Waar erger je je aan? #9

Ja dat leer je, maar Gorinchem uitspreken als Gorkum vind ik nog steeds zo bizar. vooral omdat je Doetinchem wel uitspreekt als Doetinchem en niet als Doetinkum (of cumhuehuehue)

15 likes

Haha yes ik ga voortaan devil’s avocado gebruiken

5 likes

Same hier, en als ik dan voorstel dat hij mijn naam aanneemt is dat opeens het raarste idee van de wereld. Gast doe normaal, het is 2021 en je achternaam is gewoon lelijk

Wel irritant dat je schoonfamilie zich er ook mee bemoeit, lekker niks van aantrekken (maar das misschien makkelijker gezegd dan gedaan). Jouw achternaam jouw levuh

8 likes

Zeg jij dan helemaal gorinchem?

Heeeeuulemaal. En dan corrigeert iemand me weer, en dan zeg ik ; ach je weet wat ik bedoel. :woman_shrugging:

Als ik er nou iedre dag over zou hebben, oke zal ik me aanpassen. maar als ik meer dan een jaar niet over die plaats heb gehoord/te maken heb gehad. /s.

3 likes

Moe van mezelf omdat ik nu ineens uit het niets een beauty fridge wil van 120 euro

2 likes

Facking Sander S.
‘Twente is toch een stad in Brabant?’, zei mijn verder best intelligente date nadat ik vertelde waar ik vandaan kwam. Ik was eerstejaars student en uitgenodigd op het gala van de UVSV. Verbijsterd door zo’n gebrek aan kennis pakte ik zonder afscheid te nemen de eerste trein terug naar mijn studentenhuis in Rotterdam.

Kan me niet voorstellen dat dit echt is trouwens. Ik hoop dat hij hier een ‘sterk’ verhaal van heeft gemaakt.

5 likes

Oefff maar denken dat Twente een stad is in Brabant is ook wel heel erg…bijzonder :woozy_face:

Moest het even opzoeken maar is super 2019 volgens Serena.

7 likes

Wat een heldhaftige man is het ook heh, gewoon zonder afscheid verdwijnen

Hahaha zit je aan je koffie bij de Starbucks met die koelkast naast je ingeplugd.

9 likes

Hahahahah of op mijn kantoor op uni. Komt er een student langs om een vraag te stellen zien ze zo’n mini koelkast. ‘Wat kijk je nou is gewoon mijn beauty fridge’

8 likes

En dan ook op de trein stappen terwijl je het gewoon leuk kan hebben met je vrinden.
Zonde van het kaartje.
Maar misschien heeft ie dat stiekem ook gewoon gedaan.

1 like

Ik heb altijd jeuk op hetzelfde, buiten mijn bereik, plekje op mijn rug.

Nee, dan zou hij nog steeds veel meer verdienen (fluctueert wel per maand, soms is het bijna hetzelfde als ik, maar over het jaar genomen is het wel echt flink meer). Maar we wonen hier samen, hij ge- en verbruikt niet meer dan ik, dus dan is het voor mij ook logisch dat ieder de helft betaalt.

Hij is overigens bij mij ingetrokken, voorheen betaalde ik de huur, gwl, internet, etc. alleen, en toen kon ik ook prima leven, ben er dus al op vooruit gegaan sinds we samenwonen, dat hij meer verdient doet daar niks aan af. En ik verdien overigens ook best ok, maar hij verdient gewoon heel goed.

@Lichtknopje Herkenbaar, zo fucking irritant!

3 likes

In je eentje een biertje drinken thuis achter je computer na je werkdag terwijl je in je zoveelste zoom-gesprek zit met collega’s heet opeens ‘aperitivo’.

5 likes

Ik heb zo’n uitschuifbare, maar laatst kapot gemaakt. Ik wilde weten hoe ver die kon en toen poef. :cry:
En krabbertje is nu net lang genoeg om er bij te komen maar wel onhandig zo. Dus ga weer nieuwe bestellen.

Edit: tijdens videovergadering zat ik een keer te krabben, vergeten dat camera aan stond. :joy:

3 likes

Maar vet veel dingen vergeet je toch ook? Want ik heb heel vaak dat ik denk dat ik iets niet wist, maar als ik dan terug ga in mijn hoofd dan heb ik dat moment al 3 keer in mijn leven gehad en blijkbaar onthoud ik het dan niet??

Net zoals andere die beweren iets echt niet te weten, terwijl we dat gewoon op de middelbare school hebben gehad

4 likes

Probeer eens een staartdeling bijvoorbeeld :grimacing:

2 likes

Dat iedereen die bekend is en van eten houdt tegenwoordig blijkbaar een kookboek uit kan brengen. Eloise van Oranje gaat nu bijvoorbeeld een boek uitbrengen ism Chickslovefood. Maar zij is toch 17 ofzo?? Woont op kamers? Vraag me dan oprecht af hoe baanbrekend en vernieuwend die recepten kunnen zijn. Nina Warink is ook zo’n voorbeeld.

17 likes