Waar erger je je aan? #9

Ohh ik voel gewoon die irritante spanning die je voelt. Zo hatelijk dat ze het niet gewoon even meteen doet maar gewoon blijven appen aub want je hebt haar hierna nooit meer nodig

En ik heb voor ons huis ook ipv een verhuurders verklaring screenshots van bankafschriften gestuurd.

2 likes

Oh jammer. Dan zou ik idd je vorige huisbaas blijven contacten, want het is echt zo ingevuld.

Ja ze willen wel graag weten waar je hebt gewoond en of je altijd je huur hebt betaald

3 likes

Ja moest echt het volgende aanleveren:

• inkomensverklaring belastingdienst
  • werkgeversverklaring
  • laatste salarisstrook
  • jaaropgave afgelopen jaar
  • historisch adressenoverzicht (liefst officieel uitreksel brp van de gemeente)
  • verhuurdersverklaring

Ik heb dus alles behalve het laatste punt terwijl mijn verhuurder gewoon 2 dagen mijn AUTO HEEFT GELEEND toen ik daar woonde, EN OF ik recht heb op een goeie verklaring!!! :imp:

4 likes

Ja uittreksel brp met historische adresgegevens wordt altijd wel gevraagd

3 likes

Nah, is niet overal hoor. Dan gewoon voorhouden dat je nooit zelfstandig gehuurd hebt. Hopelijk wordt de markt minder krap uiteindelijk zodat je niet al je gegevens hoeft af te geven voor een simpele woning

1 like

Ze belde net!!! Ja ja kwam van alles tussen maar ik ga het nu invullen.
:hot_face:

In wjekw post ik wel als/dat ik de woning heb!

13 likes

Waarom?

Ik moest dat ook inleveren en geen idee wat ze daar precies mee doen maar ik heb ook op veel adressen gewoond(14) en heb nu gewoon een woning :blush:

Succes! Ik ga voor je duimen :sparkles:

Ik dacht even dat iemand je Penny Bert genoemd had

3 likes

Aan die VVD-reclames
‘Waarom stem jij VVD?’ :angry::angry:

3 likes

Het allerergste vind ik die reclames waarin wordt gevraagd waarom mensen op Mark Rutte stemmen, en dat er door minstens de helft van de mensen wordt gezegd dat Mark zo eerlijk en betrouwbaar is :woozy_face:

Heel eerlijk en betrouwbaar inderdaad, je ambtenaren inprenten dat ze vooral niks op papier moeten zetten zodat er niks te wobben valt :exploding_head:

Mind blown, echt.

20 likes

En die fvd reclames dan dat thierry ergens bij een weiland staat te blaten dat je kunt stemmen voor het stoppen van de lockdown en maatregelen :weary:

6 likes

omdat ik lekker dit kartonnen bord van 'm kan knuffelen mmmm

Ik heb zo’n meid op insta en die houdt heel erg van fietsen, racefiets, outfit erbij en alles. En zij post dus steeds filmpjes van zichzelf of haar vriend dat een van hun heel snel voorbij rijdt en ik kan alleen maar denken aan hoe sullig dat eruit moet zien bij het opnemen van deze video’s :nerd_face:

23 likes

Het allerergste vind ik misschien wel “geadresseerd aan de bewoners van Dorpsstraat 1”, zodat het geen ongeadresseerde reclame is en ze dus volledig legaal deze troep bij mij mogen bezorgen. :rage: Ga weg met je loopholes!!

18 likes

Hahahaha ja en dat hij een heel vies gezicht bij het woord ‘vaccinatieprogramma’s’ trekt :joy:

1 like

Haha je telt niet mee als je niet in Amsterdam woont of hebt gewoond! Zo woont er bij mij in het dorp (categorie Woerden dus allesbehalve hip) een DJ die altijd op zijn Instagram zet dat hij back home in Amsterdam!!! is

2 likes

na weken stressen in bed, eindelijk maar eens duo bellen :weary:

Dat douglas beauty points cheques niet meer ingeleverd kunnen worden icm andere kortingsacties. Hallo ik bestel alleen met korting.

1 like