Hoor je de deurbel altijd terwijl je slaapt of heb je hem ook wel eens gehoord terwijl je al wakker was?
Ik ben de laatste tijd al een aantal keren wakker geschrokken van de bel 's ochtends heel vroeg. Laatst was toevallig m’n vriend op dat moment al wakker en in de keuken (naast de voordeur) en die zei dat de bel helemaal niet was gegaan. Dus blijkbaar droom ik het steeds? Vorige week gebeurde het weer, ik word er dan wakker van en durf echt te zweren dat het echt is.
Ben gewoon al bijna een uur klaarwakker
Ik ook, uur in bed op m’n telefoon liggen kijken, had beter op kunnen staan en vroeg naar het werk kunnen gaan. MAARJA.
Hopelijk heb je een goeie dag vandaag.
Precies, had bijvoorbeeld ook iets nuttigs kunnen doen. Dankjewel, ik ga vanmiddag even naar mijn werk voor een kopje koffie. Werk ze
Wat een idioot gedoe, dat constante gehengel naar het privé leven van Mark Rutte. ‘Vindt u het niet vervelend dat u thuis geen stoom kan afblazen?’ ‘Wie weet in de toekomst’ ‘je weet maar nooit’. Laat die man met rust!!!
Aan dat ik sinds vrijdag iedere dag al met barstende hoofdpijn opsta Gister heeft het ook op enkele uurtjes na de hele dag aangehouden en ben ik er ook mee naar bed gegaan. Zo klaar mee nu. En dan heb ik ook nog een pittige dag in het verschiet, ugh.
Ik erger me eraan dat ik pakketjes niet altijd naar het bezorgpunt kan laten brengen. Ik weet niet of ik vanmiddag thuis ben en vind het sneu als de bezorger voor nop komt.
Dat wanneer we post krijgen en onze namen er niet op staan het altijd Familie achternaam man is. Ja 2/3 van het gezin heeft zijn achternaam, maar ik niet. Ik kan me er echt onredelijk aan ergeren want dit zijn vooral oude mensen die ouderwets denken.
En aan dat de Hello Fresh recepten in Nederland echt treurig zijn. Ik heb het een tijdje in het buitenland gehad en daar zaten echt fijne kruidenmixen bij, dus ik heb laatst hier HF nog verdedigd maar ik neem mijn woorden terug.
Ik heb nu zes gerechten gehad waarvan er eentje wel oké was, de rest gewoon smakeloos of vies. Vaak zit er maar 1 kruid of specerij bij. En ik had laatst ravioli en dat was 240 gram voor 2 personen. Gierig voor hoeveel je betaalt.
Nou dat eerste inderdaad zeg! Ik ben notabene de kostwinner in dit huishouden en alsnog wordt alles aan hem geadresseerd. Achterlijk gedoe
Mensen die zeggen het is mooi weer ga naar buiten. Rot op heb andere bezigheden.
Misschien is de bezorger de weg kwijt, zo vreemd dit!
Pakketirritaties!
Mijn vriend heeft vanmorgen twee gigantische en zware pakketten voor onze nieuwe buren aangenomen en dus zelf een voor een naar onze verdieping en over de galerij gesjouwd.
Best aardig; ik zei nog dat ik het niet gedaan zou hebben🙃
Nu is hij weg en ik zat boven in een bespreking via Teams met ouders van een mentorleerling. Behoorlijk zwaar onderwerp, vervelende situatie in het gezin door corona, leerling overspannen, heel sneu allemaal.
Midden in dat gesprek gaat de deurbel, maar ik wilde het gesprek niet onderbreken, was ook echt niet het moment (huilende mensen enzo). Dus ik dacht: dat zijn vast de buren, maar ik loop er zo wel even heen.
Gaan ze de daaropvolgende 5 minuten keihard aanbellen achter elkaar en op de ramen lopen bonzen. Serieus, ik kan toch net zo goed niet thuis zijn (ze konden mij niet zien)?? Toen dacht ik: nou als het zo moet wacht je lekker nog maar even, hoor.
Nu vraag ik me af of ik asoburen krijg of dat ik zelf de asobuur ben🙃
Nee hoor zij zijn absoluut de aso’s. Bonzen als iemand niet opendoet is ronduit onbeschoft
Mijn moeder schrijft zelfs de naam van mijn vriend eerst. Excuseer, ik ben je vlees en bloed!!!
Zooo holy shit, ik word hier echt plaatsvervangend boos van. Als je niet open doet, zal je daar toch wel een goede reden voor hebben? Echt, wat bezielt zulke mensen?
Inmiddels zelf maar even aangebeld en gezegd dat ik dus in gesprek was. Ik zei: ‘het constante bellen en bonzen op de ramen was niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit van het gesprek.’
Maar toen bleek dat het geen asobuur is, maar een aardige en (blijkbaar) licht onbenullige jongen die dacht dat de bel het niet deed en daarom maar was overgegaan tot raamkloppen🙃
Hij ging zich ook nog netjes voorstellen, maar ik was nog in m’n geïrriteerde mood, dus ik zei: ‘oja, nou ik ben Sige.’ Toen zei hij: ‘We komen nog wel even echt kennismaken als het beter uitkomt.’
En nu voel ik me schuldig omdat ik bitchy deed. Waarom?? Waarom voel ik me schuldig als ik aangeef dat ik iets niet chill vind, en mensen dan aardig reageren? Ik ben beter in ruzie maken. Misschien toch op zoek naar asoburen😂
Hahaha zo herkenbaar! Dan sta je helemaal klaar om ruzie te maken, en dan gaan ze opeens aardig doen. Ben altijd helemaal van slag dan
Er is wel een verschil tussen drie keer rustig kloppen op het raam en keihard bonzen, hoor. Afijn klinkt alsof het een inschattingsfout van zijn kant was, dus komt vast goed!
Ik zit met een liedje in mijn hoofd en ik kan niet op de titel komen en ken geen tekst om in te geven op Google.
Moest iemand hier mijn omschrijving herkennen zou dat fantastisch zijn maar het is wel heel vaag en beknopt: dance, 2011-2016 (?), zware bass en zware mannenstem die veel hetzelfde herhaalt (of herhaald??). Was hit rond de kerstperiode.
Was nog een tweede maar die heb ik net gevonden (Niels Van Gogh - pulvertum).
Mezelf. Mijn brein, hersenspinsels w/e je het wilt noemen. Blijf heen en weer gaan in m’n hoofd, help voor gevoel weer alles naar de klote en wil alleen maar weer rennen. Als ik mezelf daarop betrap begin ik weer voor aan. Dus. Ik erger me aan mezelf.