Mocht je hem echt niet meer vinden: zie in de nieuwe Kruidvatfolder dat ze volgende week 25% korting hebben op de Tweezerman pincet.
Nee die heb ik niet dus daar kan ie ook niet liggen! Blijf het zo vreemd vinden, ook omdat ik gewoon erg netjes ben en een opgeruimd huis heb. Dus het enige wat ik nog kan bedenken is dat ik er totaaaaal niet met mân hoofd bij was en 'm weg heb gegooid of op een ontzettend vreemde plek heb gelegd zoals in de vriezer ofzo (bij wijze van, want afgelopen dagen meermaals producten uit de vriezer gehaald en ook daar niks gezien haha)
@chesirecat: ah goed om te weten! Waar kan je de nieuwe folder al zien?
Ik krijg de nieuwe folders altijd op woensdag in de bus. Kan het online zo snel even niet vinden. Maar hier iig een foto van de aanbieding.
Thanks! En wat handig, ik krijg ze juist vaak pas op woensdag voor dezelfde week
Mensen die allemaal vreselijke facebook/instacomments gaan zitten lezen en vervolgens semiverbaasd en geĂ«rgerd uitgebreid verslag gaan doen van alle stront die ze daar lezen en wat een vreselijke mensen er toch bestaan. Vooral sinds corona zie ik dit zooooveel. Echt verbaasd kan je toch niet zijn als je zelf steeds afkeurend over âfeesboekwappiesâ praat, dan weet je dat dit er is. Snap echt niet waarom je je daar dan zo mee bezighoudt als het je zo opwindt. Negeer het gewoon, beter voor je eigen bloeddruk en de mijne. Je schiet er echt geen zier mee op.
Dat ze je tegenwoordig voor alles een abonnement willen aansmeren. Spotify, Videoland, Netflix en Videoland waren er natuurlijk al. Maar tegenwoordig heb je ook nog Disney Plus, YouTube Premium en ook ineens Discovery Plus die ik overal voorbij zie komen. Kan nog niet eens een fucking krantenartikel lezen zonder dat ze me een abbo willen aansmeren. Laat me gewoon met rust.
Mijn klunzige gedrag. Ik was net in een meeting heel enthousiast aan het vertellen en ik sloeg mijn telefoon van tafel. Echt dom. Ik zat dus de rest van de meeting te stressen om mijn telefoon.
Dit ja, en dat je eigenlijk ook altijd iets mist. Die ene serie kun je alleen kijken bij een dienst die je nog niet hebt. Het word wel prijzig allemaal.
Vooral voor kranten artikels vind ik het irritant. Ik wil best voor een krant betalen (ik neem soms een aantal weken het parool) maar online wil ik gewoon lekker kunnen klikken en lezen.
En als het nou alleen artikelen zijn als buurvrouw Miep redt kat uit de boom waarvoor je moet betalen dan mis ik er niks aan. Maar het zijn vaak ook dingen dat ik denk oh ff lezen ok laat maar.
Dat de fotoâs bij het liveblog van de nos vaak niets te maken hebben met de koppen. Is deze man een VN-vredesmachtsoldaat? Is hij de NS-dienstregeling aan het opschrijven? Nee, deze foto hoort waarschijnlijk bij een berichtje over onderwijs en corona dat 5 uur geleden geleden is geplaatst.
Je hebt bij kruidvat ook die van canesten die je zeg maar afvuurt in je vagina, dus geen ei.
Ik krijg een strenge brief dat ik de tandartsrekening niet betaald heb? Jo heb geen brief ontvangen, sla niet zoân toon tegen me aan. Betaal mn rekeningen altijd direct.
Ik kan al een week geen AH bestelling plaatsen want ze kunnen geen beschikbare tijdstippen tonen.
Donateurwervers die aanbellen, van die jolige sales studenten omg ik kan zoveel energie niet aan
Oh dat vind ik helemaal niet gek om dat duur te vinden hoor! Ik twijfelde in het begin ook wat ik eraan uit moest geven omdat yoga niet echt iets voor mij is maar ik het wilde oppakken vanwege rugklachten, stel het wordt dan helemaal niets is het ook gewoon echt zonde van het geld! De eindstand is dat ik wel bijna elke dag mijn mat gebruik maar nu niet meer voor yoga maar gewoon voor de oefeningen die ik voor mijn rug moet doen dus uiteindelijk ben ik gelukkig wel blij met mijn investering. Vind het vooral heel fijn dat ik er totaal niet op wegglijd, hij is lekker stroef maar tegelijkertijd ook comfortabel als je er op ligt. Ik heb de Manduka X yoga mat in de kleur midnight (totaal een andere kleur dus dan de kleur die jij zocht haha). Ik heb hem hier besteld: https://www.yogamat-online.nl/manduka-x-yoga-mat-midnight.html. Maar vond de site van Manduka ook handig want daar kan je een soort vragenlijst invullen om te kijken welke mat het beste past bij wat je zoekt, wie weet handig voor de toekomst mocht je ooit willen overstappen.
Mooi dat je voor nu in elk geval eentje heb gevonden in de kleur die je zocht en voor een prima prijs , hoop dat hij goed bevalt!
Herkenbaar deze oma wordt ook regelmatig overrompeld door ze. En dan dat irritante âmaar vindt u het dan niet erg dat de kinderen/dieren/vul maar in dood gaanâ
Meneer op tv (EenVandaag) die zegt dat âhet van levensbelang isâ dat de scholen weer open gaan. Waarom zijn ze in eerste instantie dicht dan volgens hem
Gewoon ânee vind ik niet ergâ zeggen volgende keer dat ze dat vragen, dan houden ze hun brutale waffel wel en kan jij mooi de deur dichtdoen. Vind dat echt zoân walgelijke vraag, bah. Meteen een reden om nóóit aan dat doel te geven.
Zo zei iemand van Greenpeace eens tegen mijn vriend (nadat hij haar netjes afgewimpeld had): âik hoop dat je kunt slapen vannachtâ
Oo vreselijk dit. Ik vermoed dat ze dit soort teksten ook leren op cursus. Zo ingestudeerd vaak