Waar erger je je aan? #9

Wait whut, luiertas? Voor de spullen van de honden?

Nee daar heb ik al een rugzak voor!

afbeelding

13 likes

Wat leuk! Helemaal nog niet meegekregen, gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Kan je partner dit niet gaan regelen? Lijkt mij een betere positie dan de jouwe. Zou ook zeker niet je operatie afzeggen, maar volgens mij ben je dit niet echt van plan? Kan je partner sowieso niet iets meer op zich nemen rond die dagen?
If all else fails, zo vreselijk is het toch ook niet om een paar dagen geen functionerende kledingkast te hebben? Moet hij natuurlijk wel de deuren van het bed afhalen. Misschien is het ergens ook een beetje loslaten van het perfecte beeld dat je in je hoofd had? Ik weet niet hoe vuil het nu is, maar ook dat is toch wel te overzien voor een aantal dagen?

21 likes

@Harmon waarom leggen/zetten jullie de deuren niet aan de kant om die kast (desnoods veel) later te regelen? Dat zou ik doen, een kast zou niet voor je gezondheid moeten gaan en die andere planning maandag klinkt echt afschuwelijk. Zou het idee van alles af krijgen echt even loslaten, er zijn belangrijker dingen dan een compleet af huis.

11 likes

Schoon huis is niet zo belangrijk, leefbaar wel
zou dat alles schoonmaken maar beetje laten voor wat het is.

Schoon bed voor je operatie hebben, is super fijn.

Hier heb ik na operatie 2 weken in bed geslapen wat ik niet kon verschonen en man kon echt niet al het huishouden oppakken met de zorg voor mij en hond erbij en zijn werk.
En weet je? We leven nog steeds.
En ik had maar een ‘‘kleine’’ operatie; bijna 1 uur onder narcose (ben nu bijna hersteld).

Even prioriteiten gaan stellen betreft alles; ja een troep is vervelend maar langer met pijn lopen is nog erger. Zeker in deze tijden dat als opeens de zorg druk oploopt en allerlei operaties weer uitgesteld moeten worden. Dan moet je nog langer dan je zelf inschat met pijn lopen.

En als je vragen hebt over geopereerd worden; je mag me dm sturen over mijn recente ervaring.

4 likes

Mijn oom en tante hebben een nieuwe hond en ze hebben ‘m precies de jongensnaam gegeven die ik als enige naam echt leuk vind voor een eventueel toekomstige zoon :rage:

11 likes

Ja die zou ik heel graag willen :pleading_face:

1 like

Dat is echt kut zeg

1 like

Aah joh! Gewoon die naam aan je toekomstige zoon geven hoor! Jij was eerder

We kregen vandaag een mail van de woningbouwvereniging dat ze een afspraak willen maken en nu stress ik al uren lang dat ze ons uit willen zetten oid en ik kan het maar niet loslaten :sob: kijk nu al uit naar die uren piekeren vannacht over wat het probleem kan zijn

Ik moet vandaag om half 9 beginnen met werk en wij moeten altijd een kwartier van te voren aanwezig zijn. Nou ik sta dus nu bij mijn werk met mijn goeie gedrag en mijn andere collega’s zijn er gewoon nog niet. Top.

Ik heb gister m’n ramen gelapt en nu schijnt de zon erop en lijken er allemaal krassen op te zitten. Heb niks geks gedaan, misschien zat het er al? Ben er helemaal geïrriteerd door :@

Noem het dan gewoon jurK Klaas? En wat maakt deze jurk Klaasig? Sowieso ongeĂŻnspireerde namen voor producten.

Nietszeggende teksten. Fijn dat je (sociale) cirkel klein is, maar dat betekent niet dat ik met je afspreek. Of bedoel je een andere cirkel?

9 likes

Wel een leuk jurkje. Maar helaas vast weer 100% polyester :weary:

Ik vrees dat je gelijk hebt. De synthetische hell is niet meer tegen te gaan.

5 likes

Herkenbaar! De McDonald’s waar ik gewerkt heb, ging om zeven uur open, maar wij moesten al om half zeven aanwezig zijn om apparatuur aan te zetten en dingen voor te bereiden enzo, en dan werd ook nog verwacht dat je een kwartier eerder aanwezig was
 ja ik ben gekke Henkie niet, nadat ik inderdaad één keer tien minuten op mijn manager heb staan wachten kwam ik altijd gewoon om vijf voor half zeven aan, goed genoeg. Nooit iemand over gehoord ook, ze waren allang blij dat ik er ĂŒberhaupt was.

3 likes

Verkoopt ze dan beide stukken? Of houd ze er zelf ook 1?

@Baron dat mag ook niet (meer) behalve als ze je dan ook betalen.

2 likes

Oh zo irritant dat ze zo een misbruik maken van mensen. Bij mijn oude bijbaantje in een winkel moesten we ook altijd een kwartier eerder komen en vaak nog 20-30 min langer blijven om schoon te maken. Deed ik braaf want wist ik veel. Toen ik later met de feestdagen voor de gezelligheid kwam werken belde ze me gewoon 10 min voor tijd op waar ik bleef. Was nog aan het winkelen. Ze reageerde ook heel verbaasd toen ik dat zei haha.

1 like