Dat mn pa me ingehaald heeft met ommetje en nu wil ik weer boven hem komen te staan, maar het regent. En ik haat door de regen lopen
Die campina reclame dat ze sinds kort geen plastic dopje meer op hun pak hebben OMDAT HET GOED IS VOOR DE NATUUR. Ja duh, waarom is iemand ooit die krengen toe gaan voegen?
Ja, echt he. Enige wat ik zei; âzo ging een pak ââvroegerââ ook openââ en ook echt die ââgoed voor natuurââ je bent niet een verkoper van plantaardige producten dus argh
dat mijn vriend alles bijna zo goed als op maakt en dan geen ander iets er voor in de plaats pakt. vervolgens ontkent dat hij iets heeft opgemaakt als je zegt dat hij wel ff nieuwe wc rol of iets had kunnen ophangen " Zat nog genoeg op de rol" âzat nog genoeg in de pot pindakaasâ Om vervolgens pissig te worden omdat ik alleen aangeef dat hij ook gewoon een nieuwe pot/wcrol kan plaatsen.
Kut ik heb vandaag echt anderhalf uur gewandeld maar was die app alweer helemaal vergeten.
Ik erger me aan een site als made met hun 20 (???) weken verzendtijd voor iets simpels als een tafel. Dat is bijna een HALF jaar? Wordt dat vervaardigd door schildpadden ofzo
Ik erger me sowieso aan het feit dat ik nergens anders (ook niet tweedehands) een mooie en semi betaalbare tafel vind die past in onze keuken
Neee zonde! gewoon stiekem even 1,5 uur aanzetten nu
Net als met een kat maar dan erger? Je kent toch zoân plaatje van iemand die als skelet eindigt ofzo omdat ie niet kan opstaan omdat de kat op mn ligt.
Erik Scherder die me een âGoed bezig!â geeft zou voor mij dan juist weer een ergernis zijn. Heb het niet zo op hem oh ja en ook niet zo op de uitdrukking âgoed bezigâ haha.
Retouren van een Uniqlo pakketje is gewoon 14 euro wtf. Vind het sowieso al belachelijk dat ik dat hele bedrag moet betalen, maar het had prima als brievenbuspakketje gekund en dat is âmaarâ 9,30
en dan ook nog eens omdat het kutkwaliteit is en je mijn tiet door de trui heen kan zien.
Ja haha maar ik twijfelde of het uit schattigheid was of dat het echt een oorzaak had
Of lanzjeray
Sjemps Ielaisies!!!
edit: dat de hoofdletter i en de l niet te onderscheiden zijn vind ik ook niet leuk.
Klinkt net of je een uni-tiet hebt. MAar wtf is dat retourneren zo duur zeg.
nu je het zegt⊠maar nee, gelukkig hoef ik niet met die ergernis te leven.
Werkt dit?! Ik dacht dat ie echt je route moest meten via locatie đ„Č dan ga ik zo ook nog even wandelen om mijn reeks te behouden haha!
Nooit bij stilgestaan, dat verklaart hun naam ook wel
Wat is die ING toch een kutbank. Ik moest iets regelen voor de ING, kon dat weer niet digitaal, nee nee, er moest een formulier geprint worden en dan ondertekend worden en dan opgestuurd worden. Oke oke.
Komt er een brief van de ING. Hadden ze mân fucking handtekening afgekeurd. Kwam niet overeen met hun systeem. WTF.
Pissig als ik was heb ik opnieuw mân handtekening gezet en erbij gezet: nou ik hoop dat ie nu wel lijkt.
Fuckers.