Waar erger je je aan? #9

Hahah dit zeg ik ook tegen mijn groep 6, 7 en 8. En weddenschappen om repen chocola dat iets er wel staat of een woord wel in het woordenboek staat etc

8 likes

Die ga ik van je overnemen. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik werd net gebeld maar ik was bezig met iets waardoor ik niet kon opnemen. Ik snel afmaken, ik wil net opnemen werd er al opgehangen. Ik bel gelijk terug nadat de laatste tring bij mij was en neemt die persoon niet op. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Het is niet dat ze mij bellen, oh die neemt niet op, ik smijt mijn telefoon wel uit het raam.

2 likes

Ik zou er ook niet snel wat van durven zeggen, maar ondertussen zit ik ikzelf dan wel op te vreten.

1 like

Eigenlijk erg he? Dat mensen die zich eigenlijk niet aan de nu geldende regels houden zich zo intimiderend kunnen gedragen dat je er niks van durft te zeggen.

1 like

Dat het grote pak schijtpapier van de ah geen hengsel meer heeft. Loop ik met die unit onder mn arm rond ipv in de hand.

9 likes

Ik erger me misschien nog meer aan mensen die dat gedrag in stand houden door ā€œte helpenā€. Dat je een jaar of 20 bent en mama nog voor je naar de huisarts laat bellen bijvoorbeeld.

13 likes

Echt heel vervelend, zeker met hoesten mag je het zeggen en mag je ook gewoon aangeven dat ze dan niet welkom zijn, maar snap dat dat spannend is. Maar ze zijn wel gewoon in je huis en dat is al niet super fijn met corona maar helemaal als ze zich dan niet aan de regels houden.

Mijn vriend heeft het andersom, klanten die dan zeggen nee joh bij ons hoef je toch geen mondkap, geeft echt niks. Ook trouwens eerder mensen die zeiden maar we kennen elkaar toch al heel lang dus kunnen wel een hand geven.

1 like

WAAROM zijn kantoorprullenbakken zo ontworpen dat de zak gelijk naar binnen valt als je er een bananenschil (of mandarijn, in dit geval) in gooit? Doe je thuis toch ook niet? Echt, ik kan hier niet bij.

PS. Corona-disclaimer: zit hier gewoon alleen hoor.

29 likes

Ah ja snap dat het lastig is met huisgenoten, gedoe. Hopelijk zijn ze snel klaar en fijn dat de rest wel gewoon keurig mondkapjes had enzo

1 like

Ben met mn nieuwe witte sneakers in hondenpoep gaan staan :cry: wie laat z’n hond nou midden op een zandpad kakken

1 like

Op m’n werk hebben we een tuin aan laten leggen, echt supermooie tuin. Je kan ook van de ene naar de andere kant lopen met van die grote houtsnippers als bedekking van het pad, net een park ervaring. En publiek toegankelijk.
Dus ik vind het altijd hartstikke leuk als andere mensen er overheen lopen maar ik heb al meerdere keren een hondendrol van die snippers af moeten halen!! Kan daar woest van worden want ik sta daar dan echt te kokhalzen van de geur.

Ah zo’n herkenbare ergenis, heb dat op kantoor ook altijd.

1 like

Dat ik ooit zo’n schijt loterij aan de deur heb gehad en me heb aangemeld voor een gratis deelname - ja ik ben hier ingetrapt - en nu blijkbaar al 4 maanden betaal. In de mail stond dat ik om mee te doen nog moest activeren, dat heb ik dus niet gedaan omdat ik toch niet meer wilde…

Ook weer lekker dom van mezelf dat ik het niet gezien heb op mijn afschrijvingen. Dubbele ergernis: mezelf en die schijt loterijen met ontiegelijk vervelende afmeld procedures.

Of de telefoontjes van die stomme loterijen. Ik ben de afgelopen 2 weken al 35x gebeld door de bankgiroloterij. Rot op!!!

2 likes

Bellen ze anoniem? Anders nummer blokkeren (kan bij Android via gesprekgeschiedenis en dan de i)

helaas genoeg mensen, en het lijkt wel alsof het steeds meer word! (De haat zit diep)

Oooo ik voel de ergernis weer naar boven komen van het uitschrijven bij de vriendenloterij.

Ben er ook een keer ingetrapt, was omdat die gozer erbij zei ā€˜je krijgt 2 maanden gratis en daarna kun je je afmelden via de mail, echt heel makkelijk en dan doe je 2x gratis mee!’ Nou je kon je dus niĆ©t via de mail uitschrijven en via de site was het ook nergens echt duidelijk te vinden. Heb uiteindelijk ook 2x betaald terwijl ik dat niet wilde :roll_eyes:

Ja die loterij was het! Zo shady en toch trap ik er weer in…

Ik moest mijn deelname nog bevestigen, dan kon ik er over nadenken want ik kreeg hem niet afgewimpeld aan de deur, en dat heb ik dus bewust niet gedaan. Nog dommer dat ik het 3 maanden niet gezien heb aan de afschrijvingen. Maar goed, ben afgemeld klaar er mee nu!

Ja heb ze ook geblokkeerd, maar alsnog zie je t dan in je recente oproepen staan