Sinds wanneer?
Thierry die een praatje houdt voor mn werk Ook best veel mensen die erbij staan
Sowieso, Thierry…
Dat sowieso, maar hem moeten aanhoren is wel een extra ergernis
Aan mijn buurjongen die al 45 minuten in de tuin aan het voetballen is tegen een houten schuur aan. Mijn god stop.
Nee, er gelden maximumtarieven maar gemeenten mogen daaronder gaan zitten.
Oh ik dacht dat dat vaste tarieven waren, maar maximum dus. Vraag me af though hoeveel gemeenten ook daadwerkelijk minder vragen, maar goed.
Haha ik heb het even gecheckt voor mijn gemeente (Den Bosch) en die hebben het naar beneden afgerond, dus 2 en 3 cent lager. Toch lekker 🥲
Haha bij mijn gemeente precies hetzelfde. Gewoon handig afgerond dus. It’s something zullen we maar zeggen.
Mijn broertje die op leuk nieuws voor mij in onze familieapp reageert dat dat vast niet betekent dat ik toevallig … voor hem kan regelen?
Klopt, dat kan ik inderdaad niet ook al zou ik het willen, leuk dat dat de enige reactie is ipv iets in de trant van ‘wow wat leuk voor je’ of ‘geniet ervan’. Zijn wereld draait echt vooral om hemzelf
Al die mensen op Instagram die gewoon lekker aan het knuffelen zijn of met meerdere mensen op pad of thuis. Ik snap het echt wel hoor, maar gooi het nou gewoon niet op je social media…
Bah zo smerig! Ik droom er zo vaak van om zo’n hondenbezitter die stront na te gooien/in hun nek uit te smeren. Wat bezielt je om niet op te ruimen achter je dier.
Ik word echt gek van statistiek doen in R. Leuk idee, even scriptje schrijven en dan een csv erin mikken zodat alles vanzelf gaat. Alleen jammer dat ik continue een miljoen dingen vergeet en ondertussen al 2 uur bezig ben om vanalles aan te passen omdat ik WEER iets vergeten ben
Mijn gemeente zit er voor een ID best een stuk onder: €57,50
Ja godverdomme ik haat dit zo. Of wanneer je ergens een hoofdletter vergeten bent en dat het dan moeilijk gaat doen dat object x niet bestaat (omdat het eigenlijk X is). Ik snap waarom maar alsnog is het kut
Dat ik net een tikkie krijg van een vriendin die eerder zei oh neee joh geen punt. En het ook niet een symbolisch bedrag, maar dat ik ook gelijk haar halve huur mag betalen. Teeering
Wil de belastingaangifte doen via de app maar natuurlijk zijn er nu al problemen
Huh hoe dan?
Was figuurlijk haha, ik bedoelde meer dat ik volgens mij bijvoorbeeld mee mag betalen aan de volledige fles olijfolie terwijl we maar een scheutje hebben gebruikt. En dat ook met drank, zij had vier flessen gehaald en laten we zeggen dat van alles misschien 1/3 of 1/4 op is gegaan met zijn tweeën, maar dat ik gewoon een tikkie krijg voor de helft van alle flessen
Nou lekker niet betalen dus, doeiiii