Dat de buurman donderdag een pakket van mij heeft aangenomen, maar vanaf toen is die niet meer thuis geweest😩 Had het dan niet aangenomen als je wist dat je een tijdje weg ging.
Onpopulaire mening waarschijnlijk maar ik zou zelf de politie gebeld hebben. Kijken hoe stoer ze dan nog zijn.
Moet je die uitstulping dan vasthouden in plaats van vingers er doorheen? Afschuwelijk.
De politie in mijn woonplaats doet er niet veel mee, die willen zo graag de jongeren te vriend houden. Zag deze week nog een jongen fietsen met zijn telefoon in zijn handen en er reed een politieauto achter, werd verder geen actie ondernomen.
Mijn koffie is niet te zuipen
En ik heb hem zelf gezet dus niemand die ik de schuld kan geven
Eh hallo hoe durft je koffiezetapparaat, wat een lef.
Ja dankje, die was ik even vergeten. Dat kreng moet na al die jaren toch wel weten hoe sterk ik mijn bakkie wil
Deze háát ik ook idd, altijd als je een werkbijeenkomst hebt en er “koffie- en theepauze” is en dan krijg je zo’n kutkopje dat in twee slokken leeg is. En je wordt ook altijd geacht het schoteltje erbij mee te nemen, wat totaal onhandig is.
Wow, ik heb al zeker een jaar geen live-werkbijeenkomst met koffie gehad maar het zit diep blijkbaar!
Ik werkte vorig jaar ergens waar alleen een automaat beneden stond, dus dan ging ik voor mij en mijn collega wat halen, maar dan was het boven met 1 slok al weg zonde van die 2x3 trappen lopen man
De hel. Wij hebben in het keukentje op kantoor gelukkig wel allemaal mismatched, afgedankte, asociaal grote bekers. De kleintjes blijven altijd als laatste over
Moet ongesteld worden maar weet ff niet meer wanneer. Maar tegelijkertijd ben ik een tikkende tijdbom qua emoties en dat is dubbel zo erg door die kut lockdown. Zin om te rellen.
En anders de schuld van Rutte. Alles is zijn schuld!1!1!1!
Oke even een zijspoor:
Ik ken een hele leuke jongen met het Down-syndroom die altijd heeeel veel vragen stelt, dus zijn ouders hebben op veel vragen vaak geantwoord: ja daar kunnen wij niets aan doen, dan moet je bij Rutte zijn.
Dus als ik hem nu zie is ie altijd boos op Rutte, hahahaha what a mood, echt fantastisch, hij heeft het altijd over protesteren (bijv. omdat ie niet elke dag ijs mag).
Daar zou ik ook voor protesteren. Love ijs
Ook omdat je als het regent beter niet in de cabrio met het dak open kunt rijden? Ook een van de dingen waar ie Rutte graag op aan wil spreken.
Na een week ligt er overal alweer zo veel stof
Ik heb oogkleppen op tot het weekend! Wil er doordeweeks niks mee te maken hebben
Iemand die ik ken zegt dan altijd: lekker laten liggen, het eet toch geen brood? En dan zie ik zo’n stofvlok voor me die zijn tanden in een lekker boterhammetje zet
Ik slaap een week bij mn ouders nu en de irritatie begint al lekker te borrelen
Als ze over me praten noemen ze me ‘zuster’ irritanttttttttt