Waar erger je je aan? #9

Dat de meeste snackbars hier geen softijs hadden.
Dan ik vervolgens een snackbar vind die softijs heeft en milkshakes maar dan een oude vrouw denkt dat ik haar film? Nee mevrouw, ik zet mijn pinpas alvast gereed voor de transactie. Dus ik laat zien dat mijn pasje in beeld is en verdenkt ze mij er nog steeds van. :’) Tuurlijk joh ik ga filmen hoe u twee softijsjes besteld, deze onhandig betaalt met 1 hand en dan knal ik het natuurlijk op Tiktok.

13 likes

Dat Frank&Eva op vakantie zijn en ik met Rob zit opgescheept

6 likes

Maar het tweecategorieënspel is zo leuk!!!

Vind je hahaha?? :woozy_face:

1 like

Moet ik naar het opbiechttopic? Vind het echt leuk, moest laatst hardop lachen om Frikandelft hahahaha. Ik vind het alleen altijd jammer dat de winnaar NOOIT de grappigste is

1 like

Maar misschien bedoelen ze hiermee wel oprecht hoe het met je is?

1 like

Aaaargh, lekker passief agressief ook van die leerling🤣

Ook dat kan je uitzetten bij Android. Als ik bij recente oproepen naar de puntjes ga kan ik aanzetten dat je geblokkeerde oproepen niet in de lijst ziet.

1 like

Gvd me dit jaar voorgenomen niet meer langer dan 24 uur tegelijk thuis te zijn met mijn zus want die meid is onuitstaanbaar en er komt altijd gezeik en ik wil dat niet meer. Ik krijg morgen mn tweede inenting en aangezien ik er de vorige keer paar dagen af lag komen mn ouders me halen om me te vertroetelen thuis. Wie meldt vandaag ook even dat ze naar huis komt want ze heeft vrij en kennelijk geen leven… ja hoor mijn lieftallige zus. Rot gewoon op, je bent elk weekend thuis en ik nooit OMDAT jij er altijd bent. Nu weet ik niet wat ik moet doen.

Ergernis 2: strava. Na elke hardloopsessie meldt die app me ‘deze poging kostte meer moeite dan andere pogingen’. Welke poging strava!? welke poging. Hoe kun je dit ELKE keer zeggen terwijl ik verder ren, meer kcal verbrand, hogere cadans, snellere tijd. Loop niet te fucken.

2 likes

Kun je het niet gooien op ‘je mag maar 1 bezoeker hebben op het moment?’ (als dat niet wijzigt straks)

Ugh vreselijk ja. Een vriendin van mij vindt hem dus helemaal leuk Mja zij is Brabants.

1 like

Kan je haar niet voor je eigen entertainment helemaal gek maken

Dat ik er blijkbaar nog steeds uit zie als een 16 jarige. Stond net een jochie van Greenpeace voor de deur die vroeg of m’n ouders thuis waren (ik ben 30 :persevere:)

11 likes

Met liefde en dat lukt ook altijd goed maar de verhoudingen liggen zo dat ik het altijd gedaan heb. Of ik nou niks doe of 24/7 zit te stangen. Ja dan kan ik beter gaan stangen trouwens. Maar ik wil gewoon dat ze oprot.

2 likes

Hahaha zo herkenbaar! Vat het op als een compliment. :crazy_face:

1 like

Dat al die hippe broeken te lang zijn en die petite zijn te kort.
En die skinny’s bij de Monki zijn natuurlijk maar in 3 kleuren te koop.

1 like

Haha chill toch. Ik zeg soms ook dat mijn ouders niet thuis zijn, dan gaan de deurverkopers weg :joy:

10 likes

Vandaag om 14.30 ben ik verdoofd bij de kaakchirurg en nu voel ik nog steeds niets in mijn rechterlip. Fijn omdat er geen pijn is, maar ik begin wel best honger te krijgen.

Van die tubes die niet zo vol meer zitten, dus als je drukt komt er niks uit, dus iets harder maar ook niks, nog harder en dan altijd een zieke sliet waar ik niet op zit te wachten en maar 1/4 van wil gebruiken ugh.

26 likes

Ahhh ik had dat laatst dus ook. Ik ben ook 30 :joy:

1 like