Ik betaal bijna 100€ per maand voor de beste wifi incl. alles erop en eraan en alsnog klapt ie er zo vaak uit de laatste tijd. Gvd
Wat idioot!
Tot een paar jaar geleden woonde ik in de binnenstad, en dan echt in het voetgangersgebied bij de winkelstraten. Als ik dan eten wilde bestellen, belde ik eerst naar het restaurant om te vragen of ze daar wel konden bezorgen, omdat het niet met de auto bereikbaar was. Elk restaurant zei altijd dat het geen enkel probleem was.
Heb zo vaak meegemaakt dat ik dan gebeld werd van: ‘ja, er staan hier paaltjes, dus ik kan niet bij jouw straat komen.’
Weer tien minuten lopen om zelf mijn eten op te halen om dan zo’n bezorger te horen klagen dat het heel onhandig was dat ze niet met de auto verder konden. JA, VRIEND, DAAROM BELDE IK TOCH EERST OM TE VRAGEN OF DAT EEN PROBLEEM ZOU ZIJN?
Haha, deze gebruik ik altijd op vakantie, maar dan wel de grote.
De achterburen en deze week specifiek hun (denk ik) oudste zoon. Hij is al de hele week elke avond met zijn vrienden iets aan het bouwen, geen idee wat, maar ik hoor de hele tijd boor- en zaagmachines. Ze beginnen hier vlak voor 9 uur 's avonds mee en meestal gaan die vrienden rond 10 uur met een hoop herrie weg. Gisteravond waren ze ook nog aan het opscheppen hoe vaak ze al gevlucht waren voor de politie. Nu geeft die kut dus even een feestje en bestaat de communicatie uit keihard schreeuwen tegen elkaar. Terwijl ik dit typ is het toevallig stil, dus misschien heeft hij eindelijk op zijn flikker gehad van iemand. Maar zijn ouders zeggen er dus helemaal niets van. Ik lig sinds ik corona gehad heb elke avond rond 9 uur op bed, omdat ik gewoon doodmoe ben. Maar ik heb nu dus al de hele week last van die kutgast en zijn vrienden.
Oke ze zijn nu weer terug en zijn trots aan het vertellen dat ze achtervolgd werden door de politie, stoer hoor.
Soms best lastig! Vooral als je voor het eerst over de vloer komt bij je nieuwe buren.
Beide teleurstellende kopjes gebruiken wij bij mijn werk in de koffiebar.
In mijn verdediging wel voor koffie en cappuccino. Thee komt in een 0,4 liter glas. Water wel in zo’n sneu glas (voor bij de espresso). maar als mensen een glas water vragen geef ik meestal een groter glas.
Ik zal het de volgende keer proberen.
Nu we het toch over glazen/kopjes hebben. Deze krengen halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. We hebben er een paar op het werk en deze blijven altijd als laatst over in de kastjes want niemand wil ze.
Ik voel gewoon de frustratie krijg er ook rillingen van.
Make it stop!!!
Dat de buurman donderdag een pakket van mij heeft aangenomen, maar vanaf toen is die niet meer thuis geweest😩 Had het dan niet aangenomen als je wist dat je een tijdje weg ging.
Onpopulaire mening waarschijnlijk maar ik zou zelf de politie gebeld hebben. Kijken hoe stoer ze dan nog zijn.
Moet je die uitstulping dan vasthouden in plaats van vingers er doorheen? Afschuwelijk.
De politie in mijn woonplaats doet er niet veel mee, die willen zo graag de jongeren te vriend houden. Zag deze week nog een jongen fietsen met zijn telefoon in zijn handen en er reed een politieauto achter, werd verder geen actie ondernomen.
Mijn koffie is niet te zuipen
En ik heb hem zelf gezet dus niemand die ik de schuld kan geven
Eh hallo hoe durft je koffiezetapparaat, wat een lef.
Ja dankje, die was ik even vergeten. Dat kreng moet na al die jaren toch wel weten hoe sterk ik mijn bakkie wil
Deze háát ik ook idd, altijd als je een werkbijeenkomst hebt en er “koffie- en theepauze” is en dan krijg je zo’n kutkopje dat in twee slokken leeg is. En je wordt ook altijd geacht het schoteltje erbij mee te nemen, wat totaal onhandig is.
Wow, ik heb al zeker een jaar geen live-werkbijeenkomst met koffie gehad maar het zit diep blijkbaar!
Ik werkte vorig jaar ergens waar alleen een automaat beneden stond, dus dan ging ik voor mij en mijn collega wat halen, maar dan was het boven met 1 slok al weg zonde van die 2x3 trappen lopen man
De hel. Wij hebben in het keukentje op kantoor gelukkig wel allemaal mismatched, afgedankte, asociaal grote bekers. De kleintjes blijven altijd als laatste over