Waar erger je je aan? #9

Bah zo smerig! Ik droom er zo vaak van om zo’n hondenbezitter die stront na te gooien/in hun nek uit te smeren. Wat bezielt je om niet op te ruimen achter je dier.

4 likes

Ik word echt gek van statistiek doen in R. Leuk idee, even scriptje schrijven en dan een csv erin mikken zodat alles vanzelf gaat. Alleen jammer dat ik continue een miljoen dingen vergeet en ondertussen al 2 uur bezig ben om vanalles aan te passen omdat ik WEER iets vergeten ben

1 like

Mijn gemeente zit er voor een ID best een stuk onder: €57,50

1 like

Ja godverdomme ik haat dit zo. Of wanneer je ergens een hoofdletter vergeten bent en dat het dan moeilijk gaat doen dat object x niet bestaat (omdat het eigenlijk X is). Ik snap waarom maar alsnog is het kut

3 likes

Dat ik net een tikkie krijg van een vriendin die eerder zei oh neee joh geen punt. En het ook niet een symbolisch bedrag, maar dat ik ook gelijk haar halve huur mag betalen. Teeering

6 likes

Wil de belastingaangifte doen via de app maar natuurlijk zijn er nu al problemen :roll_eyes:

Huh hoe dan?

Was figuurlijk haha, ik bedoelde meer dat ik volgens mij bijvoorbeeld mee mag betalen aan de volledige fles olijfolie terwijl we maar een scheutje hebben gebruikt. En dat ook met drank, zij had vier flessen gehaald en laten we zeggen dat van alles misschien 1/3 of 1/4 op is gegaan met zijn tweeën, maar dat ik gewoon een tikkie krijg voor de helft van alle flessen

2 likes

Nou lekker niet betalen dus, doeiiii

1 like

het is 2021, waarom hebben ze nog niet iets ontdekt waardoor mijn brillenglazen niet binnen een uur al vlekken hebben

20 likes

Ik heb wel betaald, want geen zin in gezeik en ik weet dat zij het nu financieel niet heel makkelijk heeft. Het gaat me ook vooral om het feit dat ze eerst zei dat ze niets terug zou vragen (ik had aangeboden om mee te betalen) en ik dan opeens uit het niets een tikkie krijg zonder extra berichtje van hé ik heb er nog even over nagedacht en ik zou het toch wel fijn vinden als je een deel meebetaalt dus ik stuur je alsnog een tikkie.

Maar goed, weet voor mezelf wel dat een volgende keer voor mij niet hoeft op deze manier

10 likes

Nee, zou me ook een beetje gebruikt voelen. Is toch niet echt eerlijk om een ander voor je boodschappen te laten betalen.

1 like

nu trek je het een beetje uit verband. Ik hou niet van gedoe over geld, ik weet dat haar financiële situatie nu niet ideaal is en ik kan het bedrag wel missen dus dan betaal ik liever dan dat ik haar ongemakkelijk laat voelen door er een probleem van te maken.

Mijn ergernis kwam vooral voort uit het onverwachte tikkie die dan ook nog wat hoger was dan ik fair vind. En maakt voor mezelf duidelijk dat ik dit volgende keer duidelijk vooraf wil regelen of anders aan wil pakken. Het heeft verder niks te maken met onveilige vriendschap, eerder een verschil in verwachtingen en miscommunicatie.

7 likes

Maar alsnog super gierig van je vriendin en ik zou hier zeker wat van zeggen. Haar financiele situatie staat hier los van.

Ik denk juist goed dat je haar hier op aanspreekt want je ergert je er wel aan en als je denkt laat maar zitten sluimeren dit soort dingen wel door.

Soms wil je gewoon lekker even rustig poepen op je werk en dan blijven er maar mensen binnenlopen en langslopen op de wc :face_with_symbols_over_mouth: ik wil gewoon rust en dat niemand weet dat ik op de wc ben

16 likes

er is gewoon veel minder tijd in lockdown door dit soort gedoe ugh

1 like

Aan instanties die heel de tijd andere dingen zeggen :face_with_raised_eyebrow:

Mijn man kreeg gisteren opeens koorts en is dus vandaag getest. Gisteren bij het maken van de afspraak heeft mijn man uitgelegd dat we morgn met onze baby naar een kliniek in NL (wij wonen in Be) moeten voor een ingreep aan lipbandje en tongriempje. Daar zou met de termijn van de uitslag rekening mee gehouden worden.

Gaat hij net voor de test, zeggen ze, nee hoor, die uitslag heb je morgenavond pas :exploding_head: we hebben 5 weken moeten wachten op deze afspraak en ons kind heeft er last van, bij afzeggen afspraak moeten we opnieuw zo lang wachten. Uiteraard zeggen we de afspraak af bij een positieve test of als we de uitslag niet hebben, maar bij een negatieve test kon ik wel alleen met haar gaan… We rijden niet voor onze lol 3.5u enkel die ingreep moet gebeuren :pensive:

4 likes

Ik vraag aan vriend: “Wil je A of wil je B?”
Vriend: “Ja.”

ALTIJD :rage:

26 likes

Mn pa zei dat hij roze koeken gehaald had. Zijn het roze oranjekoeken… echt een beetje jammer dit

15 likes

Ja da’s misschien nog een idee! We willen echt netjes de regels volgen hoor, maar die afspraak is gewoon ontzettend belangrijk.

We gaan de huisarts ook nog even bellen om te kijken of die iets voor ons kan betekenen, die gaven zelf ook aan dat de ingreep echt nodig is.

1 like