Waar erger je je aan? #9

tenor

22 likes

De “recepten” van chickslovefood zijn ook al niet om naar huis te schrijven :joy:

23 likes

Zo hadden twee vrienden van mij het laatst over het aanschaffen van een handpan. Dacht eerst ‘wat leuk, ze hebben extra interesse in koken’, maar die kant ging het gesprek niet op. Ik had geen idee wat het was, hield me een beetje op de achtergrond in de hoop het uit te kunnen vinden door de context. Niet gelukt, dus ik was telkens dat gifje van jou.

Uiteindelijk op het toilet gegoogeld en dit blijkt het te zijn

Had het ook gewoon kunnen vragen, maar was bang dat dit heel algemeen bekend was en ik dan een sukkel was.

6 likes

Na aanleiding van het plaatje weet ik nog steeds niet wat een handpan moet voorstellen.

14 likes

Is het zo’n instrument ofzo?

2 likes

Een instrument!

@Lemongrab Yes!

@Victoria Haha zie wel echt wat je bedoelt door die gaten

3 likes

Haha had meteen gegoogeld wat het was, maar de afbeelding zei mij niets.

1 like

Tuurlijk is dat een sterk verhaal, ik snap niet dat mensen hem steeds zo serieus nemen, dat doet hij zichzelf toch ook niet :smile:

1 like

Mensen die hun tweets, vaak hele domme statements, eindigen met “ik vind daar wat van.” Nee, dan ben je af en heb je geen recht meer op een mening.

5 likes

Hahaha doen mensen dit

Ah ik dacht yes pluspunten voor Google in donkere modus, maar ze zorgen dus meteen dat er per saldo geen plus is.

1 like

Ik begin de gesloten winkels nu toch wel te missen. Click & collect is een optie maar het beschikbare assortiment is zeer klein. :unamused:

1 like

Ik heb het uit kunnen zetten!

Voelde me helemaal
image
14 likes

Maar hoe moet ik Jamin nu uitspreken?
Ik zeg altijd ‘zjamin’ maar dat is dus belachelijk begrijp ik nu :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Hahaha
Ik ben dus bang dat ik het veel te chill ga vinden en dan 20 tabs open ga laten want ‘handig voor die ene keer als ik dat nog wil gaan doen (nooit)’.
Dus ik ga dit uit voorzorg ook maar uit zetten.

@Junebug85 gewoon zonder de z

3 likes

Ja (zoals in Ja of Nee)
min (zoals in plus/min)

13 likes

Een vriendin die ik zondag heb gezien is positief getest en nu moet ik morgen heel vroeg op om me te laten testen :cry:

1 like

Hahahaha dit. Ik had deze discussie laatst met vrienden van mijn vriend en die waren totaal in shock toen ik zei dat hij ook mijn naam kan aannemen. Want dat hoort niet!!! En ik hou toch van hem? Dus waarom wil ik dan niet zijn naam?? Eh nou omdat ik niet zijn eigendom ben en lekker mijn eigen naam wil houden. Gelukkig boeit het mijn vriend helemaal niks als ik zijn naam niet aanneem. Ik moet deze discussie ook regelmatig met familie voeren over de achternaam van ons kind.

6 likes

Je kan toch winkelen op afspraak met die nieuwe regels? Dan heb je wel gewoon het aanbod uit de winkel zelf

Niet jouw naam niet jouw kind niet jouw mening biyaaaah

Waarom moeten mensen hier wat van vinden joh, ga weg naar de steentijd waar je vandaan komt.

1 like