Waar erger je je aan? #9

Deze haat ik ook

Linke kutglazen

37 likes

Moet ongesteld worden maar weet ff niet meer wanneer. Maar tegelijkertijd ben ik een tikkende tijdbom qua emoties en dat is dubbel zo erg door die kut lockdown. Zin om te rellen.

En anders de schuld van Rutte. Alles is zijn schuld!1!1!1!

2 likes

Oke even een zijspoor:

Ik ken een hele leuke jongen met het Down-syndroom die altijd heeeel veel vragen stelt, dus zijn ouders hebben op veel vragen vaak geantwoord: ja daar kunnen wij niets aan doen, dan moet je bij Rutte zijn.

Dus als ik hem nu zie is ie altijd boos op Rutte, hahahaha what a mood, echt fantastisch, hij heeft het altijd over protesteren (bijv. omdat ie niet elke dag ijs mag).

76 likes

Daar zou ik ook voor protesteren. Love ijs :heart:

2 likes

Ook omdat je als het regent beter niet in de cabrio met het dak open kunt rijden? Ook een van de dingen waar ie Rutte graag op aan wil spreken.

26 likes

Na een week ligt er overal alweer zo veel stof :weary:

6 likes

Een week pas? Ik ben jaloers!

8 likes

Ik heb oogkleppen op tot het weekend! Wil er doordeweeks niks mee te maken hebben

3 likes

Iemand die ik ken zegt dan altijd: lekker laten liggen, het eet toch geen brood? En dan zie ik zo’n stofvlok voor me die zijn tanden in een lekker boterhammetje zet :grin:

10 likes

Ik slaap een week bij mn ouders nu en de irritatie begint al lekker te borrelen

Als ze over me praten noemen ze me ‘zuster’ :face_with_raised_eyebrow::face_with_monocle: irritanttttttttt

1 like

ik heb een bloedblaar op mijn tong en het jeukt echt als de tering maar ik heb ook geen zin in bloed smaak :frowning:

Overal is goeie wifi behalve op mijn kamer :weary:
Waar komt dit opeens vandaan?! Ik had ook altijd goeie wifi, maar nu gewoon niks noppes nada nul. Echt een en al frustratie. Zin om mijn mobiel door t raam te smijte, want heb natuurlijk nooit genoeg 4g zo; al helemaal niet morgen met thuiswerken

Ohhhh ik erger me echt groen en geel.

Ik kreeg afgelopen week echt out of the blue een super aanbieding. Een nieuwbouwwoning op een toplocatie voor een topprijs, inkomensgegevens al goedgekeurd etc.
Maar toen vroegen ze om een verhuurdersverklaring. Die heb ik niet, want ik heb ooit gehuurd, maar ben toen terug bij mijn ouders gaan wonen. Dus heb daar nooit om gevraagd.
Ik had goed contact met de verhuurder (particulier) dus heb haar meteen een appje gestuurd. Afgelopen week dus. Ze zei: ik stuur het je zsm.
Het duurt echt max. 3 minuten want het is echt drie streepjes zetten & een handtekening. Niets ontvangen.
Gisterochtend stuurde ik dus weer een berichtje dat ik het voor morgen nodig heb. Zei ze: komt goed.
Maar nu heb ik het nog niet binnen.
En nu bedenk ik me dat deze SICKE KANS aan me voorbij kan gaan omdat zij niet 3 minuten de moeite neemt want ja voor haar is het van 0 belang.
En ik twijfel of ik vanavond dus weer een berichtje moet sturen. Echt spam, maar ik kan het niet aan dat ik nu van zoiets simpels afhankelijk ben.

Heb dat huis in m’n hoofd al ingericht.

5 likes

image

Ik vind “gerecycled” echt onnodig moeilijk doen. Gerecycleerd of recycled maar niet allebei he jongens.

2 likes

Nou ik zou haar gewoon stalken totdat je het hebt hoor, zeker als haar handtekening jou de woning kan geven of dus niet

13 likes

Of dat je per ongeluk een stukje van dat papier mee hapt :woozy_face:

1 like

Kan je niet tegen de verhuurder van die nieuwbouw woning zeggen dat je geen verhuurdersverklaring hebt omdat je inwonend bent?

1 like

Doet me denken aan die keer dat ik dacht dat het een goed idee was om hete koffie met een rietje te drinken.

Maar deze dingen hebben ook nog eens een dubbele wand én een oor, dan is een oor toch ook nutteloos. En dat ziet er ook nog eens raar uit zo. Wil je een kopje zijn of een glas, maak een keuze ugh.

1 like

Ik heb gebeld (alle moed verzameld), kreeg ik voicemail. Heb nu toch maar weer geappt.

@Luipaard ja dat zei ik en toen zeiden ze: heb je wel zelfstandig gewoond? En toen zei ik dus ja, want dan zien ze ook in mijn adressenoverzicht, dus nu heb ik die verklaring nodig.

Als ik hem niet krijg, geef ik haar gegevens door en screenshot ik mijn bankafschriften vd huur (altijd de 30e/31e/1e) en het huurcontract van toen. Hopelijk is dat dan voldoende.

Ik erger me omdat ik zelf dezelfde dag nog wat zou laten weten.

2 likes