Waar erger je je aan? #9

23 likes

Wat is de kleur die je zoekt en het budget? Ik heb er eentje die ik heel fijn vind maar eerlijk is eerlijk, wel wat prijzig.

1 like

Hahahaha ja mn tip voelde ook echt als zo’n mega stomme tip in de categorie “zit de stekker er wel in”

Dat is de standaard volgende vraag in: the it crowd haha

2 likes

Het is de 3e keer dat ik zie dat Mark Sloan dood gaat en toch vind ik het weer erg en doet het pijn

26 likes

Zit ik nu in de gang en staar wedstrijd met mijn kat te houden zodat hij eindelijk in de kattenbak schijt inplaats van de gang. Misschien?

———-

Gelukt na 15 minuten elkaar intens aankijken.

9 likes

Ik heb gisteravond oncontroleerbaar gejankt om een Tiktok met de scène waar Grey 007 op dr hand getekend krijgt door George die dood gaat, I feel you.

10 likes

Spoilers.

Dat seizoen eindigde in 2009. Schrik niet, de titanic zinkt ook aan het eind.

14 likes

Ik antwoord ook niet op jou of Karl. Er zijn mensen die het leuk vinden om bewust nieuwe shows te spoilen

Herkenbaar… hoop dat je alsnog lekker hebt geslapen.

1 like

Oh ik ben nu bij seizoen 3, zie er nu al tegenop.

Sowieso pijnlijk dat Lexie en Mark nooit meer samenkomen :cry:

4 likes

Ja dat is ook tragisch… en weet niet in welk seizoen dat van @anon86562306 was maar dat heb ik net teruggekeken en dat was ook echt afschuwelijk :pleading_face:

2 likes

Finale seizoen 5 was dat. Bereid je voor @monkeyslut

2 likes

@Karl_Lagerfeld @anon86562306 @monkeyslut George was echt mijn liefde, echt JENKEN toen hij dood ging en nog steeds eeelke keer janken.

5 likes

Dat de avondklok weg is omdat viruswaanzin een rechtszaak gewonnen heeft. Niet dat de avondklok weg is per se, maar dat alle gekkies zich nu extra gesterkt gaan voelen :weary:

28 likes

Ja ik merkte plots pro-avondklok gevoelens bij mezelf.

7 likes

Ja hoorde ook al op de radio dat zo’n viruswaanzin wappie aangaf dat er lekker gefeest kon worden vanavond :roll_eyes: :roll_eyes: echt doe ff normaal

5 likes

De huisarts zou terugbellen maar nog altijd niks gehoord. Hopelijk belt hij nog dit half uur en anders moet ik morgen weer bellen

Ahh zo irritant dat wachten he! ik zou laatst ook eens “in de ochtend” gebeld worden en dat werd toen iets voor 19u :sweat_smile: