Waar erger je je aan? #9

Al twee dagen probeer ik loempia’s te eten als lunch en mn vriend verpestte het steeds, vandaag was ik zo close. Raakt ie opeens z’n telefoon kwijt moesten we weer zonder loempia’s terug naar de auto :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

LIGT ZN TELEFOON IN DE AUTO.

Hij is nu loempia’s en hot cheetos halen

35 likes

Baby is boos want iemand slaat zijn fles steeds uit zijn mond. Drie keer raden wie die iemand is.

25 likes

Haha ik herken dit. Bij mij is het bij borstvoeding geven, gaat hij met zijn handje in zijn mond zitten en dan boos worden dat het niet lukt om ook melk te drinken :sweat_smile:

6 likes

Aan dat ik een fuchsia trui heb besteld en een barbieroze trui binnen heb gekregen. Zo irritant als de kleur op een webshop totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid.

4 likes

Dat ik nu al anderhalve maand niks meer kan ruiken door covid :cry: Ik mis mijn parfums, de geur van mijn vriend en mijn kat, de nuances in je eten die je ruikt maar niet proeft en het is gvd onhandig om niet te kunnen ruiken of je kleding nog fris is of je eten nog niet vervallen.

8 likes

Herkenbaar helaas :woozy_face: Ik was laatst ook bij het strand en dan ruik je die zilte zeelucht gewoon niet, zo raar

1 like

Truffelmayo. Ik vind dat zo ontzettend vies en ik moet altijd vragen of het er af mag en ik vind dat dan stom

15 likes

Aan dat iemand wss door de wind met zn deur tegen mijn autodeur aan is gekomen waardoor mijn deur beschadigd is. En natuurlijk hebben ze geen briefje achter gelaten. :face_with_symbols_over_mouth:

Ik krijg een mail van duo met dat ik een boete heb omdat ik teveel hebt verdient in jaar x, dus ik moet een deel van mijn lening terugbetalen. Dus ik wil die brief bekijken om te zien hoeveel het is maar nu ligt digiD eruit. Jezus fucking overheidsITprojecten altijd. :rage: :face_with_symbols_over_mouth: :rage: :face_with_symbols_over_mouth: Ga me niet eerst de stuipen op het lijf jagen en me dan ook nog eens in spanning houden.

6 likes

Oh ja ook echt een bloedhekel aan het moment dat ieder restaurant dacht “we vervangen de pesto op carpaccio door truffelmayonaise” :sob:

6 likes

Dat ik kattenvoer moet kopen maar vanaf 6 uur kan hello fresh komen. Ipv dan nu naar de winkel te racen ben ik tien minuten aan het uitzoeken of dat tijdvak misschien specifieker is en hier over aan het klagen op het forum :roll_eyes::roll_eyes:

Als het goed is heb je een smsje! En die tijd klopt altijd heel goed bij mij

2 likes

Pesto mengen met truffelmayo is wel :ok_hand:t3:

Bij mij komen ze gerust anderhalf uur eerder, zelfs buiten het tijdvak dat ze geven.

Ohh, bij mij komen ze altijd 's ochtends vroeg, dus dat tijdstip klopt bijna tot op de minuut.

Van die mensen die zo aan het pushen zijn als je even wat etiketten wil lezen in de supermarkt. Ik ga echt geen seconde sneller voor je lezen als je zo irritant blijft doen Joopie!!!

2 likes

Ja ik ben toch opgestaan, naar de dierenarts gefiets en nu alweer terug :slight_smile: ik ga even het smsje checken!

Omg smsje zegt 21:40, nou dat wordt laat eten vandaag :sweat_smile:

1 like

Ik kreeg net een PR-bericht “gerenommeerd skincare merk XYZ dat furore maakt op sociale media is nu verkrijgbaar bij ABC!”

Niks gezien van die furore en ik denk dat ik redelijk up to date ben.
Wie denk je dan eigenlijk te foppen als je dit bericht naar beauty bloggers en journalistes stuurt?

Als PR consultant hoop ik dat dat niet de titel was maar een subkop. Anders is het bericht sowieso heel erg slecht.

Haha wacht:

subject line van de e-mail: “XYZ, het gerenommeerd merk, komt naar ABC!”
titel in de e-mail: idem
titel van de pdf in de bijlage: idem
tekst in de header afbeelding in de pdf: “Het merk dat furore maakt op de sociale media, nu bij ABC.”

Heb trouwens gegoogled en blijkbaar heeft Kendall Jenner er een tijdje geleden een reeks gesponsorde snaps over geplaatst. De furore blijkt echter uit te blijven, tenzij je de persberichten van het merk zelf op vage websites meetelt.

Ben overigens wel benieuwd naar waarom 't zo slecht is! Het extreem positieve taalgebruik waar je onmiddellijk doorprikt? (The Body Shop had me laatst per ongeluk een checklist voor een goed PR bericht meegestuurd haha allemaal dingen die ik uit de praktijk wel herken en zelf toepas, maar wel handig om de “regels” opgelijst te zien.)

5 likes