Waar erger je je aan? #9

hahaha en dan die knipoog ook nog :sob:

7 likes

kutwijven knipoog :wink: :wink: :wink:

ik was even bang dat jij het niet was vanochtend en dat iemand dan dacht wtf is dit nou weer random haha

3 likes

ik heb dit ook!!!
ik archiveer die chat elke keer maar hij komt telkens weer terug :weary:

whatsappleed met familie is echt de vloek van onze generatie

2 likes

En whatsapp werk groepen…

Ik moest een app downloaden die we testen op werk. En nu krijg ik push notificaties als iemand wat post. Maar diegene zegt het ook in de groepsapp. Dit is nu al irritant.

Ik zou gewoon lekker uit die groep stappen hoor, @VickyViolence ook. Je bent toch niks verplicht? Als je die mensen normaal al nooit spreekt wat moet je er dan opeens mee

3 likes

Wat is een Nederlands accent?

2 likes

Ik kijk rtl boulevard en rolf sanchez zegt over een nummer die hij met marco borsato en john ewbank heeft gemaakt dat het een droom is die uitkomt want ze zijn zo inspirerend. Hoe dan? Marco en john zijn de twee meest basic bitches van de nederlandse muziekindustrie. :roll_eyes:

32 likes

Vind dat maar awkward, heb echt niet genoeg schijt voor zoiets

Ik was altijd super regelmatig ongesteld en nu 1 x in de 3 weken ik vind dit zo oneerlijk want ik heb er ook onwijs last van…voel aan alles in mijn lijf dat ik ongesteld moet worden😢

Dat ik moeite heb met wandelen. Met iemand kan ik het wel. Maar alleen ga ik op mn eigen tempo lopen, bijna rennend dus. Word dan ook super zelfbewust en daardoor ga ik nog harder lopen. Het ontspannen is er niet bij. Hoezo kan ik dit niet?

Ja wandel ook rennend hoor, ik loop altijd snel. Boeit me echt niet wat andere mensen vinden, zien toch alleen een flits voorbij komen.

5 likes

Mensen die een rode spoeling door hun blond/bruine haar doen en dan als #redhead door het leven gaan.

4 likes

Mijn thee is koud

2 likes

Mijn CV is kapot en nu moet ik met het hele gezin naar mijn moeder om te douchen… sportscholen zijn ook dicht dus ja, moet er wat voor over hebben

1 like

De buren zijn een geluidsinstallatie aan het repareren oid. Allemaal prima, maar ik hoor inmiddels al zo’n 3 uur lang de eerste noten van ā€˜Een vrijgezel gaat nooit slapen’

3 likes

Ik haat het zo dat als er heet water getapt wordt voor de afwas dat ik sta te bibberen onder de douche.

Die kut hond van de buren die non stop blaft

Sorry maar dit is geen slechte zorg maar slechte communicatie. Ik hoop dat je erna snel en goed geholpen bent !

Eeeeen vrijgezel die gaat pas slapeeeeeeen :notes::notes::notes::notes:
Heb die nu meteen in mijn hoofd, heerlijk

3 likes