Hahah welk jaar was dat? Mijn ouders hadden in de jaren 90 een bed met ingebouwde radio gekocht.
Ach, je leven op orde hebben is ook maar relatief.
Accepteren dat soms de dingen niet lukken of je er gewoon geen zin in hebt en het niet kan opbrengen om die dag te ~succesful adulten~ is ook een vorm van je leven op orde hebben.
Haha mijn vriend doet dit ook, hij laat de foto van zân rijbewijs zien waarop hij net naar de kapper is geweest en zegt dan âdoe dit maarâ en dan is het altijd zooo kort ineens.
Dit doet me eraan denken dat ik me erger aan het feit dat wij geen verwarming op de wc hebben, en ondanks dat er geen raampje in zit is het er dus teringkoud in de winter Soms maak ik de fout om zonder pantoffels naar de wc te gaan daar maar jezus die ijskoude tegels daar, niet te doen. Er zit wel een radiator in de gang die eraan grenst maar daar hangen onze jassen een beetje voor dus dat werkt ook niet optimaal. Ongewild erg ongastvrij dus
Dat ovengerechten vaak zo teringlang in de oven moeten. En ik altijd te laat begin met koken, namelijk als ik al honger heb
Wait, er zijn mensen die een verwarming op de wc hebben? Als ik een verwarming zou hebben op de wc dan komt mân vriend er nooit meer vanaf
Hahah wij hadden vroeger een wcrolhouder die ook een radio was, geen idee waar die vandaan kwam maar het was altijd wel lekker om radio op te zetten
Meeega slechte kwaliteit maar het was zo een
Paar jaar geleden ongeveer hahah!
Mensen op social media die massaal hun vakantiefotoâs van vroeger delen aan de hand van een challenge. Ja leuk zeg we leven al 1 jaar in deze ellende en ik hoef niet extra geconfronteerd te worden met het leven zoals die eerst was
Mensen op Instagram (influencers) die dan eindeloos hun eigen bericht gaan retweeten als andere mensen het delen (dus zoân screenshot van iemand anders die hun post deelde). Echt, ik heb het na een keer zien ook begrepen en het komt over alsof ze super vol van zichzelf zijn
Mensen die gewoon een winkel binnen willen lopen en dan zo gespeeld verbaasd doen als ze horen dat het op afspraak is. Bonuspunten als ze vervolgens bedelen bij het personeel of ze niet heeeel even naar binnen mogen. Alsof die winkeliers deze regels allemaal zo leuk vinden. Hou je er gewoon allemaal aan. Des te sneller kun je weer normaal winkelen.
Dat hier altijd het hele weekend voetbal aan staat en tegenwoordig de zoon van mân vriend nergens meer heen gaat en ze samen languit op de bank liggen, waardoor ik geen plek heb om te zitten. Dus ik zit nu maar in mân eentje op bed⊠maar ben wel goed genoeg om op te ruimen en eten te koken.
Net genoeg voor jezelf koken en het lekker zelf opeten. Joejoe
Euh wtf. Dat ze maar plaats maken voor je hoor. En eten regelen ze ook maar zelf. Je bent toch geen sloof.
Hahahaha dat zeggen ze op mijn werk ook. Oké is goed vriend, bij de concurrent bestaat Corona inderdaad niet
Vreselijk, voetbal. En als jij nou wat wil kijken?
Erger me kapot aan dat irritante x4 x16 x32 etc doorspoelen bij bijvoorbeeld Videoland. Ik wil doorspoelen zoals dat kan op Youtube.
Ben ik nou gek of kan ook dat gewoon?
Op de tv kan ik bij Videoland alleen doorspoelen met dat x32 x64 x128 principe.
Aan PostNL en hun stomme beleid als ze pakketjes kwijt raken. Ik vind het zo raar dat ik betaal voor een service (namelijk het bezorgen van een pakket) en dat als zij dan niet hun service leveren en mijn pakket kwijtraken (ik kan ook gewoon niet begrijpen hoe zoiets kwijt raakt, ik bedoel dan moet het toch gewoon gestolen zijn of uit een auto gegooid zijn?) ik dan de waarde van mijn pakket niet vergoed krijg. Dat is toch raar? Dan moet je dus eigenlijk elke keer het dubbele betalen (want dan is je pakket âverzekerdâ) omdat er een kans is dat zij hun werk niet goed doen? Echt zo onuitstaanbaar dom iets.