Dat elk bedrijf nu social media heeft. Ik zit in de wachtkamer en er wordt groot geadverteerd met niets missen?? Volg ons op instagram.
Waarom zou ik mijn tandarts willen volgen? 1x per half jaar vind ik meer dan voldoende om hem te zien
Dat elk bedrijf nu social media heeft. Ik zit in de wachtkamer en er wordt groot geadverteerd met niets missen?? Volg ons op instagram.
Waarom zou ik mijn tandarts willen volgen? 1x per half jaar vind ik meer dan voldoende om hem te zien
Mijn tandarts deed dat pas geleden ook (en ze bleken mân e-mailadres verkeerd ingetypt te hebben, was ook duidelijk hun fout want stel ik heet Laura dan stond in het e-mailadres Luara en zo had ik het sowieso niet ingevuld). Maar degene die het âgrafisch ontwerpâ bij mijn tandarts doet heeft er ook bijzondere ideeen over dus ik had opeens een dreigbrief met comic sans, rood, blauw en duizend verschillende lettergroottes echt doe even rustig joh :â)
Dat als ik friet speciaal heb gegeten mijn mond de volgende dag nog steeds naar ui smaakt.
Een oud collega van mij is een eigen bedrijf begonnen en post nu de hele tijd op linkedin berichten en videoâs over het vinden van je âpurposeâ
Oud klasgenoot van mij ook. Van die overdreven uitgedachte berichten.
Ik probeer al een half uur mijn man in een andere kamer wakker te maken terwijl er een baby op me slaapt. Hij wilde per se een half uur geleden opstaan. Ik weet niet wat ik nog kan doen naast bellen en Google Home inschakelen
Purpoos
Hormonen en mijn werk.
Je bent nou dus al een half uur je eigen tijd hieraan aan 't verspillen? Had hooguit één poging gewaagd, maar verder is het toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid lijkt me. Je bent zân wekker/moeder toch niet.
Ik heb hem nodig om de baby te voeden (en zelf te kunnen douchen), dus het is ook uit eigenbelang dat hij wakker wordt. Als ik niks aan hem had, deed ik het inderdaad 1 keer.
Spekjes als in marshmallows of als in vlees?
Ik kreeg van die sojatopping een heel gek droge mond, ook wel een ergernisje.
Ik weet niet of al gelukt is, maar voorzichtig opstaan met de baby? Als die toch gevoed moet worden maakt het minder uit als de baby beetje wakker wordt.
Ik kon vaak na tijdje wel opstaan omdat de baby dan zo vast sliep.
Marshmallows, ik vind het juist wel lekker daardoor
Oh ja dit klinkt idd als een pluspunt
Hahah dit is voor mij als menszonderbaby zo lastig te begrijpen. Kun je de baby niet gewoon optillen en opstaan? Wat dan als je moet plassen?
Onze baby slaapt gelukkig niet zo lang maar elke minuut extra is goed meegenomen. Ik verwacht dat als hij wat ouder is we hem ook makkelijker kunnen wegleggen, maar nu wordt hij meteen wakker. En als hij wakker is schreeuwt hij om eten
Na het berichtje heb ik keihard een podcast opgezet en toen lukte het haha.
spirit animal
Hij heeft het niet van een vreemde.
Ik heb dat gevoel dus met Duitsers? Ik kijk The Man In The High Castle en iedere keer Nicole aan bod komt wil ik effe een drankje halen ofzo.