Paar jaar geleden ongeveer hahah!
Mensen op social media die massaal hun vakantiefotoās van vroeger delen aan de hand van een challenge. Ja leuk zeg we leven al 1 jaar in deze ellende en ik hoef niet extra geconfronteerd te worden met het leven zoals die eerst was
Mensen op Instagram (influencers) die dan eindeloos hun eigen bericht gaan retweeten als andere mensen het delen (dus zoān screenshot van iemand anders die hun post deelde). Echt, ik heb het na een keer zien ook begrepen en het komt over alsof ze super vol van zichzelf zijn
Mensen die gewoon een winkel binnen willen lopen en dan zo gespeeld verbaasd doen als ze horen dat het op afspraak is. Bonuspunten als ze vervolgens bedelen bij het personeel of ze niet heeeel even naar binnen mogen. Alsof die winkeliers deze regels allemaal zo leuk vinden. Hou je er gewoon allemaal aan. Des te sneller kun je weer normaal winkelen.
Dat hier altijd het hele weekend voetbal aan staat en tegenwoordig de zoon van mān vriend nergens meer heen gaat en ze samen languit op de bank liggen, waardoor ik geen plek heb om te zitten. Dus ik zit nu maar in mān eentje op bed⦠maar ben wel goed genoeg om op te ruimen en eten te koken.
Net genoeg voor jezelf koken en het lekker zelf opeten. Joejoe
Euh wtf. Dat ze maar plaats maken voor je hoor. En eten regelen ze ook maar zelf. Je bent toch geen sloof.
Hahahaha dat zeggen ze op mijn werk ook. OkƩ is goed vriend, bij de concurrent bestaat Corona inderdaad niet
Vreselijk, voetbal. En als jij nou wat wil kijken?
Erger me kapot aan dat irritante x4 x16 x32 etc doorspoelen bij bijvoorbeeld Videoland. Ik wil doorspoelen zoals dat kan op Youtube.
Ben ik nou gek of kan ook dat gewoon?
Op de tv kan ik bij Videoland alleen doorspoelen met dat x32 x64 x128 principe.
Aan PostNL en hun stomme beleid als ze pakketjes kwijt raken. Ik vind het zo raar dat ik betaal voor een service (namelijk het bezorgen van een pakket) en dat als zij dan niet hun service leveren en mijn pakket kwijtraken (ik kan ook gewoon niet begrijpen hoe zoiets kwijt raakt, ik bedoel dan moet het toch gewoon gestolen zijn of uit een auto gegooid zijn?) ik dan de waarde van mijn pakket niet vergoed krijg. Dat is toch raar? Dan moet je dus eigenlijk elke keer het dubbele betalen (want dan is je pakket āverzekerdā) omdat er een kans is dat zij hun werk niet goed doen? Echt zo onuitstaanbaar dom iets.
Aan al mn afgebroken haren. Ik voelde het wel elke keer als ik mn elastiek uit trok. Maar nu dat ze als stekels omhoog staan vind ik het niet leuk meer.
En ze doen ook totaal niet hun best om uit te zoeken wat er is. Er is al weken een brievenbuspakketje (gewoon vanuit Nederland)onderweg naar mij. Het enige wat zij zeggen is: ja het wordt nog wel iedere dag gescand, maar wat er mee is en wanneer je het krijgt weet ik niet.
Dat ik standaard de dag nadat ik gewerkt heb coronasymtptomen heb. Gelukkig werk ik maar 1 keer in de week en wacht ik altijd een dag af maar t is zo irritant. Kreeg swinters altijd al keelpijn in die toko maar t mondkapje verergert t ofzo.
Ik haat voetbal. Waarom moet dat iedere zondag gekeken worden. Waarom moet er altijd geschreeuwd en gescholden worden. Hate it!!!
De nieuwe huurder van mijn huis heeft op het laatste moment afgezegd terwijl ze mij had beloofd dat ik de muren niet meer zou hoeven verven want ze zou toch een schilder voor het hele huis inhuren. Nu moet ik dat ook nog eens gaan doen terwijl ik levensmoe ben
Dat mag toch niet als je zwanger bent???
Ja ik bedoelde met āikā ook eigenlijk iemand anders ahhahaha