Sorry de hond van mijn ouders is zo irritant vergeleken met mijn hond? Hij is echt veeleisend, word er gek van
Herkenbaar wat je zegt over de BBC, al mijn leerlingen die ineens heel verschrikt en verward gaan kijken als Newsround wordt gepresenteerd door die Schotse man haha
Ik baal echt… ik heb net ergens lunch gehaald en ik ging er helemaal tevreden weg want lekker goedkoop en leuk!!! Alleen nu kom ik thuis en wil ik mijn broodje eten, zie ik dat er twee soorten kaas op zit met stukjes paprika… en ik had de hummus gegrilde groenten. Ik denk dus dat ik de verkeerde had en deze wil ik niet eten ik heb verder ook geen lunch in huis dus dit is echt stom
Oke ik heb wel het idee dat er hummus onder de kaas zit… zouden ze dan vegan kaas gebruikte hebben(er stond vegan bij dit broodje…)
Kan je de menukaart op de site bekijken of hebben ze dat niet?
Of even bellen?
Ja en hij komt niet overeen met een ander broodje, maar bij die ik koos staan niet alle Ingrediënten… ik heb net geproeft en hij zou wel vegan kaas kunnen zijn, maar ik heb nog nooit vegan cheddar achtig kaas gezien? Maar dan kan natuurlijk wel bestaan.
Dat alle rozijnen in mn baked oats naar beneden zijn gezakt.
Heb ik wel eens gehad hoor, was best lekker ook. Ben niet zo’n mega vegan kaasfan verder.
Oke ja ik heb nu een hap durven te nemen en het smaakt wel heel erg naar vegan kaas haha alle stress voor niks! Ik had bij gegrilde groenten wel echt iets anders in mijn hoofd!
Heh, maar dat kan toch niet. Zorg=zorg en daar vallen medicijnen ook onder. Nu weet ik natuurlijk niet inhoudelijk waar het over gaat. Maar bijv pillen tegen hooikoorts moeten toch ook gewoon geregeld blijven worden. Snap dat als het echt een giga crisissituatie is dat dit dan wat naar de achtergrond verdwijnt. Niets persoonlijk naar jou hoor, ben gewoon verbaasd. En daarnaast zitten we al 1 jaar in deze shitshow…
Ik heb zoiets gisteren nog gekocht van ah, van nature & moi. Dus zou nog steeds vegan kunnen zijn!
Ik vind het echt ergerlijk dat ik die nergens kan vinden bij de appies in mijn buurt. Heb nu de gouda slices van Violife, maar wil dat merk ook proberen.
Ik praat redelijk plat noord-Hollands en ben 50 km verderop gaan wonen. Mensen praten mij wel eens na en ik vind dat zo denigrerend. Zeg er ook altijd wat van dat ik me belachelijk gemaakt voel terwijl ik maar een klein beetje accent heb. Mensen schrikken altijd als ik uitleg hoe ik me er bij voel. En dan woonde ik maar 50 km verderop?!?!?
Bestellen helpt wel kan je gelijk alle andere nieuwe producten mee bestellen
Ja, helemaal mee eens! Stoor me er ook altijd zo aan hoe alle ‘andere’ accenten standaard ondertiteld worden. Zo bevestig je dus alleen maar dat het zogenaamd onverstaanbaar/anders dan normaal is.
Mijn vriend heeft gisteren helemaal door de slaapkamermuur heen geboord bij het ophangen van de muurbeugel voor de tv. En hij kan er niet zoveel aan doen alleen riep ik al ‘STOP!!’ en ging ie toch nog even door. Resultaat is een klein gat in de muur boven het trapgat waar we uiteraard niet zonder ladder bijkunnen om het dicht te smeren 🥲. Elke keer als ik de trap op loop erger ik me eraan.
Ooh, je bedoelt een ‘sset’?
Mijn ouders hebben een ‘volkstahn’ en hebben ook meerdere keren uit moeten leggen aan hun yuppen collega’s wat dat is. volkstuin dus
@papierhier Ja en zo leren we het nooit! Je doet je best maar voor de mensen buiten je bubbel.
ZO vervelend als ik een tosti maak en de bovenkant gaat met snijden daarna helemaal los
Het icoontje van de Chrome app is ook opeens anders. Nu zit er een lelijke witte rand om. Waarom?