Waar erger je je aan? #9

Ik ben nog aan het bijlezen, maar de intratuin hier in de buurt heeft allemaal planten buiten gezet en daar kun je ook een deel van het assortiment winkelen. Ik had toevallig een plant besteld met click en collect en toen vertelde de dame aan de telefoon dat ze dus ook nog op deze manier open zijn. Misschien is dat bij jou in de buurt ook?

3 likes

De man die hier in de buurt op de scooter de ochtend krant rond brengt. What de fuck gewoon. Kut geluid van die scooter rond 6 a half 7 iedere dag.

1 like

Dat ik wakker word met enorme nekpijn. Wat heb ik nou weer gedaan en belangrijker nog: hoe kom ik hier van af😒

Komt de pijn uit je spieren? Dan onder de warme douche, en de straal erop gericht houden.
Als je het in huis hebt: tijgerbalsem erop, of iets anders dat warm wordt, zoals perksindol.
Dan een col of sjaal eromheen houden.
Hoop dat het snel wegtrekt!

2 likes

Om deze reden ben ik blij dat ik in een wijk met alleen maar studenten woon, waar niemand meer de fysieke krant leest. Geen kip op straat voor 9 uur :joy:

2 likes

oh man ik vind het niet erg dat iemand gewoon z’n werk doet maar dat optrekken de hele tijd van die scooter is zooo irritant. of dat stil staan en dan dat ding aan laten. like leave me aloooooooone.

1 like

Ik vind geluiden van scooters ook echt het ergste geluid wat er bestaat. Vriend woont aan een drukke weg in een grote stad en als we daar op het balkon zitten hoor je ook de hele tijd dat optrekken. “NNHHHJJRRRRGGGGGGGGG.” De tram stopt ook voor de deur maar zelfs dat maakt minder (irritant) geluid. I feel you :joy:

8 likes

Ik wil het liefst in de stad blijven wonen maar scootergeluiden kunnen zomaar de reden zijn dat ik toch in een buitenwijk of aangrenzen dorpje beland 🥲

2 likes

Door de weeks ben ik altijd helemaal kapot. Nu kan ik eindelijk uitslapen, slaap ik gewoon nog minder dan normaal? Heb maar 4 uur geslapen. Als ik morgen weer zo slecht slaap wordt het een ellendig lange week…

Herkenbaar.

Er is nu een nieuw seizoen uit en het is eeen en al drama. Meri moet lekker in haar B&B blijven en Christine en Janelle zijn te leuk om bij die klootzak te blijven. Laat hem lekker focussen op jankende Robyn en dan is iedereen beter af, vooral die vrouwen

9 likes

We hebben duidelijke regels op onze website staan mbt Corona (alleen komen, niet ziek zijn, afspraak boeken etc). En dan gaan mensen ons mailen met “Ja, ik heb jullie regels gelezen, maar kun je toch een uitzondering maken???”

Alsof Corona dan ook een uitzondering maakt. Vind het zo egoïstisch ook, want naast degene die je tatoeëert of piercet breng je ook andere klanten in gevaar.

15 likes

Welk woord moet je dan gebruiken?

2 likes

Ik kijk zelf op Discovery Plus maar als je het seizoen + episode googlet kun je ook wel streams vinden!

3 likes

Ik voel me al tussen twee afspraken ingepropt en nu zijn ze 20 minuten te laat en het is koud. Dacht dat het eten al klaar zou staan omdat we maar zo kort hebben.
Sta hier te verkleumen.

Mensen die aan een stuk tegen me aan blijven lullen over iets wat ze al op 3 verschillende manieren hebben verteld maar verder ook helemaal niet interessant is. En ook gewoon niet door hebben dat ik al bijna weg ben of ergens anders mee bezig ben nee gewoon door lullen.

Ik was gisteren op de crematie van iemand die overleden is aan corona en toch gaan er dan van die mensen (80+) discussiëren over mondkapjes en dan hangen ze hun lelijke bejaarde neuzen uit de mondkapjes

36 likes

Heb dit ook altijd, kan ik eindelijk uitslapen en ben ik om 7 uur klaar wakker :woozy_face: dat is nog eerder dan de wekker normaal staat wtf
Maar als je dan weet probeert verder te slapen word je weer heeelemaal ellendig en vermoeid wakker

Dat Vodafone van die flash (nul ?) sms’jes stuurt over de voicemail. Schrik er iedere keer van

@Trivia Je moet gewoon je gezicht goed wassen! :roll_eyes:

Vet lekker eten besteld, zit ik na het voorgerecht al vol. Ja, wat is dat nou voor onzin.

2 likes