Waar erger je je aan? #9

Aan al mn afgebroken haren. Ik voelde het wel elke keer als ik mn elastiek uit trok. Maar nu dat ze als stekels omhoog staan vind ik het niet leuk meer.

En ze doen ook totaal niet hun best om uit te zoeken wat er is. Er is al weken een brievenbuspakketje (gewoon vanuit Nederland)onderweg naar mij. Het enige wat zij zeggen is: ja het wordt nog wel iedere dag gescand, maar wat er mee is en wanneer je het krijgt weet ik niet.

Dat ik standaard de dag nadat ik gewerkt heb coronasymtptomen heb. Gelukkig werk ik maar 1 keer in de week en wacht ik altijd een dag af maar t is zo irritant. Kreeg swinters altijd al keelpijn in die toko maar t mondkapje verergert t ofzo.

Ik haat voetbal. Waarom moet dat iedere zondag gekeken worden. Waarom moet er altijd geschreeuwd en gescholden worden. Hate it!!!

20 likes

De nieuwe huurder van mijn huis heeft op het laatste moment afgezegd :rage: terwijl ze mij had beloofd dat ik de muren niet meer zou hoeven verven want ze zou toch een schilder voor het hele huis inhuren. Nu moet ik dat ook nog eens gaan doen terwijl ik levensmoe ben

1 like

Dat mag toch niet als je zwanger bent??? :smiley::smiley::smiley:

Ja ik bedoelde met ā€˜ik’ ook eigenlijk iemand anders :joy: ahhahaha

22 likes

Dat pakketpunten hun tijden niet updaten op internet. Stond vandaag voor 2 punten die volgens internet open zouden zijn, nou mooi niet beide gesloten. Toen waren de paaseitjes die ik graag eet ook nog eens op in de winkel. Gelukkig was mijn vriend zo lief om naar een andere winkel te rijden. Was ook voor zijn eigen bestwil was bloed chagrijnig. Nu ik een halve zak paaseitjes op heb ziet het leven er en stuk beter uit.

2 likes

Dat de rookmelder doorpiept terwijl hij van het plafond is en de batterij er uit is, het is echt zwarte magie gewoon

2 likes

Elke keer koop ik kinder surprise en elke keer ben ik weer teleurgesteld in het speeltje… vroeger was het zo veel leuker!

26 likes

Mwah magie hoeft het niet te zijn. In het elektrische circuit kunnen kleine onderdelen zitten die de spanning opslaan en zeer langzaam leeg laten lopen. Het geven van een piepje kost bar weinig, dus kan even duren.

2 likes

Ben voor de tweede x sinds Corona extra naar buiten geweest. Ga ivm risicogroep echt alleen maar naar dokters en heel soms een boodschapje. Nu dus podoloog. Heeft mn man klachten.

Vorige x dat we een extra ā€˜uitstapje’ deden kregen we beide klachten.

1 like

Ik ben de 29ste op de wachtlijst voor een fietsparkeerplaatsje in de stalling hier een straat verder. En de stad vraagt zich af waarom zoveel Antwerpenaren zich met de wagen verplaatsen :thumbsup:

5 likes

Mobiliteit is sowieso echt een ramp hier. Het clichĆ© zegt ā€œAntwerpen stad en de rest [van BelgiĆ«] is parkingā€ maar heel Antwerpen IS parking (betaalde parking) en NOG kan ik als ik 's avonds na 18u30 thuiskom geen plekje vinden voor mijn wagen :rage:

3 likes

Jaaa! Baal nog steeds dat ik mijn glaasje waarmee ik door muren kon kijken niet meer heb :frowning:

1 like

Laatst had ik een doosje gekocht en toen kwam ik er achter dat je niet meer in alle drie de eieren een ā€œleukā€ speeltje krijgt. Dus stel het thema was Disney Prinses, dan zat er maar in 1 ei een Disney prinses en in de anderen een algemeen stom speeltje.

Opgelicht!!!

Ik erger me eraan dat m’n thee-ei niet goed dicht zat waardoor m’n thee nu een soort kruidensoep is geworden.

7 likes

he bah ik heb ook een greys anatomy spoiler voorbij zien komen over de laatst uitgezonden aflevering :angry:

2 likes

Ik wil mijn zonnebril verkopen via Marktplaats.

ā€˜Schikt het morgen om 16.30?’

Ja, hoor, tot dan!

ā€˜Tot morgen!’

Vervolgens om 16.30: krekelgeluiden. :upside_down_face:

6 likes

Ohh, ik word ook helemaal gek van Marktplaats. Had vandaag iemand die perse via Paypal wilde betalen. Heb ik niet, maar je kan gewoon je geld terugboeken naar je rekening dus ik zag het probleem niet helemaal. Kon hij dat niet terugboeken omdat zijn bankrekening in de min stond, dus het moest via Paypal.

Uh. Wat?