Het werkt ook heel goed in een hapjespan.
Ik heb die van de AH bij elkaar gespaard, de hapjespan met deksel, daar doe je gewoon de inhoud van zo’n zakje in en dan kun je door het deksel goed kijken hoe lang je nog moet. Altijd perfect gepopt en nooit meer korrels ertussen
Ik huil, wat heerlijk. Ik zeg wel heel vaak tegen mijn vriend: are you having a stroke, als hij weer gek doet.
Ik koop bij de toko vaak een kilo mais en maak het in een pan. Ik kook elektrisch dus ik moest even proberen wat de goede temperatuur is, maar ik ben nu echt een pro. Bijkomend voordeel is dat ik niet altijd zo’n hele zak hoef leeg te eten maar ook een kleinere portie kan nemen.
Is wel lekkerder!
Dat valt reuze mee vergeleken met de Randstad. Ik heb zelf een accent en ik weiger dat aan te passen. Krijg van collega’s uit het westen van het land altijd te horen dat ik zo grappig praat maar ik vraag mij altijd af wat de standaard is.
Uien nasmaak
Waarom blijft dat zo lang hangen.
Kan het ook zonder beroerte? Persoonlijke ergernis van mij dan weer. Ik had liever een euro voor iedere snedige opmerking over beroertes die ik heb gelezen gehad dan een beroerte.
Ik kwam daar echt net pas achter! Paar weken geleden had hij een TikTok aangemaakt en die kwam op mijn pagina voorbij en was zo in de war van zijn accent. Alle comments gingen daar ook over dus ik was niet de enige in ieder geval!
Door dit bericht kom ik er achter dat klapper geen abn is? Haha ik zeg nog altijd klapper
Ja dit eigenlijk ik erger me weinig aan accenten, maar van die neppe elitaire motherfuckers die zichzelf van de straat willen voordoen vind ik echt bloedirritant.
Dat ik al de hele week moeilijk kan opstaan in de ochtend ugh
Dat snap ik, en natuurlijk kan het ook zonder beroerte!
Sorry, ik had daar niet goed over nagedacht.
Er is overal herrie. Ik wil slapen
Ik doe ‘s ochtends soms yoga om rustig wakker te worden en m’n spieren wat op te warmen. Ik wil dat gewoon in stilte doen en niet hoeven nadenken maar in al die filmpjes zitten dan van die monologen van de docent “aaahh en denk nu vast na over wat je vandaag allemaal wil bereiken… welk woord komt er in je op? Hoe ga je vandaag naar je doelen toewerken?”
Ik wil helemaal niet naar mijn doelen toewerken ik wil gewoon even 10 minuten iets anders doen dan op een bureaustoel zitten
Ja ik vind het echt een heel fijn begin van de dag! Ik doe ook meestal een filmpje van 10 minuten dus het hoeft ook echt niet lang en intensief te zijn, maar je begint je dag dan wel met een lekker gevoel.
Als je liever geen gepraat hebt kan ik de down dog app echt aanraden! Daar kun je zelf aangeven hoeveel aanwijzingen er worden gegeven :). Ik zit nu nog in de gratis proefperiode maar weet vrij zeker dat ik er straks voor ga betalen want ik vind het echt heel fijn werken.
Goede tip dankjewel!
Ik volg vandaag allemaal presentaties via zoom en sommige deelnemers hebben hun hele verhaal uitgetypt en lezen dit gewoon voor. An sich natuurlijk prima, maar het luistert zo. fucking. saai.
Uugghhh zo herkenbaar. Woon al 16 jaar in het westen en echt altijd en overal kan ik een opmerking over mijn accent verwachten. Schijtziek word ik ervan. Echt maakt ook niet uit wie je treft: nieuwe arts, de man van de ANWB, verkoper in een winkel… “Jij komt niet hier vandaan hè?“ “Waar kom je vandaan? Vlaanderen denk ik hè?”
Of deze variant, minstens zo ergerlijk. Als er bijvoorbeeld om wat voor reden dan ook ter sprake komt waar ik ben opgegroeid en iemand wonder boven wonder niet al na 1 seconde de beruchte opmerking heeft gemaakt, dan komt 'ie dan natuurlijk alsnog: “Ja dat had ik allang gehoord hoor hiiihaahhhoooo”
Echt rot op met je opmerkingen. Ik heb een zachte G boeieennn!!!
Edit: en dan nog zoiets: mensen die dan zeggen dat je een accent hebt en er totaal niet bij stilstaan dat ze dat zelf ook gewoon hebben, maar dan uit een andere regio.
Net een online presentatie gehouden voor mijn studie, nooit problemen met mijn internetverbinding… en dan nu natuurlijk wel! Blijkbaar haperde het geluid en viel ik steeds weg. Zo irritant.