Mensen die de zelfscan gebruiken terwijl ze het niet kunnen!!
Was net in de drogist en er stond een hele lange rij voor de gewone kassa maar niet voor de zelfscan en er waren er 2 en maar 1 bezet. Dus ik loop langs die lange rij zo van “haha ik ben sneller dan jullie”. Maar de 2e zelfscan deed het niet. Dus ik wacht, maar die man voor mij was zooo tergend langzaam. Elk product pakken en dan 3x omdraaien om de barcode te vinden, dan op zijn gemak in het tasje doen. Toen moest hij bonuskaart scannen, ging hij 1 voor 1 de cijfers intoetsen in plaats van gewoon scannen. Toen dacht hij dat de korting er niet goed af was dus ging hij op elk item klikken waarop de kassa dus alle prijzen hardop ging voorlezen.
Toen nog een keer dat bonusnummer handmatig invoeren. Maar nee, was nog steeds niet goed. Ging hij zijn vrouw terug de winkel insturen om bij het prijskaartje te kijken??? Terwijl hij daar rustig bleef niksen met zo’n gezicht 
Toen heb ik mijn verlies maar geaccepteerd en ben in de andere rij gaan staan en was ik als nog als laatste geholpen.
Echt please als je boomer brein die nieuwe technologie niet aan kan gaan dan naar de gewone kassa. Mooiste was nog dat de prijzen in de kassa gewoon bleken te kloppen (wie had dat gedacht
)