Aan die duizenden mails die je krijgt om ‘je aankoop te beoordelen’. Hoe ik m’n multomap vond? Hoe ik de levering van mijn opladerkabeltje vond? Nou fan-tas-tisch jongens, laten we het hier alsjeblieft uitgebreid over hebben.
ja, ze zijn niet meer gekomen. Er valt een last van mijn schouders. Maar normaal durf ik al bijna niet meer naar de wc te gaan omdat ze wel eens zouden kunnen aanbellen dan.
Ik maak echt nog zelden zeldennnn sexy foto’s. Stuur ik die naar de verkeerde persoon. Echt verschrikkelijk en ik wil dood. Heb wel op verwijderen direct geklikt maar ik ben toch bang dat diegene hem heeft ontvangen. Wat een nachtmerrie.
Ik moet weer eens ergens heen vergeet ik gewoon deo op te doen gatver
Heee laat mijn spraakgebrek met rust
Maar helemaal mee eens. Zou mooi zijn als mensen zich niet meer schamen voor hun accent of zich genoodzaakt voelen zich aan te passen om professioneel over te komen.
Ik kwam er gisteren ook achter dat Sophie Straat haar Amsterdamse accent gewoon opzet voor haar liedjes, maar helemaal niet heeft? Vond dat ook echt een tegenvaller… dit is gewoon hoe mensen praten. Ik praat zelf ook niet echt plat maar zoals jij zegt inderdaad, mijn vader en andere familieleden worden er echt weleens op aangesproken op werk, of mensen vinden het hi-la-risch, heel vreemd. Helpt dan niet als mensen het als act gaan neerzetten.
Ik word er een beetje gek van dat we alle aanpassingen die we moeten maken door corona zon chique naam proberen te geven.
Rondrennen als een kip zonder kop om maar in real life spullen te kunnen kopen = Private shopping
Online shoppen maar ipv van het laten bezorgen zelf ophalen = Click en collect
In een hotel kamer op je bed onhandig je chique eten naar binnen werken = Inroom dining
Sorry de hond van mijn ouders is zo irritant vergeleken met mijn hond? Hij is echt veeleisend, word er gek van
Herkenbaar wat je zegt over de BBC, al mijn leerlingen die ineens heel verschrikt en verward gaan kijken als Newsround wordt gepresenteerd door die Schotse man haha
Ik baal echt… ik heb net ergens lunch gehaald en ik ging er helemaal tevreden weg want lekker goedkoop en leuk!!! Alleen nu kom ik thuis en wil ik mijn broodje eten, zie ik dat er twee soorten kaas op zit met stukjes paprika… en ik had de hummus gegrilde groenten. Ik denk dus dat ik de verkeerde had en deze wil ik niet eten ik heb verder ook geen lunch in huis dus dit is echt stom
Oke ik heb wel het idee dat er hummus onder de kaas zit… zouden ze dan vegan kaas gebruikte hebben(er stond vegan bij dit broodje…)
Kan je de menukaart op de site bekijken of hebben ze dat niet?
Of even bellen?
Ja en hij komt niet overeen met een ander broodje, maar bij die ik koos staan niet alle Ingrediënten… ik heb net geproeft en hij zou wel vegan kaas kunnen zijn, maar ik heb nog nooit vegan cheddar achtig kaas gezien? Maar dan kan natuurlijk wel bestaan.
Dat alle rozijnen in mn baked oats naar beneden zijn gezakt.
Heb ik wel eens gehad hoor, was best lekker ook. Ben niet zo’n mega vegan kaasfan verder.
Oke ja ik heb nu een hap durven te nemen en het smaakt wel heel erg naar vegan kaas haha alle stress voor niks! Ik had bij gegrilde groenten wel echt iets anders in mijn hoofd!
Heh, maar dat kan toch niet. Zorg=zorg en daar vallen medicijnen ook onder. Nu weet ik natuurlijk niet inhoudelijk waar het over gaat. Maar bijv pillen tegen hooikoorts moeten toch ook gewoon geregeld blijven worden. Snap dat als het echt een giga crisissituatie is dat dit dan wat naar de achtergrond verdwijnt. Niets persoonlijk naar jou hoor, ben gewoon verbaasd. En daarnaast zitten we al 1 jaar in deze shitshow…
Ik heb zoiets gisteren nog gekocht van ah, van nature & moi. Dus zou nog steeds vegan kunnen zijn!
Ik vind het echt ergerlijk dat ik die nergens kan vinden bij de appies in mijn buurt. Heb nu de gouda slices van Violife, maar wil dat merk ook proberen.
Ik praat redelijk plat noord-Hollands en ben 50 km verderop gaan wonen. Mensen praten mij wel eens na en ik vind dat zo denigrerend. Zeg er ook altijd wat van dat ik me belachelijk gemaakt voel terwijl ik maar een klein beetje accent heb. Mensen schrikken altijd als ik uitleg hoe ik me er bij voel. En dan woonde ik maar 50 km verderop?!?!?