Waar erger je je aan? #9

Misschien dat het helpt om je af te vragen hoeveel incidenten jij nog weet waarbij iemand te snel praatte of zenuwachtig overkwam. Of zich versprak. Kans is groot dat dat je je dat niet of nauwelijks kunt herinneren. Heel bot gezegd: we overschatten altijd hoeveel mensen nadenken over alles wat we zeggen of doen

6 likes

Mijn vriend gebruikt de handdoek om zijn vieze handen aan af te vegen. Ik gebruik de handdoek waar die voor is: het afdrogen van mijn gewassen handen. Het komt dus HEEL vaak voor dat ik mijn handen wil afdrogen en saus of stukjes ui aan mn handen heb. Super irritant.

9 likes

Levocitrizine via de huisarts schijnt effectiever te zijn en heeft minder bijwerkingen (geen vermoeidheid etc.)

1 like

Ik werd juist extreem moe van levocitirizine van de huisarts haha (werd kwijlend wakker met mijn hoofd op de tafel). Wel goede tip om langs de huisarts te gaan trouwens, want ik heb na 2/3 verschillende medicijnen nu eindelijk eentje die voor mij best goed werkt (fexofenadine).

2 likes

Ja, op ‘‘hoogtepunt’’ van hooikoorts seizoen krijg/vraag ik die spray (als je die 7 dagen gebruikt, werkt die, volgens mij die jij zegt) en andere pillen (die je niet bij drogist kan halen) bij huisarts dat is altijd best duur grapje (betaal je zelf) dus probeer ik maar 1x per jaar te doen haha
voor de rest doe ik het met vrij verkrijgbare medicatie en dan gaat het net aan, maar vind de klachten gewoon heel vervelende prikkels (jeukend gehemelte/ogen/neus/niezen/loopneus/traanogen/hoofdpijn/vermoeidheid heb het allemaal tot ik er allergie pil in mik)

1 like

Ow raar? Mijn vriend kreeg het juist tegen de vermoeidheidsbijwerkingen.

1 like

Dat er net een vogel op mijn hoofd schijt nadat ik het een half uur daarvoor heb gewassen. Het zal vast heel verdiend zijn maar ook een beetje jammer.

27 likes

Brengt geluk!

Oh verrek ik ben echt al ruim een week vermoeid/niet vooruit te branden en volgens mij komt dat ook overeen met wanneer ik begon met weer hooikoortstabletten. Goh dat ik daar niet zelf op kwam haha. Vraag me ook af of ze echt helpen dus misschien beter maar even een paar dagen stoppen om te kijken of het uitmaakt :sweat_smile:

2 likes

Oh bleh hahah bij mijn ouders is de handdoek op een of andere manier altijd nat als ik mijn handen wil drogen. Goed natuurlijk dat iedereen zo vaak zn handen wast maar elke keer die vieze natte handdoek bah hahah

2 likes

Aan mezelf op het moment. Dat ik meteen impulsief aan hobby’s begin en het dan vervolgens niet kan of eng vind.

1 like

Aan alle bloggers/vloggers/instagrammers/content creators die eerst een post maken met ‘ik heb dit gemaakt! Zal ik het delen?’ Ja wat ga je er dan mee doen? Waarom vraag je dit?

11 likes

Dat ik in de supermarkt gister dacht ah ja we kunnen wel broccoli eten morgen.

En dan is het morgen en bedenk ik me weer dat ik broccoli fucking goor vind.

11 likes

Ik zou de HA wss best kunnen overtuigen alleen vind ik medicijnen en alles dan weer het enge.

🌧

Dit vooruitzicht, word daar echt chaggo van

20 likes

Oefening baart kunst. <3 ZIe veel mensen met rolschaatsen bijv dat ze binnen beginnen of in de tuin met stoelen in de buurt etc. omdat ze bang zijn om te vallen.

1 like

Ja, geen tuin helaas. Heb t binnen wel geprobeerd. Maar rijden op zich gaat best oké. Het zijn vooral stoepjes op en af wat ik eng vind. Oké, en midden op de weg omdat ik langzaam ben. :joy:

1 like

Mn moeder. “goh je wordt alweer 24, waar blijft de tijd he”
nou waar bleef jij domme trut

7 likes

Dat ik de hele dag lui was en nu als een idioot rondjes door het huis loop om mijn stappendoel te halen. Haat mezelf dat ik dan overdag geen zin heb om naar buiten te gaan.

3 likes

MadScaryCamel-size_restricted

6 likes