Waar erger je je aan? #9

ik heb een bloedblaar op mijn tong en het jeukt echt als de tering maar ik heb ook geen zin in bloed smaak :frowning:

Overal is goeie wifi behalve op mijn kamer :weary:
Waar komt dit opeens vandaan?! Ik had ook altijd goeie wifi, maar nu gewoon niks noppes nada nul. Echt een en al frustratie. Zin om mijn mobiel door t raam te smijte, want heb natuurlijk nooit genoeg 4g zo; al helemaal niet morgen met thuiswerken

Ohhhh ik erger me echt groen en geel.

Ik kreeg afgelopen week echt out of the blue een super aanbieding. Een nieuwbouwwoning op een toplocatie voor een topprijs, inkomensgegevens al goedgekeurd etc.
Maar toen vroegen ze om een verhuurdersverklaring. Die heb ik niet, want ik heb ooit gehuurd, maar ben toen terug bij mijn ouders gaan wonen. Dus heb daar nooit om gevraagd.
Ik had goed contact met de verhuurder (particulier) dus heb haar meteen een appje gestuurd. Afgelopen week dus. Ze zei: ik stuur het je zsm.
Het duurt echt max. 3 minuten want het is echt drie streepjes zetten & een handtekening. Niets ontvangen.
Gisterochtend stuurde ik dus weer een berichtje dat ik het voor morgen nodig heb. Zei ze: komt goed.
Maar nu heb ik het nog niet binnen.
En nu bedenk ik me dat deze SICKE KANS aan me voorbij kan gaan omdat zij niet 3 minuten de moeite neemt want ja voor haar is het van 0 belang.
En ik twijfel of ik vanavond dus weer een berichtje moet sturen. Echt spam, maar ik kan het niet aan dat ik nu van zoiets simpels afhankelijk ben.

Heb dat huis in m’n hoofd al ingericht.

5 likes

image

Ik vind “gerecycled” echt onnodig moeilijk doen. Gerecycleerd of recycled maar niet allebei he jongens.

2 likes

Nou ik zou haar gewoon stalken totdat je het hebt hoor, zeker als haar handtekening jou de woning kan geven of dus niet

13 likes

Of dat je per ongeluk een stukje van dat papier mee hapt :woozy_face:

1 like

Kan je niet tegen de verhuurder van die nieuwbouw woning zeggen dat je geen verhuurdersverklaring hebt omdat je inwonend bent?

1 like

Doet me denken aan die keer dat ik dacht dat het een goed idee was om hete koffie met een rietje te drinken.

Maar deze dingen hebben ook nog eens een dubbele wand én een oor, dan is een oor toch ook nutteloos. En dat ziet er ook nog eens raar uit zo. Wil je een kopje zijn of een glas, maak een keuze ugh.

1 like

Ik heb gebeld (alle moed verzameld), kreeg ik voicemail. Heb nu toch maar weer geappt.

@Luipaard ja dat zei ik en toen zeiden ze: heb je wel zelfstandig gewoond? En toen zei ik dus ja, want dan zien ze ook in mijn adressenoverzicht, dus nu heb ik die verklaring nodig.

Als ik hem niet krijg, geef ik haar gegevens door en screenshot ik mijn bankafschriften vd huur (altijd de 30e/31e/1e) en het huurcontract van toen. Hopelijk is dat dan voldoende.

Ik erger me omdat ik zelf dezelfde dag nog wat zou laten weten.

2 likes

Ohh ik voel gewoon die irritante spanning die je voelt. Zo hatelijk dat ze het niet gewoon even meteen doet maar gewoon blijven appen aub want je hebt haar hierna nooit meer nodig

En ik heb voor ons huis ook ipv een verhuurders verklaring screenshots van bankafschriften gestuurd.

2 likes

Oh jammer. Dan zou ik idd je vorige huisbaas blijven contacten, want het is echt zo ingevuld.

Ja ze willen wel graag weten waar je hebt gewoond en of je altijd je huur hebt betaald

3 likes

Ja moest echt het volgende aanleveren:

• inkomensverklaring belastingdienst
  • werkgeversverklaring
  • laatste salarisstrook
  • jaaropgave afgelopen jaar
  • historisch adressenoverzicht (liefst officieel uitreksel brp van de gemeente)
  • verhuurdersverklaring

Ik heb dus alles behalve het laatste punt terwijl mijn verhuurder gewoon 2 dagen mijn AUTO HEEFT GELEEND toen ik daar woonde, EN OF ik recht heb op een goeie verklaring!!! :imp:

4 likes

Ja uittreksel brp met historische adresgegevens wordt altijd wel gevraagd

3 likes

Nah, is niet overal hoor. Dan gewoon voorhouden dat je nooit zelfstandig gehuurd hebt. Hopelijk wordt de markt minder krap uiteindelijk zodat je niet al je gegevens hoeft af te geven voor een simpele woning

1 like

Ze belde net!!! Ja ja kwam van alles tussen maar ik ga het nu invullen.
:hot_face:

In wjekw post ik wel als/dat ik de woning heb!

13 likes

Waarom?

Ik moest dat ook inleveren en geen idee wat ze daar precies mee doen maar ik heb ook op veel adressen gewoond(14) en heb nu gewoon een woning :blush:

Succes! Ik ga voor je duimen :sparkles:

Ik dacht even dat iemand je Penny Bert genoemd had

3 likes

Aan die VVD-reclames
‘Waarom stem jij VVD?’ :angry::angry:

3 likes