Thiery Baudet bij WNL. Wat een kwal.
Ugh en wederom met barstende hoofdpijn gaan slapen en weer opgestaan. Zon rotbegin van je dag gelijk.
Ik de afgelopen 2 jaar ook. En ik weet dat ik gewoon geen aangifte moet willen doen op 1 maart, maar ik trap er elk jaar weer in.
Waarom is iedereen ĂŒberhaupt zo eager om gelijk die aangifte te doen? Als je het deze maand ergens doet dan is het ook goed?
Er zijn dus blijkbaar veel mensen die geld terug krijgen? Ik moet altijd betalen dus ik wacht wel tot ze me dat zelf vertellen via een brief
Toen ik nog niet zoveel geld had (alsin gewoon weinig), wilde ik zo snel mogelijk weten hoeveel ik terugkreeg. Was op dat moment iets om HEEL erg naar uit te kijken.
Ik ben vooral benieuwd of het te betalen bedrag nou wel of niet klopt. En eventueel geld dat ik terug zou krijgen is nogal welkom namelijk. En daarnaast ben ik er het liefst zo snel mogelijk vanaf en ben ik bang om het te vergeten, ook al staat het in mijn agenda.
Wat een ellende met click&collect. Het is dus blijkbaar maar de vraag of de action mijn hele bestelling heeft en daar zitten echt cruciale dingen in (verfrollers enz) die bij mijn bouwmarkt uitverkocht waren of niet beschikbaar voor ophalen. Dus dadelijk heb ik misschien 2 potten verf maar geen kwasten en rollers
Zit er misschien een kleinere bouwmarkt of kluswinkel bij je in de buurt (als in geen grote keten)? Dan zou je wellicht even kunnen bellen of ze dat op voorraad hebben en het met een paar uur kunnen afhalen.
De tandarts is al ruim 10 minuten uitgelopen en ik zou dat normaal niet erg vinden maar ik word met de minuut nerveuzer. man up Marley!!!
Omdat je om wat voor reden dan ook veel kosten kan (gaan) hebben, en dan wil je zo snel mogelijk weten hoeveel je krijgt of moet betalen aan de belastingdienst. Dan kun je daar rekening mee houden.
Hoe ging het bij de tandarts?
volgens mij is het ook hoe eerder je aangifte doet, hoe eerder je het terug krijgt
Uhhg was echt al zeven keer gebeld door steeds een ander nummer uit Breda. Bleek tmobile en zei al gelijk dat ik geen interesse had en we beter verder konden met onze werkdag: gaat die gast lekker bijdehand reageren. Heb een fijne dag gewenst midden in zijn verhaal en weg gedrukt. Ga toch weg joh.
ik heb de laatste tijd mân bril niet zo vaak gedragen en rustig ook een week niet dan en nu straffen mn oren en neus me door weer gevoelige plekken te krijgen
Dat altijd als ik een bak nootjes opentrek ik niet te veel mag eten omdat ik weet dat ik misselijk ga worden en dat ik het altijd toch doe
Nee ook niet!
Begin me af te vragen of ik niet twee liedjes door elkaar heb gemixt in mijn geheugen ofzo .
Pfffff aan DHL die weer eens niet aangebeld hebben, geen briefje hebben achtergelaten en zogenaamd mijn pakketje al om 10:44 hebben afgeleverd. Ik ben gewoon de hele dag thuis. Kan ik weer overal heen gaan bellen etc. waar mijn pakket is gebleven. Snap dat het druk is enzo maar IK BEN THUIS. Bel dan gewoon aan sjonge.
Dat iedereen om mij heen om en om een corona dip heeft. Het gaat gewoon al maanden zo:
week 1: vriend ziet het allemaal niet meer zitten, wil gewoon naar werk, wordt gek thuis, huis zoeken lukt niet, maakt niets mee, maakt zich zorgen om zijn moeder als risicopatient
week 2: vriend ziet het leven weer zitten, maar mijn moeder kan het niet meer aan want de Jonge zegt de ene week dit en de andere week dit, de regels zijn tegenstrijdig, hoezo zijn ze zo sloom met vaccineren
week 3: mijn moeder is weer positief want begrijp ook wel dat het allemaal heel ingewikkeld is, maar dan zit mijn zus in de put. Want de winkels zijn dicht en ze komt in geldnood doordat haar spullen niet verkocht kunnen worden, ze werkt al maanden alleen maar zodat ze haar vaste lasten kan betalen en ze kan geen nieuwe spullen voor haar huis uitzoeken en dat is frustrerend.
week 4: mijn zus heeft de slag weer te pakken en kan het relativeren âwant gelukkig verdient ze nog ietsâ en dan komen mijn bevriende collegaâs die week een voor een hun verhaal doen, want lesgeven is kut zo, promoveren lukt niet op deze manier en uberhaupt whatâs life??? waarom werken we??
En dat begint het gewoon weer opnieuw? Echt, ik begrijp het allemaal heel erg goed want ja ik vind het ook helemaal kut allemaal. Maar op deze manier heb ik niet eens tijd om zelf te zeiken en mijn frustraties te uiten want ik ben alleen maar bezig met iedereen kalmeren en relativerende gesprekken te voeren. Zeik gewoon allemaal in dezelfde week, dan kan ik die drie weken daarna gewoon een beetje positief blijven. TY!!
Ja heel goed!!! In mijn hoofd had ik me al voorgesteld dat ik een kunstgebit zou moeten maar er was letterlijk niets aan de hand. Ik snap ook niet waarde angst voor de tandarts vandaan komt.