Waar erger je je aan? #9

Haha dit was altijd het geheim van elk model in de cosmogirl! Ik dronk al niks anders dan water en geloofde daardoor echt dat ik blijkbaar niet genoeg dronk, want mijn huid was niet egaal :joy:

2 likes

Ik heb geen snacks in huis :angry:

1 like

Ik hield eerst wel van aardetinten maar ik ben het zoooo beu!! Waarom is alles 50 shades of aarde (m.n. op vlak van interieur)

(ja, het zit diep)

7 likes

Misschien denk ik te ver door maar is het dan ook niet beter om dit plaatje te omschrijven ipv het erbij te zetten? Zo draag je misschien onbedoeld bij aan het delen van informatie die niet zou kloppen

3 likes

Heb het verwijderd. Kan mij alleen echt niet voorstellen dat iemand dit serieus neemt. Helaas bestaan er dus echt zulke hersenloze wezens.

2 likes

Ik ben aan het wandelen en heb een afzakkende sok, zo irritant. Als ik stop om 'm even omhoog te trekken zakt ie 2 stappen erna weer omlaag :-1: thuis meteen weggooien zo.

7 likes

Verhuizen naar een gemeente waar die dingen goedkoop zijn is de beste optie.
Offf start weer een rechtzaak net als in 2010 (?)

1 like

Die prijzen zijn toch landelijk bepaald en overal hetzelfde?

Dan toch maar de rechtzaak

Ik moet plassen maar t is koud buiten de dekens.

Sinds wanneer? :scream:

Thierry die een praatje houdt voor mn werk :face_vomiting: Ook best veel mensen die erbij staan

2 likes

Sowieso, Thierry…

13 likes

Dat sowieso, maar hem moeten aanhoren is wel een extra ergernis

2 likes

Aan mijn buurjongen die al 45 minuten in de tuin aan het voetballen is tegen een houten schuur aan. Mijn god stop.

2 likes

Nee, er gelden maximumtarieven maar gemeenten mogen daaronder gaan zitten.

Oh ik dacht dat dat vaste tarieven waren, maar maximum dus. Vraag me af though hoeveel gemeenten ook daadwerkelijk minder vragen, maar goed.

Haha ik heb het even gecheckt voor mijn gemeente (Den Bosch) en die hebben het naar beneden afgerond, dus 2 en 3 cent lager. Toch lekker 🥲

1 like

Haha bij mijn gemeente precies hetzelfde. Gewoon handig afgerond dus. It’s something zullen we maar zeggen.

Mijn broertje die op leuk nieuws voor mij in onze familieapp reageert dat dat vast niet betekent dat ik toevallig … voor hem kan regelen?
Klopt, dat kan ik inderdaad niet ook al zou ik het willen, leuk dat dat de enige reactie is ipv iets in de trant van ‘wow wat leuk voor je’ of ‘geniet ervan’. Zijn wereld draait echt vooral om hemzelf :frowning:

4 likes

Al die mensen op Instagram die gewoon lekker aan het knuffelen zijn of met meerdere mensen op pad of thuis. Ik snap het echt wel hoor, maar gooi het nou gewoon niet op je social media…

4 likes