noodles en rijstcrackers staan allemaal over de datum. Word ook allemaal gekocht onder het mom van " Jaa maar als ik daar ooit zin in heb"
En ik wil niet naar de winkel want het is overal glad gvd.

Echt sneu dat al mn ergernissen bestaan uit " ik heb geen snacks" mja heb verder ook geen flikker te doen dan sneeuw haten.

2 likes

Die kan je denk ik nog wel eten. Is droog spul.

Al zou ik dat zelf nooit doen want ieh bah eng.

Nou de rijstwafels waren goor haha. Heb nog hagelslag bedacht ik me net. Hiephiep hoera

Hagelslag is ook een snack.

Ik heb zoveel pijn. Breek liever elke 2 maanden mn poot of een arm.

1 like

Aan winkel medewerkers die hun eigen prive leven bespreken belangrijker vinden en dan niet stoppen met kletsen.

Ik was speciaal bij de kassa die bij de service balie stond gaan afrekenen omdat ik nog ibuprofen nodig had. Ik dacht scheelt weer een keer in de rij staan.
De kassa medewerkster was druk in gesprek met de service balie medewerkster en een random medewerkster. Mondkapjes op hun kin nog even lekker knuffelen. Er kon geen goedemiddag niks vanaf. Ik kreeg bijna mijn ibuprofen niet omdat ze te druk was met gillen om een selfie. Vervolgens sloeg ze die 2 pakjes niet aan.

Joe joe dank je wel en tot ziens. Dan moet je maar op je werk letten. Ik vond het nog jammer dat het maar €2 gratis was :sweat_smile:

9 likes

Hij staat ook op youtube, daar zit dat stuk er wel in trouwens.

1 like

Ik erger me aan de mate waarin mijn belangst mijn efficiëntie beïnvloedt :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

Waaraan heb je pijn? Tietze?

Ja

Nooooo m’n chromecast werkt ineens niet meer? Het logo verschijnt niet op de tv, maar wel de foto’s van Google.

Al gereset maar niks :tired_face:

Al geprobeerd de stekker eruit te trekken voor 10 sec? Dat hielp bij mij vaak

1 like

Ja zowel van de tv als de chromecast (zit in de USB port) maar Thanks!

Ook al geprobeerd m uit de Google home app te gooien en opnieuw toe te voegen?

1 like

Thanks na n uur werkte dit!