Dat elke avond, vlak voor de avondklok, mijn straat verandert in een racebaan. Er gebeuren hier sowieso al vaak ongelukken en dit maakt het er niet veiliger op
Normaal gezien heb ik een auto! Maar ivm de sneeuw met trein gegaan
Ik heb echt een hekel aan bellen dus ik probeer mijn paypal blokkade op andere manieren op te lossen maar voor alle andere manieren van contact moet je inloggen en dat lukt nu dus niet
Haha ik zit ook precies in deze loop. Heb het voor nu weer even opgegeven.
Dat aannemers hier zo ontzettend verschrikkelijk langzaam zijn. Het was al anderhalf jaar etteren voor we er 1 hadden die tenminste reageert, netjes werk aflevert en niet onbetaalbaar duur is, maar voor de opdracht eenmaal zover is duurt alles zo laaaaang.
Hij kwam vlak voor kerst, we willen een grote verbouwing waarbij hij veel verschillende partijen moet aanschrijven, dus hij zei al dat het door de feestdagen niet 1 januari zou worden.
Prima, ik vroeg of ik dan mag denken aan de derde week van januari, ja dat klopte wel.
Inmiddels vorige week vrijdag maar even gebeld omdat ik nog steeds niks had gehoord: “oh ja zal de boel weer even oppakken”. Zuuuuucht
Ik wil het volledig AF hebben voor 1 juli en de werkzaamheden zelf duren minimaal 10 weken. Hurry the fuck uuuuup
Aan mezelf. Had witblond haar maar ja mega onderhoudsgevoelig natuurlijk dus weer asblond gemaakt nu zie ik foto’s van mezelf met wit haar denk ik ah ja was toch wel leuk
In dat geval snap ik je ergernis volledig haha, treinkaartjes zijn bizar duur!
Idioten die sneeuw op de dak van hun auto laten liggen. Denken ze dat dat gewoon blijft liggen op de snelweg.
Ik heb zelfs al eens een hele berg sneeuw van het dak van een vrachtwagen moeten mijden.
Hoe haal je sneeuw van je dak dan
Ik doe het altijd met een stoffer (van een stoffer en blik), maar mijn vriend deed het laatst met zo’n kleine trekker voor je badkamer en dat werkt ook prima!
Ik heb een kleine auto dus deed het altijd met een handdoek om mijn arm gewikkeld. Maar genoeg mogelijkheden, je bent ook verplicht om met een sneeuwvrije auto te rijden.
Ik zag net een trailer voor de nieuwe serie van Carice en halina en alleen daaraan kan je al zien dat het volkomen kut is.
Waarom kunnen Nederlandse acteurs nooit naturel acteren? Als ik Scandinavische of Spaanse series kijk dan praat iedereen gewoon als een normaal mens en in Nederlandse series lijken ze allemaal voor een onzichtbaar publiek te oreren ofzo, heel overdreven en onnatuurlijk.
Niemand praat toch zo? Echt Fucking afleidend en afstotelijk.
Hahaha kut is het he, ik heb dus laatst een chat ergens gevonden waarvoor ik niet in hoefde te loggen maar ian hem nergens meer vinden
Die gaf overigens ook het foute advies want ze zei dat er een slot op mijn account zit die bij een foute poging 72 uur werd verlengd. Maar ik heb geen foute inlogpogingen en 72 uur wachten hielp niet
Zou dat niet komen omdat nederlands onze moedertaal is en het ons daarom sneller opvalt dat het kut geacteerd is?
Ik had het laatst met een collega over die franse serie plan coeur. Die collega is half frans en vond het acteerwerk heel matig, terwijl mij dat niet opgevallen was. Dus toen ging ik denken, misschien voelt acteerwerk in je eigen taal sneller onnatuurlijk aan?
Ik moet straks naar lokaal ‘Tokyo’. Euh geef het gewoon goed oplopende nummers, dan hoef ik straks niet te dwalen op die verdieping.
Ik vind sowieso dat duo heel kut en irritant.
Maar qua acteren, misschien is het dat ze dan op de toneelschool allemaal voorbereid worden op toneel ipv televisie ofzo?
Erasmus? Volgens mij heb ik ook een keer een meeting gehad in dat lokaal, heb me ook het schompes gezocht
Haha ik erger me hier via jou aan, hoe totaal onlogisch!
Nopes geen Erasmus. Totaal ergens anders waar ze blijkbaar ook deze benamingen gebruiken.