Gadver wat vervelend dat mensen dat doen terwijl het zo’n reactie bij je veroorzaakt? Briefje op het raam plakken, met de vraag of mensen niet willen kloppen? Heb je goed contact met de andere bewoners?
Haha ik snap dat het je irriteert, maar ik zit zelf in de productontwikkeling en bij ons moeten de kerstproducten zelfs nu al ontwikkeld en gekozen zijn… we beginnen ongeveer iets minder dan een jaar van te voren met de ontwikkeling!
Haha ja ik weet het en begrijp dat ook helemaal, maar ik heb nog niet eens een paasei op
kan het even niet handelen.
Dit zijn verschrikkelijke Amerikaanse teksten. Wij krijgen ook wel eens origineel Amerikaans pb’s die we localiseren en daar halen we meteen het gepoch eruit. Nederlanders zijn veel te nuchter voor die bullshit
Onze vaatwasser is kapot en de monteur kan pas de 24e komen
Altijd als ik iets kwijt ben dan kan ik dat niet loslaten. Ik krijg er een soort brein-error van. Deze keer ben ik een slof kwijt, overal al gezocht. Dat ding kan onmogelijk het huis zijn verlaten… zeker niet in de lockdown! Vervolgens erger ik me dan weer aan het feit dat het me zo dwars zit en dat ik overal ga zoeken!
Ah wat vervelend zeg!
Ik erger me zo aan mijn schoonmoeder. Het enige wat ze altijd doet als ik met haar ben is alleen maar eindeloos doorlullen tegen mij zonder dat ik ook maar de kans heb om 1 woord terug te zeggen. Ik denk dat ik in de 4 jaar die ik met mijn vriend heb nog nooit een normaal gesprek met haar heb kunnen voeren. Altijd maar dat eindeloze gepraat aan een stuk door. Van binnen wil ik echt zo graag hou toch eens een keer je mond schreeuwen maar ja, kan dat ook moeilijk doen.
Ik slaap al jaren fucking kut maar kon dat redelijk oplossen door melatonine en af en toe een slaappilletje. Maar nu ben ik zwanger en dan zijn alle leuke dingen in het leven natuuuurlijk verboden.
Kan dus niet slapen terwijl ik mega moe ben en mn vriend ligt mega irritant te snurken. Kan m wel trappen, wat ergerlijk dat kut geluid zeg. Heb ook nog eens geen oordopjes hier
Omg sterkte jij. Ik ben dan niet zwanger maar heb wel veel aan m’n hoofd en had vandaag de dokter moeten bellen voor nieuwe oxazepam want echt niks gaat deze slapeloze nacht oplossen. Ik ben maar op de bank gaan liggen want wilde mijn vriend echt meppen en met al m’n gedraai hou ik hem wakker wat ook wel zielig is want hij moet om zes uur op moet. Maar omg ik zou nu het huis voor me alleen willen zodat ik YouTube in bed kan kijken tot ik er slapend bij neerval. De kans dat dit op de bank gebeurd is nihil.
Stroomstoring.
En dan bij een stroomstoring en gebruik van ikea tradfrilampen alles aan gaat als er weer spanning op het net komt. Heb vannacht om 2.40 via de app alle lampen weer uit gedaan.
Mijn vibrator was leeg net voor m’n hoogtepunt
Dat ik weer mn werkkleding aan moet ipv dat we in eigen kleding mogen werken.
En vriendin die wel doet alsof ze een bedrijfje heeft maar alle regels die daar bij horen gewoon niet aan houdt. Doe het dan niet. Ik hoop dat je product uit China in de fik vliegt.
Vraag me nou echt af waarom je ‘Turkse’ een nodige toevoeging vond
Aan mezelf, ik ben bij een vriend die nog student is en best wat jonger. Kan er al jaren ontzettend goed mee maar pff. Laat hij zijn was urenlang in de wasmachine zitten. Vervolgens vergeet hij centrifugeren. Die was stonk helemaal en nu heb ik hem dan gedwongen om die was ff op het rek te hangen. Alsof ik zn moeder ben?! Maar ik vind dat zo storend. Dus ik erger me dat ik me gedraag als zn moeder of oudere zus ofzo.
Oh sorry, ik had er helemaal niet over nagedacht. Zal het even weghalen. Ik bedoelde dat hij vrijwel geen Nederlands spreekt, maar is eigenlijk wel overbodig en stereotyperend om er zo op deze manier bij te zetten inderdaad.
Hahaha herkenbaar! Mijn vriend gaat ook naar een one-trick-pony kapper. Kort aan de zijkant, langer bovenop. Het idee is dan dat hij het haar achterover plakt met wax ofzo maar zijn haar is te dik en stug en WIL NIET ACHTEROVER.
Man moet gewoon naar een kapper die een kapsel kan bedenken dat bij zijn haargroei past.
Edit: hahahaha kijk dit dan
ja ik val ook het liefst in slaap met youtube filmpjes en dan niet met oordopjes want dat doet weer pijn aan mn oren. Maar uiteindelijk heb ik vanaf 3 uur tot 9 uur nog best lekker kunnen slapen en heb ik ook heel erg gesnurkt volgens mijn vriend
Dat mijn vriend en ik bij dezelfde telecomprovider zitten en hij wel bereik heeft in ons huis en ik niet.