Wel lekker
Mag je alleen met een negatieve test alleen met je dochter komen?
In Nederland mag je officieel de deur niet uit als een huisgenoot koorts heeft of benauwd is. Dus dan moet je echt een negatieve test hebben.
Oh ja, helemaal niet bij nagedacht!
Ja wat @saymyname zegt, maar ik zou het ook niet netjes vinden om het te doen, hoe belangrijk de afspraak ook is.
Maar de huisarts heeft gelukkig meegedacht en een sneltest gedaan, en die was negatief!
Oh wat fijn!
‘een kleine herinnering’
want ze willen hun producten vet graag verbeteren!
dat blijkt wel echt uit deze reviews van de afgelopen jaren
Hahaha geweldig deze compilatie van mensen waarbij de ergernis zo groot was dat ze wel een review moesten schrijven
PRUT in het kwadraat
Ik heb dus een tijd geleden zo’n doosje gekocht (gewoon in de winkel), en ik had dezelfde issue dus ik dacht dat ik de verkeerde had gekocht dus ik op de site kijken. Zie ik dit staan hahaha heb ervan genoten.
Waarschijnlijk dachten die mensen ook, oké als je zo graag een review wil dan krijg je er ook een.
Ik vind dit wel een mooie titel bij je naam
Watergruwel
Prut in het kwadraat
Dat de hele wereld tegen mij is
Dat op alle ongustige plekken op mijn lichaam ik super dik, vol en snelgroeiend haar heb en dat op mijn hoofd 3 sprietjes groeien.
Echt leuk om de hele dag advertentie te zien terwijl het mission impossible lijkt om een woning te vinden. :’)
En Amerikanen die in een kringlooppagina op Reddit de meest lelijk tamelijk afgedragen dingen posten en hebben gekocht want het is merrrrkkleding.
Dat de website van de Belastingdienst anno 2021 nog steeds vastloopt als veel mensen tegelijk aangifte willen doen. Waarom niet gewoon een wachtrij invoeren!
Dat de winkels dicht zijn.
Of nee eigenlijk erger ik me eraan dat mn vriend mijn verfspullen heeft weggegooid waardoor ik nu geen blokkwast heb terwijl ik morgen posters ga plakken.
En aan dat ik nu pas ging zoeken waardoor ik ook niet nog kan afhalen bij de action. Oke bij de action kan wel maar dan moet ik voor 20 euro bestellen, zit ik straks met 10 blokkwasten
Aan mezelf, als ik moe ben ga ik bij aaalles wat ik doe twijfelen of het niet gek is. Net iets kleins opgestuurd voor iets sociaals met mijn collega’s en zit al de hele avond in existentiële crisis of het (een beetje) grappig is of vooral heel erg raar. Als ik moe ben kom ik daar gewoon echt niet meer uit en vaak gaat het ook echt om futiliteiten, zo irritant
@anon31495790 Ben je er nog achtergekomen wie er 's ochtends vroeg ging aanbellen bij je iedere keer? Moest er net toevallig aan denken
Helaas nog niet! Ik heb elke dag klaargestaan om degene te betrappen, maar het gebeurde twee dagen achter elkaar niet, en op de dag dat er weer gebeld werd was ik nét te laat (ik kom op dat tijdstip niet zo snel mijn bed uit). Ooit kom ik er hopelijk wel achter
Dat ik al mijn apps op dark mode heb ingesteld maar dat ik bij het opstarten van die apps alsnog een wit scherm twee seconden krijg en dat het voelt alsof ik direct in de zon kijk.
Kun je niet zo’n bel met camera ophangen?