Waar erger je je aan? #9

Ik erger me kapot aan de bezorger van het kerkblaadje die dus altijd onze sticker negeert dat we géén ongeadresseerd (reclame)drukwerk willen :face_with_symbols_over_mouth: Volgende keer trek ik die deur open en smijt ik dat blaadje terug. Echt agressief word ik ervan :rage:

9 likes

Aan mijn werkhouding thuis. Ik werk nog 1 of 2 dagen op kantoor, afhankelijk van wat nodig is en ik ben dan zoveel sneller klaar met alles. Thuis kan ik er minstens nog een uur aan lamballen bijtellen, zo irritant. Ik weet nu al dat ik over twee uur alles af kan hebben, maar dat wordt toch echt drie uur omdat ik een lui kippetje ben.

5 likes

Dat als je meerdere dingen bestelt of onderweg hebt dan het ding wat je t minst graag wil als eerste komt.

Geef me mn switch terug of mn kralen, mn huid kan nog wel een dag langer slecht zijn en die peeling ga ik sowieso niet gebruiken want wie weet wat mn huid doet en heb morgen mn wekelijkse uitje naar mn werk.

Oh en aan dat morgen als t goed is eindelijk mn switch terugkomt en ik dus weer kan ringfitten. Maar mn teen bleef hangen in de badmat en die nu weer pijn doet. En morgen hele dag daarop moet staan en dus zaterdag niet eens kan ringfitten.

Misschien moet ik in dit topic komen wonen, want ik ben nu bijna 17 weken zwanger en ik erger me aan ALLES👿

Net boodschappen gedaan en ik moest bewust mijn kaken op elkaar klemmen om niet tegen mensen uit te vallen.

Mensen met hun mondkapje onder hun neus, of zelfs kin.
Mensen die denken dat ze ergens tussendoor kunnen glippen, dan vol tegen je aan botsen en dan boos kijken naar jou.
Mensen die gore, goedkope aftershave of parfum dragen waarvan de walm je op 1,5 meter nog in je gezicht slaat alsof je boven een fles ammoniak hangt.
Mensen die op een kruispunt van gangpaden met elkaar staan te wauwelen over de galblaasoperatie van buurvrouw Rietje, zien dat jij eraan komt en dan naar je kijken van ‘neem maar even een andere route, want hier gebeuren belangrijke dingen’.
Mensen die te beroerd zijn om even een beurtbalkje op die band te gooien, maar wel hysterisch gaan doen als de kassamedewerker iets dreigt te scannen dat niet bij hun boodschappen hoort.
Mensen die tijdens het scannen van hun boodschappen als een dooie pier naar de kassa staan te staren en pas gaan inpakken als mijn boodschappen gescand worden, waardoor ik afstand moet houden en ook nog niet kan inpakken en me vervolgens opgejaagd voel omdat ik degene achter mij ook weer ophoud.

Ik word vast een leuke, geduldige en empathische moeder😵

45 likes

Herkenbaar. Ik heb gisteren ook niets uitgevoerd. Moest ik vandaag allemaal inhalen op kantoor. Resultaat: stress. Eigen schuld.

Al deze mensen mogen de winkel uit lopen en direct onder een bus komen.

3 likes

Blijkbaar is het volgende week vakantie en kunnen er dan geen afstudeerpresentaties plaatsvinden waardoor het dus in maart moet en ik een hele maand school mag betalen voor 1 presentatie :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Misschien aanvechten bij de examencommissie?

Ik heb zelf iets soortgelijks, door de voorjaarsvakantie geen docent die mijn scriptie op tijd kon beoordelen, terwijl ze zelf de deadline hadden vastgesteld. Na een bezwaar moest er alsnog iemand het beoordelen in de vakantie zodat ik niet 1 maand onnodig collegegeld moest betalen.

3 likes

Yes eindelijk heb ik een netje vol met lekkere mandarijnen. Alleen jammer dat elk partje al 1 of 2 of zelfs 3 pitjes heeft. :no_mouth:

2 likes

Ik heb me al 5 x ofzo afgemeld voor een nieuwsbrief van een uitzendbureau maar ze blijven mailen. Nu maar een geïrriteerde mail terug gestuurd dat ik wil dat ál mijn gegevens worden verwijderd.

3 likes

Mijn man heeft gister bonbons gekocht. Eet ik er net een paar terwijl ik de verpakking bekijk. Zijn ze dus over de datum. Hoezo ligt dat in de winkel dan??

Ja en anders dreigen met melden bij de AP. Heb ik ook gedaan bij een bedrijf en ontvang nu niks meer.

1 like

Ohh dat is nog wel een optie ja! Slaat ook nergens op dat je anders de volle maand moet gaan betalen

Klopt zo belachelijk en denk dan echt dit is makkelijk anders te plannen is…alsof er nooit eerder mensen afstuderen in februari

Dat mn pa me ingehaald heeft met ommetje en nu wil ik weer boven hem komen te staan, maar het regent. En ik haat door de regen lopen :rage:

6 likes

Die campina reclame dat ze sinds kort geen plastic dopje meer op hun pak hebben OMDAT HET GOED IS VOOR DE NATUUR. Ja duh, waarom is iemand ooit die krengen toe gaan voegen?

11 likes

Ja, echt he. Enige wat ik zei; ‘zo ging een pak ‘‘vroeger’’ ook open’’ en ook echt die ‘‘goed voor natuur’’ je bent niet een verkoper van plantaardige producten dus argh

2 likes

dat mijn vriend alles bijna zo goed als op maakt en dan geen ander iets er voor in de plaats pakt. vervolgens ontkent dat hij iets heeft opgemaakt als je zegt dat hij wel ff nieuwe wc rol of iets had kunnen ophangen " Zat nog genoeg op de rol" “zat nog genoeg in de pot pindakaas” Om vervolgens pissig te worden omdat ik alleen aangeef dat hij ook gewoon een nieuwe pot/wcrol kan plaatsen.

9 likes

Kut ik heb vandaag echt anderhalf uur gewandeld maar was die app alweer helemaal vergeten.

2 likes

Ik erger me aan een site als made met hun 20 (???) weken verzendtijd voor iets simpels als een tafel. Dat is bijna een HALF jaar? Wordt dat vervaardigd door schildpadden ofzo

Ik erger me sowieso aan het feit dat ik nergens anders (ook niet tweedehands) een mooie en semi betaalbare tafel vind die past in onze keuken :angry:

14 likes