Ik doe het altijd met een stoffer (van een stoffer en blik), maar mijn vriend deed het laatst met zo’n kleine trekker voor je badkamer en dat werkt ook prima!
Ik heb een kleine auto dus deed het altijd met een handdoek om mijn arm gewikkeld. Maar genoeg mogelijkheden, je bent ook verplicht om met een sneeuwvrije auto te rijden.
Ik zag net een trailer voor de nieuwe serie van Carice en halina en alleen daaraan kan je al zien dat het volkomen kut is.
Waarom kunnen Nederlandse acteurs nooit naturel acteren? Als ik Scandinavische of Spaanse series kijk dan praat iedereen gewoon als een normaal mens en in Nederlandse series lijken ze allemaal voor een onzichtbaar publiek te oreren ofzo, heel overdreven en onnatuurlijk.
Niemand praat toch zo? Echt Fucking afleidend en afstotelijk.
Hahaha kut is het he, ik heb dus laatst een chat ergens gevonden waarvoor ik niet in hoefde te loggen maar ian hem nergens meer vinden
Die gaf overigens ook het foute advies want ze zei dat er een slot op mijn account zit die bij een foute poging 72 uur werd verlengd. Maar ik heb geen foute inlogpogingen en 72 uur wachten hielp niet
Zou dat niet komen omdat nederlands onze moedertaal is en het ons daarom sneller opvalt dat het kut geacteerd is?
Ik had het laatst met een collega over die franse serie plan coeur. Die collega is half frans en vond het acteerwerk heel matig, terwijl mij dat niet opgevallen was. Dus toen ging ik denken, misschien voelt acteerwerk in je eigen taal sneller onnatuurlijk aan?
Ik moet straks naar lokaal ‘Tokyo’. Euh geef het gewoon goed oplopende nummers, dan hoef ik straks niet te dwalen op die verdieping.
Ik vind sowieso dat duo heel kut en irritant.
Maar qua acteren, misschien is het dat ze dan op de toneelschool allemaal voorbereid worden op toneel ipv televisie ofzo?
Erasmus? Volgens mij heb ik ook een keer een meeting gehad in dat lokaal, heb me ook het schompes gezocht
Haha ik erger me hier via jou aan, hoe totaal onlogisch!
Nopes geen Erasmus. Totaal ergens anders waar ze blijkbaar ook deze benamingen gebruiken.
206👍 haha drama altijd met die lokaalnamen. Veel plezier vandaag, ik hoop dat je mag glijden!
hahah dankje! Ja ingang van 206 is te vinden. En anders ga ik bellen als ik verdwaal
0h mijn god dit is zoooo herkenbaar. Ik zou november mijn gevel laten vervangen en je mag een keer raden of ik inmiddels al een nieuwe gevel heb.
Nog een ergernis over mijn huisarts. Je kan alleen bellen voor een afspraak tussen 8 en 10 en tussen 2 en 3? Ja nee geen wonder dat ze het druk hebben. Ik zou gisteren teruggebeld worden, werd niet teruggebeld, dus nu zelf bellen maar ik heb deze tijden niet in mijn hood dus belde iets na 10, te laat dus
Oh gek dat ze dat dan niet inplannen als het een praktijk is waar meerdere huisartsen zitten.
Als het gewoon alleen de ochtend is dat je een afspraak kunt inplannen vind ik het niet zo raar. Maar dit zijn gewoon hele korte specifieke tijden. Mijn volgende huisarts wordt toch een die de gehele dag te bereiken is
Als het alleen om je huid gaat, dan heb je geen ei nodig (dus alleen vulva gebied, dan is zalf voldoende)
Maar als het ook in je vagina zit dan heb je wel een ei nodig.
M’n pincet is sinds een paar dagen zoek en vind het zo irritant. Een uur voordat ie kwijt was had ik 'm nog gebruikt op de bank, maar daar was ie nergens te bekennen. Op z’n andere gebruikelijke plek ook niet. De bankgleuven al 100x gecheckt, onder de bank, onder andere meubels, en verder het huis doorzocht, maar hij lijkt gewoon spoorloos te zijn. En m’n huis is gewoon netjes aan kant dus het is niet alsof ik hem door de troep niet zie ofzo Wilde het liefst gewoon direct een nieuwe bestellen, maar gezien ik dan wel weer een tweezerman wil dacht ik van ik wacht nog even af want dat is gelijk weer zo’n duur grapje voor iets wat ik al heb en waarschijnlijk in no time ineens boven water gaat komen, maar nu duurt het me wel te lang al
Enige wat ik me nog kan bedenken is dat ik 'm per ongeluk weg heb gegooid, maar dat is ook totaal geen logische optie. Argh.
Ik vind zelf die ovules wel wat sneller werken! Helemaal icm met die creme.
Onder de zitkussens in de bank? (als je die hebt)