Waar erger je je aan? #9

Nu mijn oog op je avatar valt vraag ik me af: hoe is t met Kody en de zijnen? Weet jij vast (past mijns inziens ook prima in het ergertopic, omg de haren rijzen me te berge wanneer ik aan hem denk).

1 like

Ah fijn dit want ik vond die nieuwe indeling maar niks!

1 like

Tja helaas vinden teveel mensen het ‘overdreven feministisch gedoe’ als je een kind de achternaam van de moeder geeft. Kreeg zelfs al de opmerking dat het kind daarmee gepest gaat worden :joy:.

2 likes

Wij gaan de toekomstige kinderen ook mijn naam geven. Ik heb ook na ons huwelijk niet zijn naam genomen en krijg daar zoveel reactie op. Het is inmiddels 2021 en ik schrik van de denkwijze die sommige hierover hebben.

2 likes

Omg dankjewel! Made my day

Vorig jaar ging ik 1 nachtje weg. Alle Corona regels in acht genomen, daarna zelfs 10 dagen in quarantaine gegaan. Van te voren een enorme preek krijgen van iemand dat het stom dom en idioot was dat we weggingen. Loopt die persoon zelf op werk rond met mondkapje onder de neus :roll_eyes::roll_eyes: I can’t.

1 like

Ik heb ook niet de naam van mijn man genomen en daar heb ik niet echt reacties op gekregen. Was ook maar 1 persoon die vroeg waarom.

Toen ik een keer zei dat eventuele kinderen mijn naam krijgen was mijn schoonmoeder wel heel verontwaardigd. Maar toen ik zei dat ze de naam van mijn man mogen als hij er ook 9 maanden mee rondloopt en ze uitperst was ze wel stil.

Maar ik denk eigenlijk dat ik ze toch de naam van mijn man zou geven want die is makkelijker,

9 likes

Het prijs verschil :triumph: word tijd dat ongezondere producten duurder worden.

14 likes

Jezus wat kut

1 like

Ik heb een bestelling bij Skins gedaan en daar kreeg ik een fucking lekkere sample bij, echt ik ben direct er verliefd op. Is dat geurtje 200 euro :scream: dus nu ga ik mijn vriend lief aankijken. Ze weten je wel te paaien met dure geurtjes

14 likes

Aan de idioot van een buurlul die in de avond lekker gaat hobby klussen in zn tuin waar heel de buurt van kan genieten.
Hoop dat hij zn hand er vanaf zaagt.

1 like

Zo

afbeelding

13 likes

Jaa als je een lawaai makende hobby hebt moet je niet in mijn buurt gaan wonen.
Nja ik zeg dit nu wel. Maar van al mn buren is lawaai maken hun hobby.

Dat is ook wel een van de leukere hobby’s om te hebben natuurlijk

1 like

Oeh welke geur is het?

6 likes

Mensen die de zelfscan gebruiken terwijl ze het niet kunnen!!

Was net in de drogist en er stond een hele lange rij voor de gewone kassa maar niet voor de zelfscan en er waren er 2 en maar 1 bezet. Dus ik loop langs die lange rij zo van “haha ik ben sneller dan jullie”. Maar de 2e zelfscan deed het niet. Dus ik wacht, maar die man voor mij was zooo tergend langzaam. Elk product pakken en dan 3x omdraaien om de barcode te vinden, dan op zijn gemak in het tasje doen. Toen moest hij bonuskaart scannen, ging hij 1 voor 1 de cijfers intoetsen in plaats van gewoon scannen. Toen dacht hij dat de korting er niet goed af was dus ging hij op elk item klikken waarop de kassa dus alle prijzen hardop ging voorlezen.

Toen nog een keer dat bonusnummer handmatig invoeren. Maar nee, was nog steeds niet goed. Ging hij zijn vrouw terug de winkel insturen om bij het prijskaartje te kijken??? Terwijl hij daar rustig bleef niksen met zo’n gezicht :smiley:

Toen heb ik mijn verlies maar geaccepteerd en ben in de andere rij gaan staan en was ik als nog als laatste geholpen.

Echt please als je boomer brein die nieuwe technologie niet aan kan gaan dan naar de gewone kassa. Mooiste was nog dat de prijzen in de kassa gewoon bleken te kloppen (wie had dat gedacht :roll_eyes:)

24 likes

Ik zou spontaan een scheiding aanvragen

6 likes

Omggggg de baccarat rouge hiervan is ook zó lekker :sob:

1 like

Ik heb het laatst nog gedaan. Het is niets veranderd :confounded:

2 likes