Waar erger je je aan? #9

Het meest kutte is dan ook nog dat het een random iemand op Twitter was. Niet het volk wat werkelijk autoriteit is op het gebied van smaak

1 like

Oh toch! Ik zag korianderzaad ofzo staan en ik haaaat koriander haha. Maar nu wil ik het toch eens proberen. Hopelijk hebben ze het ergens hier in de buurt!

1 like

Dit doe ik ook, van mijn moeder overgenomen :joy: Het enige wat helpt ook, direct zijn en daarna gewoon de deur dicht. Maar heb ook een sticker naast de bel dat ik geen wervers aan de deur wil, al negeren ze dat meestal.

1 like

Hahah dit is voor mij juist een reden om het eens te proeven, klinkt best chill

1 like

Koriander zaad smaakt niet naar koriander het groene blad! Korianderzaad zit ook in speculaas kruiden bijvoorbeeld

4 likes

haha die springrolls noemen we ook altijd zo.
‘wat zullen we eten, van die condoompjes?’

1 like

Ik zat hier toevallig vandaag ook mee. Was aan het puzzelen met mijn vrije dagen. Ik neem in december standaard 2 weken rond de feestdagen, maar dit jaar vallen die ook lekker kut in het weekend. Verder ben ik er nog niet uit hoe ik ze het beste in kan zetten dit jaar :sweat_smile:

1 like

Dat elk bedrijf nu social media heeft. Ik zit in de wachtkamer en er wordt groot geadverteerd met niets missen?? Volg ons op instagram.

Waarom zou ik mijn tandarts willen volgen? 1x per half jaar vind ik meer dan voldoende om hem te zien

44 likes

Mijn tandarts deed dat pas geleden ook (en ze bleken m’n e-mailadres verkeerd ingetypt te hebben, was ook duidelijk hun fout want stel ik heet Laura dan stond in het e-mailadres Luara en zo had ik het sowieso niet ingevuld). Maar degene die het “grafisch ontwerp” bij mijn tandarts doet heeft er ook bijzondere ideeen over dus ik had opeens een dreigbrief met comic sans, rood, blauw en duizend verschillende lettergroottes echt doe even rustig joh :”)

9 likes

Ik kijk vaak naar dit soort sites:Site

Dit weekend weer even puzzelen

2 likes

Dat als ik friet speciaal heb gegeten mijn mond de volgende dag nog steeds naar ui smaakt.

5 likes

Een oud collega van mij is een eigen bedrijf begonnen en post nu de hele tijd op linkedin berichten en video’s over het vinden van je “purpose” :face_vomiting:

7 likes

Oud klasgenoot van mij ook. Van die overdreven uitgedachte berichten.

Ik probeer al een half uur mijn man in een andere kamer wakker te maken terwijl er een baby op me slaapt. Hij wilde per se een half uur geleden opstaan. Ik weet niet wat ik nog kan doen naast bellen en Google Home inschakelen :woman_shrugging:

Purpoos

20 likes

Hormonen en mijn werk.

1 like

Je bent nou dus al een half uur je eigen tijd hieraan aan 't verspillen? Had hooguit één poging gewaagd, maar verder is het toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid lijkt me. Je bent z’n wekker/moeder toch niet.

Ik heb hem nodig om de baby te voeden (en zelf te kunnen douchen), dus het is ook uit eigenbelang dat hij wakker wordt. Als ik niks aan hem had, deed ik het inderdaad 1 keer.

Spekjes als in marshmallows of als in vlees?

Ik kreeg van die sojatopping een heel gek droge mond, ook wel een ergernisje.

1 like

Ik weet niet of al gelukt is, maar voorzichtig opstaan met de baby? Als die toch gevoed moet worden maakt het minder uit als de baby beetje wakker wordt.

Ik kon vaak na tijdje wel opstaan omdat de baby dan zo vast sliep.