Oh dat vind ik helemaal niet gek om dat duur te vinden hoor! Ik twijfelde in het begin ook wat ik eraan uit moest geven omdat yoga niet echt iets voor mij is maar ik het wilde oppakken vanwege rugklachten, stel het wordt dan helemaal niets is het ook gewoon echt zonde van het geld! De eindstand is dat ik wel bijna elke dag mijn mat gebruik maar nu niet meer voor yoga maar gewoon voor de oefeningen die ik voor mijn rug moet doen dus uiteindelijk ben ik gelukkig wel blij met mijn investering. Vind het vooral heel fijn dat ik er totaal niet op wegglijd, hij is lekker stroef maar tegelijkertijd ook comfortabel als je er op ligt. Ik heb de Manduka X yoga mat in de kleur midnight (totaal een andere kleur dus dan de kleur die jij zocht haha). Ik heb hem hier besteld: https://www.yogamat-online.nl/manduka-x-yoga-mat-midnight.html. Maar vond de site van Manduka ook handig want daar kan je een soort vragenlijst invullen om te kijken welke mat het beste past bij wat je zoekt, wie weet handig voor de toekomst mocht je ooit willen overstappen.
Mooi dat je voor nu in elk geval eentje heb gevonden in de kleur die je zocht en voor een prima prijs , hoop dat hij goed bevalt!