Mijn slaappillen waren op dus ik ben nog steeds wakker
Mijn man zat ook te zeuren, moest al een keer met tondeuse de onderkant bijwerken.
Hij heeft mooi dik haar met volume en stiekem wat krul nu het langer is. Kortom super leuk wat langer en speelser
Maar hij vindt het irritant want hij voelt de wind er zo door etc.
Hij is nu naar de kapper en hoop dat ie niet met een gemillimeterd kapsel terugkomt.
Oh dat is wel écht een nachtmerrie zou ze maar snel bestellen dan
Dat het bij mn ouders in huis overal zo koud is. Op de wc beneden hebben ze niet eens verwarming aanstaan en altijd het raampje open. En boven op de badkamer is het ook niet lekker warmđĄ ik wil gewoon lekker cosy kunnen poepen ergens
Ik gooi eten alleen weg als ik het echt goor vind maar niet als het wel oke is. Alleen vind het stom dat ik nu nog een kroketburger heb om op te eten want hij was zo teleurstellend
ja ik heb dan echt de neiging om de douche even warm aan te zetten zodat het lekker stomerij word ouzo
ja mijn ouders hebben dat dus blijkbaar niet?? echt bizar
Oh ik heb er echt zoân hekel aan als mensen poepen in de badkamer, voor mij moet dat echt op de (ja idd beetje koude) wc beneden die ook een raampje heeft.
Vind het zo ontzettend ranzig als iemand poept waar ook tandenborstels staan en waar ik soms in bad een snack wil eten.
Dat mooie bureautafels nooit functioneel zijn en functionele bureautafels nooit mooi zijn.
Haha dit zei ik toevallig gisteren tegen mân vriend, dat je het wel op âmoetâ eten terwijl je er eigenlijk gewoon verdrietig van wordt
Ik heb dat vooral met vleesvervangers eigenlijk - die zijn altijd een beetje hit or miss, en soms heb je dan de pech dat je zoân hele bonk structuurloze, weeigzoete massa moet wegwerken
Lekker douchen nadat iemand gepoept heeft, dan komt t aroma zo goed vrij door de stoom
Verwarming IN de wc??? Bestaat dat?
Mijn ouders hebben op de hele bovenverdieping geen verwarming, er gaat een wereld voor me open
Mijn ouders hebben zelfs radio in de wc ruimte ingebouwd⊠dan heb je ook echt een luxe probleem.
Hahah welk jaar was dat? Mijn ouders hadden in de jaren 90 een bed met ingebouwde radio gekocht.
Ach, je leven op orde hebben is ook maar relatief.
Accepteren dat soms de dingen niet lukken of je er gewoon geen zin in hebt en het niet kan opbrengen om die dag te ~succesful adulten~ is ook een vorm van je leven op orde hebben.
Haha mijn vriend doet dit ook, hij laat de foto van zân rijbewijs zien waarop hij net naar de kapper is geweest en zegt dan âdoe dit maarâ en dan is het altijd zooo kort ineens.
Dit doet me eraan denken dat ik me erger aan het feit dat wij geen verwarming op de wc hebben, en ondanks dat er geen raampje in zit is het er dus teringkoud in de winter Soms maak ik de fout om zonder pantoffels naar de wc te gaan daar maar jezus die ijskoude tegels daar, niet te doen. Er zit wel een radiator in de gang die eraan grenst maar daar hangen onze jassen een beetje voor dus dat werkt ook niet optimaal. Ongewild erg ongastvrij dus
Dat ovengerechten vaak zo teringlang in de oven moeten. En ik altijd te laat begin met koken, namelijk als ik al honger heb
Wait, er zijn mensen die een verwarming op de wc hebben? Als ik een verwarming zou hebben op de wc dan komt mân vriend er nooit meer vanaf
Hahah wij hadden vroeger een wcrolhouder die ook een radio was, geen idee waar die vandaan kwam maar het was altijd wel lekker om radio op te zetten
Meeega slechte kwaliteit maar het was zo een