Herkenbaar.
Virtual hugs❤️
Herkenbaar.
Virtual hugs❤️
Ik erger me zo buitensporig aan die fucking storing bij de belastingdienst.
Misschien staat ie hiertussen?
Jammer dat je niet iets van tekst oid weet haha, vind t wel leuk om te zoeken maar dit is wel erg lastig
Nee ook niet.
Wie weet komt het ooit nog eens voorbij op de radio. Maar denk het niet want ik heb het daarna niet vaak meer gehoord.
Iets van Faithless misschien?
Nee was niet van een bekende band volgens mij.
Ik ook. Vooral omdat dit elk jaar gebeurt.
“Lekker busy”
Oh ik heb dit nog nooit meegemaakt
Thiery Baudet bij WNL. Wat een kwal.
Ugh en wederom met barstende hoofdpijn gaan slapen en weer opgestaan. Zon rotbegin van je dag gelijk.
Ik de afgelopen 2 jaar ook. En ik weet dat ik gewoon geen aangifte moet willen doen op 1 maart, maar ik trap er elk jaar weer in.
Waarom is iedereen überhaupt zo eager om gelijk die aangifte te doen? Als je het deze maand ergens doet dan is het ook goed?
Er zijn dus blijkbaar veel mensen die geld terug krijgen? Ik moet altijd betalen dus ik wacht wel tot ze me dat zelf vertellen via een brief
Toen ik nog niet zoveel geld had (alsin gewoon weinig), wilde ik zo snel mogelijk weten hoeveel ik terugkreeg. Was op dat moment iets om HEEL erg naar uit te kijken.
Ik ben vooral benieuwd of het te betalen bedrag nou wel of niet klopt. En eventueel geld dat ik terug zou krijgen is nogal welkom namelijk. En daarnaast ben ik er het liefst zo snel mogelijk vanaf en ben ik bang om het te vergeten, ook al staat het in mijn agenda.
Wat een ellende met click&collect. Het is dus blijkbaar maar de vraag of de action mijn hele bestelling heeft en daar zitten echt cruciale dingen in (verfrollers enz) die bij mijn bouwmarkt uitverkocht waren of niet beschikbaar voor ophalen. Dus dadelijk heb ik misschien 2 potten verf maar geen kwasten en rollers
Zit er misschien een kleinere bouwmarkt of kluswinkel bij je in de buurt (als in geen grote keten)? Dan zou je wellicht even kunnen bellen of ze dat op voorraad hebben en het met een paar uur kunnen afhalen.
De tandarts is al ruim 10 minuten uitgelopen en ik zou dat normaal niet erg vinden maar ik word met de minuut nerveuzer. man up Marley!!!
Omdat je om wat voor reden dan ook veel kosten kan (gaan) hebben, en dan wil je zo snel mogelijk weten hoeveel je krijgt of moet betalen aan de belastingdienst. Dan kun je daar rekening mee houden.