Waar erger je je aan? #9

Neee zonde! gewoon stiekem even 1,5 uur aanzetten nu

Kijk eens ik ben goed bezig!!

20 likes

Dat is hun concept. Zij hebben niks op voorraad. Ik heb drie maanden gewacht op mn stoelen maar ben er superblij mee!

Net als met een kat maar dan erger? Je kent toch zo’n plaatje van iemand die als skelet eindigt ofzo omdat ie niet kan opstaan omdat de kat op mn ligt.

1 like

Erik Scherder die me een ‘Goed bezig!’ geeft zou voor mij dan juist weer een ergernis zijn. Heb het niet zo op hem :slight_smile: oh ja en ook niet zo op de uitdrukking ‘goed bezig’ haha.

5 likes

Retouren van een Uniqlo pakketje is gewoon 14 euro wtf. Vind het sowieso al belachelijk dat ik dat hele bedrag moet betalen, maar het had prima als brievenbuspakketje gekund en dat is ‘maar’ 9,30 :triumph:

en dan ook nog eens omdat het kutkwaliteit is en je mijn tiet door de trui heen kan zien.

5 likes

Ja haha maar ik twijfelde of het uit schattigheid was of dat het echt een oorzaak had

1 like

Of lanzjeray :roll_eyes:

1 like

Sjemps Ielaisies!!!

edit: dat de hoofdletter i en de l niet te onderscheiden zijn vind ik ook niet leuk.

2 likes

Klinkt net of je een uni-tiet hebt. MAar wtf is dat retourneren zo duur zeg.

2 likes

:joy: nu je het zegt
 maar nee, gelukkig hoef ik niet met die ergernis te leven.

Werkt dit?! Ik dacht dat ie echt je route moest meten via locatie đŸ„Č dan ga ik zo ook nog even wandelen om mijn reeks te behouden haha!

1 like

Nooit bij stilgestaan, dat verklaart hun naam ook wel :sweat_smile:

1 like

Wat is die ING toch een kutbank. Ik moest iets regelen voor de ING, kon dat weer niet digitaal, nee nee, er moest een formulier geprint worden en dan ondertekend worden en dan opgestuurd worden. Oke oke.

Komt er een brief van de ING. Hadden ze m’n fucking handtekening afgekeurd. Kwam niet overeen met hun systeem. :woozy_face: WTF.

Pissig als ik was heb ik opnieuw m’n handtekening gezet en erbij gezet: nou ik hoop dat ie nu wel lijkt.

Fuckers.

9 likes

ugh

9 likes

Al die oude mensen die denken agh misschien verdrinken mijn achterkleinkinderen wel doordat ze in de randstad wonen, maar agh daar heb ik het liever niet over. 't zal mijn tijd wel duren.

5 likes

Lekker makkelijk die dikke kale man die zegt dat we nu te laat zijn

2 likes

Waarom zijn uiterlijk er bij betrekken?

Je hebt gelijk! Niet netjes

Oh herkenbaar, dit heb ik inderdaad ook gehad.
Toen ik was langsgeweest en per post de bevestiging kreeg, bleek dat ze niet alleen mijn handtekening hadden aangepast, maar ook mijn voorletters. ‘Geachte H.E.T.T.Y. Achternaam’ :confused:

4 likes