Ik krijg een strenge brief dat ik de tandartsrekening niet betaald heb? Jo heb geen brief ontvangen, sla niet zo’n toon tegen me aan. Betaal mn rekeningen altijd direct.
Ik kan al een week geen AH bestelling plaatsen want ze kunnen geen beschikbare tijdstippen tonen.
Donateurwervers die aanbellen, van die jolige sales studenten omg ik kan zoveel energie niet aan
Oh dat vind ik helemaal niet gek om dat duur te vinden hoor! Ik twijfelde in het begin ook wat ik eraan uit moest geven omdat yoga niet echt iets voor mij is maar ik het wilde oppakken vanwege rugklachten, stel het wordt dan helemaal niets is het ook gewoon echt zonde van het geld! De eindstand is dat ik wel bijna elke dag mijn mat gebruik maar nu niet meer voor yoga maar gewoon voor de oefeningen die ik voor mijn rug moet doen dus uiteindelijk ben ik gelukkig wel blij met mijn investering. Vind het vooral heel fijn dat ik er totaal niet op wegglijd, hij is lekker stroef maar tegelijkertijd ook comfortabel als je er op ligt. Ik heb de Manduka X yoga mat in de kleur midnight (totaal een andere kleur dus dan de kleur die jij zocht haha). Ik heb hem hier besteld: https://www.yogamat-online.nl/manduka-x-yoga-mat-midnight.html. Maar vond de site van Manduka ook handig want daar kan je een soort vragenlijst invullen om te kijken welke mat het beste past bij wat je zoekt, wie weet handig voor de toekomst mocht je ooit willen overstappen.
Mooi dat je voor nu in elk geval eentje heb gevonden in de kleur die je zocht en voor een prima prijs , hoop dat hij goed bevalt!
Herkenbaar deze oma wordt ook regelmatig overrompeld door ze. En dan dat irritante ‘maar vindt u het dan niet erg dat de kinderen/dieren/vul maar in dood gaan’
Meneer op tv (EenVandaag) die zegt dat ‘het van levensbelang is’ dat de scholen weer open gaan. Waarom zijn ze in eerste instantie dicht dan volgens hem
Gewoon ‘nee vind ik niet erg’ zeggen volgende keer dat ze dat vragen, dan houden ze hun brutale waffel wel en kan jij mooi de deur dichtdoen. Vind dat echt zo’n walgelijke vraag, bah. Meteen een reden om nóóit aan dat doel te geven.
Zo zei iemand van Greenpeace eens tegen mijn vriend (nadat hij haar netjes afgewimpeld had): “ik hoop dat je kunt slapen vannacht”
Oo vreselijk dit. Ik vermoed dat ze dit soort teksten ook leren op cursus. Zo ingestudeerd vaak
Echt zo brutaal, heel moeilijk om ervan af te komen, vooral als ze aanbellen.
Mijn vriend is er echt een kei in om donateurwervers “af te wimpelen”. Hij is heel vriendelijk maar geeft ze gewoon geen ruimte. Hij zegt standaard iets als “sorry dat ik je onderbreek maar ik heb geen interesse, succes nog verder en prettige avond” en klapt meteen de deur dicht zonder afwachten. (Ik ben een tut en doe nooit de deur open als ik niemand verwacht. Ik kijk nog net op de camera en dat is t wel)
Ik vond de vegan slagroom (of nee, de “soja topping”) van AH echt helemaal prima totdat iemand zei dat ie naar zoete spekjes smaakt en nu kan ik het niet meer ontproeven
Ik ben hier blijkbaar ook goed in want nooit last van blijven plakken, ik ben overigens niet altijd vriendelijk. Als ze een paar keer door blijven gaan zeg ik gewoon nee doei haha
Het helpt nu wel om te zeggen uhm in zit in een vergadering dus moet echt weer naar boven
Haha dat laatste doe ik ook vaak nu. Of ik zeg dat mijn ouders niet thuis zijn. Ik ben 31 en het is mijn huis, maar dat weten zij niet
Haha ik denk dat ik daar ook nog wel mee weg kom. Ik probeer ze nu maar altijd in de eerste 10 seconden af te kappen, want als ze eenmaal op stoom zijn… make it stop, wat een woordenkots
He jammer ik ben nu wel benieuwd naar het bier dat naar banaantjes smaakt
Dat met die spring rolls was ooit op het forum inderdaad, want sindsdien lust ik ze niet meer hahaha
Damn jij hebt het ook zwaar te verduren gehad. Hoop dat je ze een keer hebt kunnen terugpakken met ander voedsel
Oke love springrolls maar dit ga ik nooit meer vergeten . R.I.P