Waar erger je je aan? #9

Had ‘m geplaatst en daarna verwijderd. Echt 1 minuut later, mega stom maar dacht meteen na het plaatsen dat het echt onzin was.

Grote ergernis van andere forummers, posts verwijderen, zal het niet meer doen :joy:

Hahha ja het brein is zo raar soms

En dat is ook de juiste uitspraak. Die medewerkers waren gewoon stom en kut.
16-jarige Merrow kwam toen verlegen vragen of er misschien een crème bestond om het blauw weg te krijgen. Ze had namelijk geen vrouwelijke volwassenen om haar heen voor dit soort advies.
Die medewerker deed eerst alsof ze niet begreep wat ik haar vroeg en liet het me het een paar keer herhalen. Toen zei ik maar striemen en toen moest ze lachen en schreeuwde door de winkel naar haar collega’s hoe raar ‘dit meisje’ striae wel niet uitsprak en gingen ze samen hard lachen

Edit: het is trouwens geen pijnlijke herinnering hoor, eerder een tandenknarser: dat mensen zo kut kunnen zijn, en ook dat ik geen gelijk kreeg en nooit zal krijgen van ze. Kan moeilijk jaren later de winkel inlopen, een Youtubefilmpje afspelen met de juiste uitspraak, en ‘zie je wel’ roepen

5 likes

Ah dit vind ik met terugwerkende kracht echt zielig voor je :pleading_face:

4 likes

Aawh lief. Maar jonge Merrow was vooral gekrenkt in haar ego en daardoor chagrijnig hahahah

1 like

f951b9491643ab3ab542b3565c76dbc7

3 likes

Merrow vindt deze constante opmerkingen ten koste van anderen een beetje vervelend worden

14 likes

Verbrande koekjes zijn gewoon niet zo lekker als niet-verbrande koekjes.

1 like

24/7 Jason Derulo op de radio :roll_eyes:

4 likes

Sinds corona werken we op school met Teams en dat is best fijn voor laagdrempelig contact met leerlingen via de chatfunctie. Ze kunnen veel makkelijker snel een vraag stellen ofzo en je kunt als docent heel simpel even een snelle check doen over hoe iets gaat.

MAAR, ergernis: sommige leerlingen slaan hier een beetje in door en gaan dus om 22.15 in de avond of op een zondag heel die chat volspammen met vragen die
A. Niet dringend of relevant zijn.
B. Gewoon op te zoeken zijn in de opdracht of studiewijzer.
C. Al tig keer in de les behandeld zijn.
D. All of the above.

En als ik dan niet binnen een kwartier antwoord, krijg ik vervolgberichten in de trant van ‘???’ of ‘Hallo, kunt u even reageren?’.
Pardon, dit is geen groepsapp met je maten ofzo. Regel je shit gewoon zelf of wacht af tot ik in de gelegenheid ben om te antwoorden.

Ik weet dat ik de app en/of notificaties van mijn telefoon kan halen, maar ik vind het juist zo fijn dat ik bij wel dringende zaken nu snel kan reageren. Gelukkig zijn de meeste leerlingen zich wel bewust van het feit dat ik naast lesgeven ook nog andere bezigheden in mijn leven heb😂

8 likes

Haha, misschien dit gewoon een x posten, klinkt oprecht wel alsof je er dan vanaf zou zijn :+1:

5 likes

JHEEZON DESRULEAUX!

15 likes

:sob::sob:

1 like

Hahaha aahw :joy:
Maar eerlijk, The Other Side is een geweldig nummer

Wat voor ego heb je dan?? :joy:

1 like

Haha ik vind dat stiekem best geniaal dat die man er een soort van z’n trademark van heeft gemaakt dat hij altijd z’n eigen naam zingt.
Als mijn man en ik ons ooit afvragen welke artiest het is op de radio zegt mijn man nog wel eens ‘is het misschien Jason Derulo?’ zodat ik kan zeggen ‘nee want ik heb hem z’n naam niet horen zingen’ :heart:

21 likes

hahah ik ben een beetje veel aangeschoten en heb hier net een half uur om in de deuk gelegen, dank hiervoor

1 like

Dat elke keer als ik mijn rekenmachine op mijn telefoon erbij wil pakken ik mijn sudoku app open

2 likes

Dat ik niet kan slapen 🥲

Ik weet niet hoe het in de Nederlandse media zit, maar hier in België wordt volgens mij te veel ruilte gegeven aan jongeren onder 20 die hun coronaleed erger vinden dan dat van anderen. Nu net nog een krantenkop: “Op een jaar kan voor ons zo veel veranderen, en dat werd ons afgenomen.”

Oh ja want bijvoorbeeld ouderen die hun kleinkinderen niet kunnen zien opgroeien en weten dat hun tijd er bijna opzit is natuurlijk lang niet zo erg als een jaar niet naar feestjes kunnen gaan.

19 likes

Ik droom echt vaak over werk maar nu moet de werkdag nog beginnen :roll_eyes: hallo ben al vermoeid van mijn droom-werk

2 likes