Waar erger je je aan? #9

Sowieso vind ik de communicatie ook heel kut “25 procent korting op ALLES*”
Nou dan zie je al zo’n sterretje staan dus je weet hoe laat het is, komt er toch een opsomming met merken. Echt belachelijk.

9 likes

Dat valt nu wel mee vind ik! Zijn maar een paar merken uitgesloten vandaag

Ja misschien omdat ik het dus net had, maar dit is toch echt veel? Volgens mij ook merken waar ze nooit echt korting op geven maar ik vind echt niet dat je dan ALLES* mag zeggen.

Rituals, Kiehl’s, The Ordinary, L’Oreal Professionnel, Kérastase, Biolage, Matrix, Redken, Shu Uemura, Steampod, M.A.C Viva Glam en drogisterijmerken (Atrix, Sensodyne, Guhl, Nivea, Hansaplast, Labello, Aquafresh, Lactacyd, Biodermal, Paradontax, Marcel’s, Eucerin, Weleda, Dr. van der Hoog, Garnier, John Frieda, Rosalique).

6 likes

ooh sorry, ik dacht dat je misschien eerder dit weekend had gekeken, toen was de * lijst nog 10x zo lang. Maar idd, het blijft misleidende en irritante communicatie, zeker als je precies voor een van die merken klikt.
Ik was allang blij dat ELF, Too Faced en MAC meededen deze keer haha.
Sowieso snap ik die uitgesloten merken niet helemaal, want die zijn in andere winkels/webshops vaak met nog veel meer korting te krijgen. Vooral die drogisterijmerken.

1 like

Ik heb iemand ontvolgd op Instagram en nu word ik ‘ter verantwoording’ geroepen, pffoee wat serieus allemaal zeg.

24 likes

En nu moet je vertellen waarom je diegene ontvolgd hebt? En als jij dan zegt “omdat ik je content stom/saai/dom vind” dan worden ze boos en krijg je huisarrest?

11 likes

Hahaha spot on, ik vrees het wel! Ze wil idd weten waarom, omdat we elkaar al jaren volgen. Dat is ook wel zo, maar deze persoon post de laatste tijd over iets wat mij totaal niet aanspreekt. Ik zal haar vast nog wel eens opzoeken, want qua persoon prima maar verder dacht ik van het weekend: waarom volg ik haar nog joh. Maar dat mag blijkbaar niet zomaar.

1 like

Nouja zeg, vind dit echt asociaal van haar?! Dit is ook echt reden waarom ik nooit dingen uitleen aan anderen.

4 likes

Mijn dikke lijf, waardoor ik bij al die leuke kleren in het ‘show je aankoop-topic’ niet mijn maat kan vinden.

5 likes

ik moet mijn hond uitlaten en dan ook de hond van mijn ouders maar die legt echt mega mega mega stinkende grote drollen en ik ben fysiek niet in staat om die nu op de ruimen want dan spuug ik de hele straat onder

4 likes

Maar dat is niet de schuld van jouw lijf, maar van die kledingproducenten!

25 likes

Scrolt ze dan dagelijks door haar volgers lijst om te checken of iedereen er nog is?

2 likes

Jonge meiden die een week geleden hun webshopje hebben geopend. Welgeteld een keer in dat amsterdam fashion ding zijn geweest en dan denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben en anderen kunnen helpen.

1 like

Lief!!!

1 like

Dat ik al bijna een maand last heb van hooikoorts-allergie met best veel klachten, voorheen begonnen milde klachten pas begin april.
Het word elk jaar eerder in het jaar en duurt langer voor het voorbij is.

10 likes

Ja vervelend he?

Wat voor mij werkt:
-Neusspoelingen (met een NasoFree en gewoon keukenzout zonder jodium)
-Dymista neusspray, hier zit en een antihistamine in en een ontstekingsremmer (taffesduur maar oke)
-Sinds vorig jaar: https://www.apotheek.nl/medicijnen/desensibilisatiedruppels-en-tabletten?product=grazax en dan hoop ik minder allergisch te worden :crossed_fingers:

2 likes

Ik herken het helaas, zelf gebruik ik prevalin en dat werkt voor mij goed.

1 like

Ik versprak/verslikte me voor een groep van 70 leerlingen en collega’s en nu ga ik hier maanden over nadenken hoe ‘zenuwachtig’ ik overkwam (was ik niet, ik praatte gewoon te snel)

Kan mezelf echt niet met rust laten hoe irritant

7 likes

Ja het is echt inmiddels van half november tm half februari, dat geeft je nog maar 2-3 hooikoortsvrije maanden per jaar

1 like

Elke 2 seconde is er een Soy peor afgeleid. Geef om dit kind en sms "Gvd Soy focus nou eens! " naar Gyros 555

29 likes