Waar erger je je aan? #9

En ook @Plukkies
Vraag of ze een beroerte hebben.
Als ze zeggen: ‘nee, maar zo praat jij, haaahaha’ zeg jij: ‘ik vroeg het niet vanwege het accent, maar omdat je schijnbaar elk gevoel voor decorum kwijt bent.’

Doei, kutmensen.
Ik hoor zelf nooit iemand over mijn spraak/accent, maar wtf zeg, je gaat als volwassene toch niet iemand nadoen omdat je een buitenregionaal accent ontwaart.
Afbranden die hap.

8 likes

Zo lastig om zelf popcorn te maken in de magnetron :sob::sob::sob:

Ik hoorde gister kennelijk Richard de Mos praten, maar keek niet dus had eigenlijk geen idee wie er praatte (al deed dat accent wel een belletje ringelen) maar ik dacht al luisterend “oh dit klinkt doordacht, oh daar zit wat in” en toen begon ie ineens keihard rechtsaf te slaan en toen wist ik weer waar de klepel was.

2 likes

Nee! Niet Richard de Mos! :sob:

Hij is echt mijn BEC in de Haagse lokale politiek.

1 like

Kartonnen rietjes :face_with_symbols_over_mouth: ja 100% beter voor het milieu maar mijn mc donalds fanta was niet zo lekker als normaal. Uiteindelijk maar de fanta in een gewoon glas over gegoten maar ook niet zo zoals het hoort te zijn.

24 likes

En is ieh nu dood?

6 likes

Ik zit dus sinds 2 weken op clubhouse en er zijn zo vaak van mannen aan het woord die echt zoveel stappen achterlopen en dan even hun standpunt komen uitleggen om cool te doen.

Zoals laatst, ging over intimidatie op straat en seksueel geweld, vooral vrouwen in de room, zegt zo’n man ‘Ja nee maar ik vind dus dat vrouwen gewoon moeten kunnen dragen wat ze willen en dan mannen niet moeten denken dat ze alles mogen doen wat ze willen, weetjewel’ Nou woohoo :raised_hands: thanks Jeroen voor je input, applausje voor jou!! :raised_hands: high five :pray:t2:

20 likes

Het werkt ook heel goed in een hapjespan.
Ik heb die van de AH bij elkaar gespaard, de hapjespan met deksel, daar doe je gewoon de inhoud van zo’n zakje in en dan kun je door het deksel goed kijken hoe lang je nog moet. Altijd perfect gepopt en nooit meer korrels ertussen

4 likes

Ik huil, wat heerlijk. Ik zeg wel heel vaak tegen mijn vriend: are you having a stroke, als hij weer gek doet.

1 like

Ik koop bij de toko vaak een kilo mais en maak het in een pan. Ik kook elektrisch dus ik moest even proberen wat de goede temperatuur is, maar ik ben nu echt een pro. Bijkomend voordeel is dat ik niet altijd zo’n hele zak hoef leeg te eten maar ook een kleinere portie kan nemen.

3 likes

Is wel lekkerder!

3 likes

Dat valt reuze mee vergeleken met de Randstad. Ik heb zelf een accent en ik weiger dat aan te passen. Krijg van collega’s uit het westen van het land altijd te horen dat ik zo grappig praat maar ik vraag mij altijd af wat de standaard is.

1 like

Uien nasmaak :rage:
Waarom blijft dat zo lang hangen.

2 likes

Kan het ook zonder beroerte? Persoonlijke ergernis van mij dan weer. Ik had liever een euro voor iedere snedige opmerking over beroertes die ik heb gelezen gehad dan een beroerte.

20 likes

Ik kwam daar echt net pas achter! Paar weken geleden had hij een TikTok aangemaakt en die kwam op mijn pagina voorbij en was zo in de war van zijn accent. Alle comments gingen daar ook over dus ik was niet de enige in ieder geval!

1 like

Door dit bericht kom ik er achter dat klapper geen abn is? Haha ik zeg nog altijd klapper

Ja dit eigenlijk ik erger me weinig aan accenten, maar van die neppe elitaire motherfuckers die zichzelf van de straat willen voordoen vind ik echt bloedirritant.

2 likes

Dat ik al de hele week moeilijk kan opstaan in de ochtend ugh

1 like

Dat snap ik, en natuurlijk kan het ook zonder beroerte!
Sorry, ik had daar niet goed over nagedacht.

2 likes

Er is overal herrie. Ik wil slapen :frowning: