Waar erger je je aan? #9

Dat mn man zn sokken binnenstebuiten in de was gooit
En als ik ze dan als burn gewoon zo in de kast gooi draagt hij ze nog binnenstebuiten ook, hij heeft het niet eens door

God ik had 5 jaar geleden ook niet gedacht dat dit nog eens een ergernis van me zou zijn zeg, wat een momlife, of moet ik zeggen: vivalife

28 likes

Ja dat heb ik ook. Erger ik me ook kapot aan.

I feel your pain. Mijn vriend propt zn sokken in elkaar tot een soort bolletje. Vorig jaar heeft hij jaar deel van de tuin proberen te bestraten. Hij gooide zn sokken toen als een prop in de wasmachine en in de droger. Toen ik de was wilde vouwen, trok ik die bol sokken uit elkaar en kwam daar een hele explosie van zand uit. In mijn ogen en in ons bed :triumph: Ik heb t zand allemaal naar zijn kant van t bed geveegd en m gezegd dat ie t bed kon gaan verschonen en de slaapkamer stofzuigen.

16 likes

Meningen over het wel of niet een accent! Arghh!

1 like

Wanneer ben je eigenlijk accentloos? Heb het idee dat ieder deel van Nederland een beetje zijn eigen accent heeft, idk.

1 like

Ik moest daar best om lachen haha

1 like

Ik kom uit een stad met een vrij duidelijk en bekend accent en ik werk in een andere grote stad met een vrij duidelijk en bekend accent en dan gaan ze me ook napraten. Dat ik dan denk: ??? hoezo doen volwassen mensen dit ???

2 likes

Hahahahha ik moest hier echt om lachen. Ik doe hetzelfde met kruimels als mijn vriend in bed heeft gegeten.

Maar met sokken: ik vind het juist schattig dat hij z’n sokken in zo’n bolletje doet/laat. Maar misschien is dat gewoon iets wat veel mannen doen đŸ„Č

1 like

Ja dankje! Het voelt alsof ik dan vier jaar ben opeens.

Hoe reageer jij dan en werkt het? Ik wil de ultieme comeback hebben en dat mensen het ook snappen wat ze doen.

Ik heb ook de juiste comeback nog niet gevonden. Ik sta gewoon met mijn mond vol tanden ofzo. Dus ik kijk heel droog en loop gewoon weg want what the fuck moet je doen ja?

Omygod doet me denken aan toen ik er door dit forum achter kwam dat ed westwick een Brits accent heeft. Klonk zoo raar in m’n hoofd omdat die dat in gossip girl niet heeft.

1 like

hahaha ik weet nog dat ik een paar jaar terug de woonkamer in kwam lopen toen m’n huisgenoot een Britse serie met Ed Westwick zat te kijken :scream: :scream: :scream: :scream: was echt in shock.

1 like

Hahaha! Er was toch een scene in Gossip Girl dat hij in het donker deed alsof hij Blairs Britse boyriend was en haar ging kussen.
Daarna las ik ergens dat dat zijn echte accent was. :grimacing:

1 like

En ook @Plukkies
Vraag of ze een beroerte hebben.
Als ze zeggen: ‘nee, maar zo praat jij, haaahaha’ zeg jij: ‘ik vroeg het niet vanwege het accent, maar omdat je schijnbaar elk gevoel voor decorum kwijt bent.’

Doei, kutmensen.
Ik hoor zelf nooit iemand over mijn spraak/accent, maar wtf zeg, je gaat als volwassene toch niet iemand nadoen omdat je een buitenregionaal accent ontwaart.
Afbranden die hap.

8 likes

Zo lastig om zelf popcorn te maken in de magnetron :sob::sob::sob:

Ik hoorde gister kennelijk Richard de Mos praten, maar keek niet dus had eigenlijk geen idee wie er praatte (al deed dat accent wel een belletje ringelen) maar ik dacht al luisterend “oh dit klinkt doordacht, oh daar zit wat in” en toen begon ie ineens keihard rechtsaf te slaan en toen wist ik weer waar de klepel was.

2 likes

Nee! Niet Richard de Mos! :sob:

Hij is echt mijn BEC in de Haagse lokale politiek.

1 like

Kartonnen rietjes :face_with_symbols_over_mouth: ja 100% beter voor het milieu maar mijn mc donalds fanta was niet zo lekker als normaal. Uiteindelijk maar de fanta in een gewoon glas over gegoten maar ook niet zo zoals het hoort te zijn.

24 likes

En is ieh nu dood?

6 likes

Ik zit dus sinds 2 weken op clubhouse en er zijn zo vaak van mannen aan het woord die echt zoveel stappen achterlopen en dan even hun standpunt komen uitleggen om cool te doen.

Zoals laatst, ging over intimidatie op straat en seksueel geweld, vooral vrouwen in de room, zegt zo’n man ‘Ja nee maar ik vind dus dat vrouwen gewoon moeten kunnen dragen wat ze willen en dan mannen niet moeten denken dat ze alles mogen doen wat ze willen, weetjewel’ Nou woohoo :raised_hands: thanks Jeroen voor je input, applausje voor jou!! :raised_hands: high five :pray:t2:

20 likes