Mijn thee is koud
Mijn CV is kapot en nu moet ik met het hele gezin naar mijn moeder om te douchen⊠sportscholen zijn ook dicht dus ja, moet er wat voor over hebben
De buren zijn een geluidsinstallatie aan het repareren oid. Allemaal prima, maar ik hoor inmiddels al zoân 3 uur lang de eerste noten van âEen vrijgezel gaat nooit slapenâ
Ik haat het zo dat als er heet water getapt wordt voor de afwas dat ik sta te bibberen onder de douche.
Die kut hond van de buren die non stop blaft
Sorry maar dit is geen slechte zorg maar slechte communicatie. Ik hoop dat je erna snel en goed geholpen bent !
Eeeeen vrijgezel die gaat pas slapeeeeeeen
Heb die nu meteen in mijn hoofd, heerlijk
Ah shit ik hoor dat liedje de hele avond en heb nog de titel verkeerd geschreven hahah.
Hij speelt nu ook af in mân hoofd en heb zin in dansen
Ja verdorie ik ook. En ik heb de moeite gedaan om dit bericht op te zoeken (wist niet meer waar het precies stond) om dit leed weer te delen haha
Normaal neem ik mân telefoon niet mee naar bed maar laat ik die in de woonkamer. Maar ik ben nu in een hotel dus had weinig keuze en toen pakte ik dat ding toch nog voor ik mân ogen dicht deed om te gaan slapen, nouja we zijn nu dus 3 kwartier scrollen verder. Echt zoân onzin, ik ben ook gewoon moe maar dat komt er niet uit zolang ik op mân telefoon zit.
Dit ben ik elke avond.
Hier een gedeelde ergenis hierover.
Ik kom zelf uit Limburg (mijn ouders niet), dus nooit opgevoed met Limburgs. Wel het accent op school meegekregen. In Limburg was ik altijd de Hollander.
Nu woon ik al 10 jaar in de randstad en vonden ze in het begin mijn accent âschattigâ. Nu na 10 jaar ben ik het ook redelijk kwijt. Alleen heel soms (als ik boos of zenuwachtig ben) komt het naar boven en dan vinden mensen het ook weer âschattigâ.
Laat mij gewoon praten zoals ik dat doe?!
Mn oom die mij appt met dingen voor mn moeder omdat hij weet dat ik het wel lees en het doorgeef haha. Dat is helemaal prima. Maar ipv dat hij dan zegt van wil je het doorgeven aan je moeder of wat dan ook, is die app een soort van naa rmn moeder geschreven.
Zo van " Hey Gerda "
Het is ook uit het niks ontstaan haha boomers zijn zo confusing.
(Wegens prive redenen zijn de namen in dit artikel aangepast)
Hahahha deze vind ik zo typisch, gewoon die app al richten naar haar.
Mijn moeder doet het nog enigszins subtiel⊠maar juist dat vind ik ergerlijk. âIk vraag me af of je broer zo druk is dat hij me al zo lang niet heeft gebeld. Heb jij toevallig wat van hem gehoord?â âJe broer is zeker druk met deadlines want hij heeft me nog steeds niet teruggebeldâ. En dan moet ik mân broer vervolgens appen⊠Word er soms moe van.
Hahaha oh dit zou ik ook echt vreselijk vinden. Maar het is ook weer zo lullig om steeds te zeggen van yo app diegene lekker zelf.
Heb je haar een klapper gegeven?
Ik las dit snel en ik dacht dat ik perongeluk jou had getagd in mn ergernis ahahahha. Godver ik ben ook een boomer.
Daarom zou het ook goed zijn op de NPO meer accenten te laten horen en niet alleen dat accentloze/AN. Bij de BBC doen ze dat heel bewust, als een andere soort van diversiteit. Nu hoor je alleen Gronings als er weer eens mensen geĂŻnterviewd worden over aardbevingsschade. Laat ook eens een Groninger presenteren. Ja dat zullen mensen in het begin vervelend vinden, maar we hebben allerlei accenten in NL dus je went er maar aan, dan worden we ook toleranter met zn allen.
Ja en ik wil ook zo vaak zeggen van nee hij is niet druk, net nog met hem geappt, hij is gewoon te lui om je terug te bellen⊠Maar dat kan ik ook niet doen tegen mân ma
Niet echt een ergernis, maar ik vind het toch een gek gegeven eigenlijk dat nu van allerlei diensten die thuis langskomen, ze een tijdsvak geven waarin ze langskomen (en Dhl is hier helemaal erg in, die leggen makkelijk van 8-18 uur beslag op je dag). Ik snap wel dat voor veel zaken het niet precies afgemeten kan worden, maar waarom plannen ze niet gewoon afspraken in met een beetje speling? (ik kan ook niet op mijn werk zeggen; ik spreek je ergens tussen 9 en 12 en dan verwachten dat mensen de hele ochtend op mij wachten)
Nou ja, ik erger me er dus ergens een beetje aan dat ik nu al de hele ochtend in afwachting ben van een monteur die langskomt, en dan niet echt relaxt mn ochtend vorm kan geven zo.