Er wordt een dakkapel geplaatst bij de buren en letterlijk de hele straat loopt uit. We maken echt niks mee in deze coronatijd. Vooral onze directe buurvrouw is altijd overal met de kippen bij, we noemen haar ook de burgemeester, haha. Als ik zie dat er iets bij de buren geklust wordt zou ik nooooit verzinnen om meteen naar buiten te gaan en te kijken.
Dat je voor 9.00 uur niet met creditcard kan betalen bij thuisbezorgd.
Dat mensen die voor het gezondheidscentrum hier komen denken dat ze in een dikke bak rijden met parkeren. Er zijn al weinig plekken voor de hoeveelheid zorgverleners. Het helpt niet dat men zo ruim parkeert dat 3 plekken gewoon wegvallen omdat je je deur gewoon niet meer open krijgt als je eenmaal staat.
Ik heb ze gebeld en er is voor vandaag nieuwe bel-afspraak want moest toch vragen of assistent huisarts de hechtingen eruit mag halen, eerst deed ze weer vaag over het tijdstip maar man zei dat ik moest zeggen dat ik dat echt niet prettig vind. Nu komt het dus hopelijk goedâŠ
Haha ja dat deed Pitbull ook altijd, in ieder liedje hoorde je weer âMr Worldwideâ.
omijngod sloeg dat op hem zelf?
Mr 305
In (Spaanstalige) reaggaton en Braziliaanse funk zingen ze bijna allemaal hun (bij)naam voor het begint.
Is echt super handig als ik het liedje leuk vind en het daarna wil opzoeken
Dale
Ben je hiervoor lid geworden love it
Mensen die alles âengâ vinden. Iemand bellen, bij de buren aanbellen, iemand ergens op aanspreken⊠Man the fuck up hoor. Hoe functioneer jij in deze maatschappij?
Haha, niet eens! Longtime lurker maar dit was een mooie binnenkomer dacht ik zo
Dit denk ik altijd als ik naar Vera en Lotte kijk. Vind het allebei lieverds hoor maar dat âik vind het zo spannendâ viel me altijd op.
Ik doel ook (voornamelijk) op Make Love, Not War hahaha
En ik voeg ook even dat nieuwe nummer van Pink met haar dochter Willow toe aan mijn ergernissen, Cover me with Sunshine.
Nu al veel te vaak gehoord haha
Radioreclame âbinnenkort kunnen de paardenkrachten weer van stalâ. Zo een tyfushekel aan die groepjes âstoereâ boomer mannen met helmen met hoorntjes erop waar soms ook nog een boomer muziekje uit schalt. Ik haat die mooi weer boomer rijders.
Dit is echt een van de beste eerste posts ooit. Love Pitbull
Ik heb eentje die dus wederom alles niet op orde heeft een zeer onbelangrijke vraag stelt in de vakantie (het antwoord staat in de eerste zin van de opdracht (!)) en dan steeds iedere dag post in de chat:
?
?
?
?
Ik moet mij erg inhouden om niet gewoon zelf ook een â?â te plaatsen of een gifplaatje met vraagtekens.
Mijn favo antwoord is altijd âeerst kijken, dan zeikenâ