Waar erger je je aan? #9

206👍 haha drama altijd met die lokaalnamen. Veel plezier vandaag, ik hoop dat je mag glijden!

1 like

hahah dankje! Ja ingang van 206 is te vinden. En anders ga ik bellen als ik verdwaal :smiley:

0h mijn god dit is zoooo herkenbaar. Ik zou november mijn gevel laten vervangen en je mag een keer raden of ik inmiddels al een nieuwe gevel heb.

3 likes

Nog een ergernis over mijn huisarts. Je kan alleen bellen voor een afspraak tussen 8 en 10 en tussen 2 en 3? Ja nee geen wonder dat ze het druk hebben. Ik zou gisteren teruggebeld worden, werd niet teruggebeld, dus nu zelf bellen maar ik heb deze tijden niet in mijn hood dus belde iets na 10, te laat dus

3 likes

Oh gek dat ze dat dan niet inplannen als het een praktijk is waar meerdere huisartsen zitten.

Als het gewoon alleen de ochtend is dat je een afspraak kunt inplannen vind ik het niet zo raar. Maar dit zijn gewoon hele korte specifieke tijden. Mijn volgende huisarts wordt toch een die de gehele dag te bereiken is :grimacing:

1 like

Als het alleen om je huid gaat, dan heb je geen ei nodig (dus alleen vulva gebied, dan is zalf voldoende)
Maar als het ook in je vagina zit dan heb je wel een ei nodig.

M’n pincet is sinds een paar dagen zoek en vind het zo irritant. Een uur voordat ie kwijt was had ik 'm nog gebruikt op de bank, maar daar was ie nergens te bekennen. Op z’n andere gebruikelijke plek ook niet. De bankgleuven al 100x gecheckt, onder de bank, onder andere meubels, en verder het huis doorzocht, maar hij lijkt gewoon spoorloos te zijn. En m’n huis is gewoon netjes aan kant dus het is niet alsof ik hem door de troep niet zie ofzo :sweat_smile: Wilde het liefst gewoon direct een nieuwe bestellen, maar gezien ik dan wel weer een tweezerman wil dacht ik van ik wacht nog even af want dat is gelijk weer zo’n duur grapje voor iets wat ik al heb en waarschijnlijk in no time ineens boven water gaat komen, maar nu duurt het me wel te lang al :weary: Enige wat ik me nog kan bedenken is dat ik 'm per ongeluk weg heb gegooid, maar dat is ook totaal geen logische optie. Argh.

1 like

Ik vind zelf die ovules wel wat sneller werken! Helemaal icm met die creme.

Onder de zitkussens in de bank? (als je die hebt)

Mocht je hem echt niet meer vinden: zie in de nieuwe Kruidvatfolder dat ze volgende week 25% korting hebben op de Tweezerman pincet.

4 likes

Nee die heb ik niet dus daar kan ie ook niet liggen! Blijf het zo vreemd vinden, ook omdat ik gewoon erg netjes ben en een opgeruimd huis heb. Dus het enige wat ik nog kan bedenken is dat ik er totaaaaal niet met m’n hoofd bij was en 'm weg heb gegooid of op een ontzettend vreemde plek heb gelegd zoals in de vriezer ofzo :sweat_smile: (bij wijze van, want afgelopen dagen meermaals producten uit de vriezer gehaald en ook daar niks gezien haha)

@chesirecat: ah goed om te weten! Waar kan je de nieuwe folder al zien?

Ik krijg de nieuwe folders altijd op woensdag in de bus. Kan het online zo snel even niet vinden. Maar hier iig een foto van de aanbieding.

1 like

Thanks! En wat handig, ik krijg ze juist vaak pas op woensdag voor dezelfde week :sweat_smile:

Mensen die allemaal vreselijke facebook/instacomments gaan zitten lezen en vervolgens semiverbaasd en geĂ«rgerd uitgebreid verslag gaan doen van alle stront die ze daar lezen en wat een vreselijke mensen er toch bestaan. Vooral sinds corona zie ik dit zooooveel. Echt verbaasd kan je toch niet zijn als je zelf steeds afkeurend over ‘feesboekwappies’ praat, dan weet je dat dit er is. Snap echt niet waarom je je daar dan zo mee bezighoudt als het je zo opwindt. Negeer het gewoon, beter voor je eigen bloeddruk en de mijne. Je schiet er echt geen zier mee op.

12 likes

Dat ze je tegenwoordig voor alles een abonnement willen aansmeren. Spotify, Videoland, Netflix en Videoland waren er natuurlijk al. Maar tegenwoordig heb je ook nog Disney Plus, YouTube Premium en ook ineens Discovery Plus die ik overal voorbij zie komen. Kan nog niet eens een fucking krantenartikel lezen zonder dat ze me een abbo willen aansmeren. Laat me gewoon met rust.

19 likes

Mijn klunzige gedrag. Ik was net in een meeting heel enthousiast aan het vertellen en ik sloeg mijn telefoon van tafel. Echt dom. Ik zat dus de rest van de meeting te stressen om mijn telefoon. :unamused::clap:t2:

2 likes

Dit ja, en dat je eigenlijk ook altijd iets mist. Die ene serie kun je alleen kijken bij een dienst die je nog niet hebt. Het word wel prijzig allemaal.

1 like

Vooral voor kranten artikels vind ik het irritant. Ik wil best voor een krant betalen (ik neem soms een aantal weken het parool) maar online wil ik gewoon lekker kunnen klikken en lezen.

En als het nou alleen artikelen zijn als buurvrouw Miep redt kat uit de boom waarvoor je moet betalen dan mis ik er niks aan. Maar het zijn vaak ook dingen dat ik denk oh ff lezen ok laat maar.

2 likes

Dat de foto’s bij het liveblog van de nos vaak niets te maken hebben met de koppen. Is deze man een VN-vredesmachtsoldaat? Is hij de NS-dienstregeling aan het opschrijven? Nee, deze foto hoort waarschijnlijk bij een berichtje over onderwijs en corona dat 5 uur geleden geleden is geplaatst. :roll_eyes:

12 likes

Je hebt bij kruidvat ook die van canesten die je zeg maar afvuurt in je vagina, dus geen ei.