Waar erger je je aan? #9

Dat oudere collega’s me soms wegjagen bij een pc omdat “alleen deze computer heeft dat programma”. En dan bedoelen ze een website…die ze bezoeken door “www.” In te tikken in de werkbalk en dan staat de website er en kunnen ze er op klikken. Op elke pc staan die websites bij favorieten…

43 likes

Ohhh Kurkdijan is zooo lekker ja!! :ok_hand:

2 likes

hoe oud zijn deze mensen wel niet dan? Ik dacht dat deze types alleen in memes voorkwamen.

2 likes

Catherine Keyl bij Dit Was Het Nieuws. Gewoon zodra ze haar mond open doet

1 like

Hoe duur is de volkoren ongesneden?

Wel zin in ontbijtkoek nu met een diiiiike laag boter, al lang niet gegeten joh.

1 like

Heb je die zero wel vaker op? Zero ontbijtkoek slaat bij mij altijd nogal op m’n darmen :sweat_smile: even een heads up haha

Hee, is die nog/weer op tv. Wat doet ze fout? Boomer grapjes ofzo?

(Ook @Peony)

Het AH Huismerk heeft goedkopere ontbijtkoek met minder suiker! Die vind ik persoonlijk ook fijner omdat ik er geen darmklachten van krijg, in tegenstelling tot andere light ontbijtkoeken. Waarschijnlijk omdat die van AH minder zoetstoffen bevat?

3 likes

Oh god hierdoor is Ivo Niehe terug in mijn bewustzijn met zijn borstenvraag aan Britney :eek:

God ja. Helemaal in een deuk liggen om een zelfgemaakt grapje over klaarkomen :sweat_smile:
Ik ga zo googelen op haar fittie met Viola Holt, die staat me nog vaag bij

Woo en die blog. Hoe ignorant. Ze heeft het hele punt van die docu niet begrepen

Achter in de 50!

Picnic heeft ‘m niet ongesneden (de zero volkoren variant) en online zie ik het zo ook even niet.

@Peony ik eet het niet haha! Is voor mijn vriend. Zal het doorgeven :joy:

@anon31495790 ik bestel bij picnic, maar mocht ik bij appie komen neem ik ‘m keer mee!

1 like

Nou, ze heeft in ieder geval meningen.

1 like

Hahaha ahh ik had zo’n collegaatje. Ze wilde altijd MIJN pc (we hadden ook vaste plekken) maar ik werkte een dag minder dan zij.
Dus ik werkte ma tm do en zij zat elke vrijdag op mijn plek.
En elke maandag kwam ze dan naar me toe: oh ben jij er weer. En liep weg.
Kwam er na maanden achter waarom ze mijn pc wilde. Alles ging beter op mijn pc…duurde echt ff maar de muis had een hogere snelheid en werkte fijner dan de andere muizen. Jaaaa joh heb dat daarna ook binnen 2 sec voor haar ingesteld en sindsdien kreeg ik een goedemorgen ipv “jij hier”.

20 likes

We hebben het ook echt al vaak uitgelegd maar het komt niet aan :sweat_smile: we hebben zelfs op alle pc’s een bestand met websites/acounts en wachtwoorden en toch hoor ik bijna iedere dag “wat is het wachtwoord?!”. Gelukkig zijn het er naar 2 die echt zo zijn.

@anon50301661 precies dit :sweat_smile:

3 likes

Mijn ouders zijn ook zo, gewoon totaal geen interesse en behoefte om het te leren. Bank- en belastingzaken laten ze doen en verder hebben ze de computer thuis nergens voor nodig…

2 likes

Hij heeft alleen nog maar oog voor Robyn en haar kinderen en de rest hangt er een beetje bij. Trieste bedoening allemaal

5 likes

Ik moest gisteren een collega inwerken op een apparaat wat met een (enigszins ingewikkeld en onoverzichtelijk, maar echt niet onmogelijk) programma wordt bediend. Maar ze maakte geen onderscheid tussen linker en rechtermuisknop, dus als ik zei “klik daarop” klikte ze soms met rechts en dan werkte het natuurlijk niet nee en raakte ze in de war van het menu. En ze wist ook het verschil tussen klikken en dubbelklikken niet maar dat doe ik zo op de automatische piloot dat ik het niet uit kon leggen ook. Wat een gedoe

8 likes

Ik ben nog aan het bijlezen, maar de intratuin hier in de buurt heeft allemaal planten buiten gezet en daar kun je ook een deel van het assortiment winkelen. Ik had toevallig een plant besteld met click en collect en toen vertelde de dame aan de telefoon dat ze dus ook nog op deze manier open zijn. Misschien is dat bij jou in de buurt ook?

3 likes

De man die hier in de buurt op de scooter de ochtend krant rond brengt. What de fuck gewoon. Kut geluid van die scooter rond 6 a half 7 iedere dag.

1 like