Waar erger je je aan? #9

Van die posts op FB en Linkedin zoals: ‘mijn zoontje heeft voor een school een experiment om te kijken hoe ver dit bericht komt. Dus graag delen en laat in de reacties weten vanuit welke stad/land jij dit bericht leest!!1!!’

Dat was echt precies één keer leuk.

11 likes

Mijn misleidende weegschaal. De eerste keer dat je er op staat, krijg je altijd een gunstig gewicht. En sta je er daarna meteen nog een keer op weeg je een 0,5 kilo meer :rage:

3 likes

Heb ik ook altijd. Had ook een keer dat ik hem per ongeluk scheef had neergezet en toen woog ik ineens 2 kilo minder

2,5 rol? Belachelijk. Met hoeveel man zijn ze?

Ik ging net even kijken en hij heet nu wel jurk Klaas hahaha. :eyes:

1 like

Ik zag hier net allemaal roze en witte ballonnen in het water liggen alsof iemand een gender reveal party heeft gehouden. :-1:

Wtf. Alle rollen weghalen en maar 1 laten staan? En je zou een briefje op de deur kunnen plakken dat het word gewaardeerd de wc borstel te gebruiken?

1 like

Aan dat het weer volgens de voorspellingen van gister vandaag net zo mooi zou zijn hier, maar er al heel de dag geen zonnestraaltje te bekennen is.

3 likes

Hier is het ook helemaal grijs! Terwijl ik lekker 2 dagen extra vrij ben en dacht lekker van de zon te gaan genieten :joy::joy:

2 likes

Getverdemme :sob: zo aso van ze ook.

Ik snap dat commentaar op poepende bouwvakkers nooit zo… als je moet dan moet je toch :woman_shrugging:

Edit Oh sorry lees nu dat ze de boel mega smerig achterlaten (haha hoe heb ik dat kunnen missen). Dat onderdeel is wel aso ja!

1 like

Wtf
Zeg er aub wat van

Ze zijn met z’n 3…

Dat had ik de vorige keer gedaan, was de hele wc verstopt omdat ze er god mag weten wat in hadden gegooid om te vegen.

Ik heb deze geprint en aan de deur gehangen :rofl:

50 likes

HHaha passief agressief, heerlijk

1 like

Ik zou ze gewoon op hun gore gedrag aanspreken? Letterlijk benoemen wat er gebeurd is en wat je verwacht. Geen briefje ofzo

4 likes

Pff wat een aso’s. Ik hoop dat ze luisteren!

Oh die haard, dat weet ik nog. En dat deden ze ook nog steeds?

@Bloembom Ik had geen idee dat er werklui zijn die zich zo asociaal gedragen in het huis van een klant. Ik vind het echt dermate heftig dat ik (als ik jou was) zou overwegen om de klus gewoon af te breken of weigeren om ze de volledige betaling te voldoen (of iets vastleggen dat ze vanaf nu x en y niet meer doen en je anders 200 euro inhoudt of weet ik veel). Ik zou ze sowieso een hele negatieve google review geven als dit achter de rug is. Echt niet normaal.
Edit: kun je hun leidinggevende hierop aanspreken anders ofzo? Of is die er gewoon bij en doet hij even hard mee?

7 likes

Access databases

3 likes