Ik heb daar vorige week weer schaamteloos tranen over gelaten
Haha dat is wel een groot verschil! Het is inderdaad nu meer het wachten op, ik begrijp dat het nu druk is en er dingen tussen kunnen komen. Maar ik vond het vreemd dat ik geen afspraak kon maken. Ik kreeg gelijk de huisarts zelf aan de telefoon en toen vroeg hij waarom ik een afspraak wilde maken en daarop volgend dat hij later terug zou bellen.
bah bah doe ik eens ‘week’ boodschappen, vergeet ik alsnog de helft waardoor ik nu naar de supermarkt moet gaan
en iemand komt mijn dressoir gratis ophalen van mp. Ook geen zin in, haat sociaal marktplaats contact.
Dat er alweer bij ons voor gebouwd gaat worden. Al 2 jaar lang alleen maar overlast en nu weer. Juist nu het voorjaar wordt en de ramen regelmatig open moeten omdat het anders te warm wordt. En dan ook nog eens tussen 07.00 en 19.00. Heb net zitten janken van frustratie.
Een compleet gebouw. Er worden hier overal complete flatgebouwen neergezet.
Dat ik thuis op mijn werklaptop weer niet alle applicaties erop heb staan , maar als ik 5 minuten naar mijn werk rij, alles er wel opstaat.
Ik wil gewoon Word kunnen gebruiken als ik thuis ben haha.
Ik heb ruzie met mijn vriend en hij zegt nu dat hij morgen mijn auto gaat omruilen voor een goedkope auto terwijl ik aan het werk ben
Kun je ook met hem doen toch
Nee zo’n fijn exemplaar vind ik niet meer
Willem Engel bij Op1 vanavond
Ga je maandelijks? Ik betaal ook zoiets en heb voor 30? euro een weekend vrij abonnement. Haal(de pre-corona) ik er makkelijk uit!
Dat elke avond, vlak voor de avondklok, mijn straat verandert in een racebaan. Er gebeuren hier sowieso al vaak ongelukken en dit maakt het er niet veiliger op
Normaal gezien heb ik een auto! Maar ivm de sneeuw met trein gegaan
Ik heb echt een hekel aan bellen dus ik probeer mijn paypal blokkade op andere manieren op te lossen maar voor alle andere manieren van contact moet je inloggen en dat lukt nu dus niet
Haha ik zit ook precies in deze loop. Heb het voor nu weer even opgegeven.
Dat aannemers hier zo ontzettend verschrikkelijk langzaam zijn. Het was al anderhalf jaar etteren voor we er 1 hadden die tenminste reageert, netjes werk aflevert en niet onbetaalbaar duur is, maar voor de opdracht eenmaal zover is duurt alles zo laaaaang.
Hij kwam vlak voor kerst, we willen een grote verbouwing waarbij hij veel verschillende partijen moet aanschrijven, dus hij zei al dat het door de feestdagen niet 1 januari zou worden.
Prima, ik vroeg of ik dan mag denken aan de derde week van januari, ja dat klopte wel.
Inmiddels vorige week vrijdag maar even gebeld omdat ik nog steeds niks had gehoord: “oh ja zal de boel weer even oppakken”. Zuuuuucht
Ik wil het volledig AF hebben voor 1 juli en de werkzaamheden zelf duren minimaal 10 weken. Hurry the fuck uuuuup
Aan mezelf. Had witblond haar maar ja mega onderhoudsgevoelig natuurlijk dus weer asblond gemaakt nu zie ik foto’s van mezelf met wit haar denk ik ah ja was toch wel leuk
In dat geval snap ik je ergernis volledig haha, treinkaartjes zijn bizar duur!
Idioten die sneeuw op de dak van hun auto laten liggen. Denken ze dat dat gewoon blijft liggen op de snelweg.
Ik heb zelfs al eens een hele berg sneeuw van het dak van een vrachtwagen moeten mijden.
Hoe haal je sneeuw van je dak dan