Waar erger je je aan? #9

Scrolt ze dan dagelijks door haar volgers lijst om te checken of iedereen er nog is?

2 likes

Jonge meiden die een week geleden hun webshopje hebben geopend. Welgeteld een keer in dat amsterdam fashion ding zijn geweest en dan denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben en anderen kunnen helpen.

1 like

Lief!!!

1 like

Dat ik al bijna een maand last heb van hooikoorts-allergie met best veel klachten, voorheen begonnen milde klachten pas begin april.
Het word elk jaar eerder in het jaar en duurt langer voor het voorbij is.

10 likes

Ja vervelend he?

Wat voor mij werkt:
-Neusspoelingen (met een NasoFree en gewoon keukenzout zonder jodium)
-Dymista neusspray, hier zit en een antihistamine in en een ontstekingsremmer (taffesduur maar oke)
-Sinds vorig jaar: https://www.apotheek.nl/medicijnen/desensibilisatiedruppels-en-tabletten?product=grazax en dan hoop ik minder allergisch te worden :crossed_fingers:

2 likes

Ik herken het helaas, zelf gebruik ik prevalin en dat werkt voor mij goed.

1 like

Ik versprak/verslikte me voor een groep van 70 leerlingen en collega’s en nu ga ik hier maanden over nadenken hoe ‘zenuwachtig’ ik overkwam (was ik niet, ik praatte gewoon te snel)

Kan mezelf echt niet met rust laten hoe irritant

7 likes

Ja het is echt inmiddels van half november tm half februari, dat geeft je nog maar 2-3 hooikoortsvrije maanden per jaar

1 like

Elke 2 seconde is er een Soy peor afgeleid. Geef om dit kind en sms "Gvd Soy focus nou eens! " naar Gyros 555

29 likes

Misschien dat het helpt om je af te vragen hoeveel incidenten jij nog weet waarbij iemand te snel praatte of zenuwachtig overkwam. Of zich versprak. Kans is groot dat dat je je dat niet of nauwelijks kunt herinneren. Heel bot gezegd: we overschatten altijd hoeveel mensen nadenken over alles wat we zeggen of doen

6 likes

Mijn vriend gebruikt de handdoek om zijn vieze handen aan af te vegen. Ik gebruik de handdoek waar die voor is: het afdrogen van mijn gewassen handen. Het komt dus HEEL vaak voor dat ik mijn handen wil afdrogen en saus of stukjes ui aan mn handen heb. Super irritant.

9 likes

Levocitrizine via de huisarts schijnt effectiever te zijn en heeft minder bijwerkingen (geen vermoeidheid etc.)

1 like

Ik werd juist extreem moe van levocitirizine van de huisarts haha (werd kwijlend wakker met mijn hoofd op de tafel). Wel goede tip om langs de huisarts te gaan trouwens, want ik heb na 2/3 verschillende medicijnen nu eindelijk eentje die voor mij best goed werkt (fexofenadine).

2 likes

Ja, op ‘‘hoogtepunt’’ van hooikoorts seizoen krijg/vraag ik die spray (als je die 7 dagen gebruikt, werkt die, volgens mij die jij zegt) en andere pillen (die je niet bij drogist kan halen) bij huisarts dat is altijd best duur grapje (betaal je zelf) dus probeer ik maar 1x per jaar te doen haha
voor de rest doe ik het met vrij verkrijgbare medicatie en dan gaat het net aan, maar vind de klachten gewoon heel vervelende prikkels (jeukend gehemelte/ogen/neus/niezen/loopneus/traanogen/hoofdpijn/vermoeidheid heb het allemaal tot ik er allergie pil in mik)

1 like

Ow raar? Mijn vriend kreeg het juist tegen de vermoeidheidsbijwerkingen.

1 like

Brengt geluk!

Oh verrek ik ben echt al ruim een week vermoeid/niet vooruit te branden en volgens mij komt dat ook overeen met wanneer ik begon met weer hooikoortstabletten. Goh dat ik daar niet zelf op kwam haha. Vraag me ook af of ze echt helpen dus misschien beter maar even een paar dagen stoppen om te kijken of het uitmaakt :sweat_smile:

2 likes

Oh bleh hahah bij mijn ouders is de handdoek op een of andere manier altijd nat als ik mijn handen wil drogen. Goed natuurlijk dat iedereen zo vaak zn handen wast maar elke keer die vieze natte handdoek bah hahah

2 likes

Aan mezelf op het moment. Dat ik meteen impulsief aan hobby’s begin en het dan vervolgens niet kan of eng vind.

1 like

Aan alle bloggers/vloggers/instagrammers/content creators die eerst een post maken met ‘ik heb dit gemaakt! Zal ik het delen?’ Ja wat ga je er dan mee doen? Waarom vraag je dit?

11 likes