Waar erger je je aan? #9

Sneetje in mijn duim, precies op de plek waarmee ik druk op knopjes enzo.

1 like

Ja sorry, ze weet altijd mn humeur weer te verpesten, het is echt een talent.

@Zemraluani ik heb je berichten verwijderd omdat we misbruik van medicijnen op geen enkele manier goedkeuren danwel stimuleren.

4 likes

Dat mijn hele leven van kut internet en apps afhangt. Was mijn nieuwe telefoon aan het installeren en heb er dik een uur over gedaan om al mijn wachtwoorden te gokken, op te vragen of te wijzigen.

Kan nu nog niet eens zelf mijn lampen aan/uitzetten omdat ik geen zin heb om op te staan om op een knop te drukken zodat ik de lampen kan verbinden.

Kan echt niks zonder telefoon. Zelfs niet eens op mijn werk komen, omdat ik nog steeds niet kan onthouden hoe ik er kom en zonder navigatie gewoon de afslagen mis.

1 like

Meid begin met een password manager installeren. Dat scheelt je alvast de helft van je leven

6 likes

Heb nu alles in een notitie gezet, maar dat van jou klinkt beter en veiliger.

Aaaah kut bedenk me net dat de verwarming beneden nog aan staat maar lig al in bed 🥲🥲🥲

1 like

Pleisters die je zelf nog moet knippen. Als ik pijn heb, heb ik echt geen zin om nog zo’n knutselwerkje te doen hoor. Plak dat ding er gewoon op aub.

8 likes

Aan mijn wekker. Wekker op mijn telefoon is rond 7 uur afgegaan en ik ben gaan douchen en aankleden. Tijdens het douchen ging mijn wekker al random af en nu net begint ie ook ineens weer af te gaan.

Sowieso gaat dat ding wel vaker niet of ineens op rare tijden af.

1 like

Dat ik vandaag eindelijk mijn nieuwe chill tuinstoelen kan halen, maar dat het vanaf nu heel de week schijt weer is.

3 likes

Ik lig in bad en nu hoor ik m’n wekker boven af gaan :sob:

@Foefjeisthuis haha lees nu dat jij deze struggle ook hebt

1 like

Haha ja! Heb jij ook een iphone? Of was het je gewone wekker?

iPhone! Dus dat stomme radar deuntje.
Maar hij is uiteindelijk wel gestopt met geluid maken!

1 like

Mijn iphone doet dus ook! En het zelfde deuntje. Ik snap het ook niet want mijn wekker staat dan gewoon uit, ik heb al aangegeven dat ik wakker ben en toch gaat ie random af.
Of dat al mijn wekkers ineens allemaal achter elkaar afgaan :woman_shrugging:t5:

Wachten op telefoontjes voor ik weer verder kan met mijn werk. Als iedereen gelijk belt wanneer ie zegt dat ie belt kan ik twee uur eerder mijn laptop dichtklappen.

1 like

Oh maar dit was dus wel mijn eigen schuld haha. Alleen ergerde ik me eraan dat ik in bad lag en hij afging.
Heb je al eens geprobeerd om ze allemaal te verwijderen? En dan nieuwe maken. Of de snooze optie uit te zetten? Ik heb ook wel eens dat ik per ongeluk snooze ipv wegdruk. Wel irritant zeg!

1 like

Oh haha ik dacht jij hebt ook een spook iphone.

Verwijderen heb ik nog niet geprobeerd. Dat ga ik even doen.

Snooze kan het niet zijn want ik ben dan al wakker, dan klik ik eerst de nacht setting uit en geef aan dat ik wakker ben + alle overige wekkers zet ik uit. En nog gaan ze random op een rare tijd af of allemaal achter elkaar.

1 like

Mijn moeder en haar zussen hebben het initiatief genomen de hele familie in een groepsgesprek op whatsapp toe te voegen. Dat zijn dus 4 tantes, 11 neven/nichten, een paar kinderen van die neven en nichten (geen idee hoeveel, ik spreek die mensen nooit) én al hun partners.

En ze delen allemaal facebook plaatjes en ““edgy”” (lees: racistische en seksistische) boomer humor :sob: Ik wil mijn whatsapp verwijderen want zelfs als ik meldingen uitschakel krijg ik nog duizend keer per dag een notificatie met “bekijk nieuwe berichten op whatsapp”.

14 likes

Mensen die iets van ‘rustig’ zeggen op whatsapp als ik te fel/boos zou reageren ofzo. 9 van de 10 keer ben ik gewoon rustig en 10 van de 10 keer word ik vooral alleen maar boos van dat ge-rustig :mad:

32 likes

rustig aan doen hoor :wink:

3 likes