Sorry, ongevraagd advies: overstappen naar ASN
Ik heb sinds paar maanden zo erg last van pms. En dan vooral geestelijk. Lichamelijk was er altijd al maar dat geestelijke niet zo erg.
Maar wat voor toevoeging heeft het om dat te benadrukken?
Pff wat kut.
Ik moet direct denken aan toen ik een hoofdstuk van mân scriptie inleverde en mijn begeleider zei: ik kan er pas over een maand naar kijken want ik ben aan het verhuizen. Doei maand collegegeld.
Hoop dat het opgelost kan worden voor je, echt zonde geld.
wat een ellende!! Sterkte ermee ook voor je operatie!
De erge spierpijn die ik vaak in mn kuiten heb. Kan geregeld niet goed lopen 's ochtends en ik heb echt géén idee waar het vandaan komt. Misschien overstrek ik mn kuiten met lopen.
Heb je dat elke dag? Misschien even naar laten kijken kan denk ik zo verholpen worden met zooltjes ofzo.
@Ohappyday ik las opblaashond hahaha
Mannen. Vanochtend iemand geholpen met iets te vinden binnen het systeem. En 3x raden wie dat nu op intranet gooit als de tip van de eeuw! En alsof hij het zelf heeft bedachtâŠ
Ik zit ook heel erg mijn best te doen geen bericht ala âGraag gedaan!â er onder te posten⊠Heb al even flink zitten spuien bij mijn collegaâs wat wel oplucht. Maar ohhhh wat zou ik graag reageren en inderdaad later waarschijnlijk denken âwaarom deed ik dat nou weerâ.
Als je zegt âik ben blij dat ik je heb kunnen helpenâ, dan zeg je volgens mij niets raars maar dan heb je toch je frustraties kunnen uitenđ
Nouja in deze zou ik denken omdat hij het ultieme slachtoffer is als hij corona zou krijgen? Dus het een beetje gek is van hem om het om te draaien. jongeren leveren nu toch in om juist deze mannen te beschermen?
Dat mijn bril elke keer beslaat als ik past afgiet.
Dan nog is het niet nodig toch?
Die dikke kale klinkt denigrerend.
Een van die 2 was genoeg geweest ( die kale man bijv ) of iets anders dan dat.
Dat mijn kat alleen maar op schoot wil knuffelen als ik op de wc zit, hoezo dan ineens wel en niet gewoon op de bank?
Mijn vriend kwam thuis met allemaal grote dozen dus ik was helemaal excited. Maar dat was niet van lange duur want ik heb nu een game computer op de eettafel??? Zoân enorme kast met lampjes en een muismat die even groot is als de tafel
Dat ik te moe ben om in bad te gaan. Gewoon moe in mn hele lichaam, ik kan niet meeeeeer.
Perongeluk kapot maken.
Ik dacht dumpen
Nee die van jou koopt nog wel eens een leuk tassie zon man moet je niet dumpen.
Klopt! Zit nu te wachten op een mooie luiertas