Dat pakketpunten hun tijden niet updaten op internet. Stond vandaag voor 2 punten die volgens internet open zouden zijn, nou mooi niet beide gesloten. Toen waren de paaseitjes die ik graag eet ook nog eens op in de winkel. Gelukkig was mijn vriend zo lief om naar een andere winkel te rijden. Was ook voor zijn eigen bestwil was bloed chagrijnig. Nu ik een halve zak paaseitjes op heb ziet het leven er en stuk beter uit.
Kunnen die punten vaak zelf niks aan doen. Ze hebben hier bij zoân punt op de hoek al 1000x bij DHL aangegeven dat ze pas om 10.00 open zijn en de tijden worden gewoon nergens aangepast. Maar zij krijgen wel alle boze mensen voor hun neus.
Dat de rookmelder doorpiept terwijl hij van het plafond is en de batterij er uit is, het is echt zwarte magie gewoon
Elke keer koop ik kinder surprise en elke keer ben ik weer teleurgesteld in het speeltje⊠vroeger was het zo veel leuker!
Mwah magie hoeft het niet te zijn. In het elektrische circuit kunnen kleine onderdelen zitten die de spanning opslaan en zeer langzaam leeg laten lopen. Het geven van een piepje kost bar weinig, dus kan even duren.
Ben voor de tweede x sinds Corona extra naar buiten geweest. Ga ivm risicogroep echt alleen maar naar dokters en heel soms een boodschapje. Nu dus podoloog. Heeft mn man klachten.
Vorige x dat we een extra âuitstapjeâ deden kregen we beide klachten.
Ik ben de 29ste op de wachtlijst voor een fietsparkeerplaatsje in de stalling hier een straat verder. En de stad vraagt zich af waarom zoveel Antwerpenaren zich met de wagen verplaatsen
Mobiliteit is sowieso echt een ramp hier. Het clichĂ© zegt âAntwerpen stad en de rest [van BelgiĂ«] is parkingâ maar heel Antwerpen IS parking (betaalde parking) en NOG kan ik als ik 's avonds na 18u30 thuiskom geen plekje vinden voor mijn wagen
Jaaa! Baal nog steeds dat ik mijn glaasje waarmee ik door muren kon kijken niet meer heb
Laatst had ik een doosje gekocht en toen kwam ik er achter dat je niet meer in alle drie de eieren een âleukâ speeltje krijgt. Dus stel het thema was Disney Prinses, dan zat er maar in 1 ei een Disney prinses en in de anderen een algemeen stom speeltje.
Opgelicht!!!
Ik erger me eraan dat mân thee-ei niet goed dicht zat waardoor mân thee nu een soort kruidensoep is geworden.
he bah ik heb ook een greys anatomy spoiler voorbij zien komen over de laatst uitgezonden aflevering
Ik wil mijn zonnebril verkopen via Marktplaats.
âSchikt het morgen om 16.30?â
Ja, hoor, tot dan!
âTot morgen!â
Vervolgens om 16.30: krekelgeluiden.
Ohh, ik word ook helemaal gek van Marktplaats. Had vandaag iemand die perse via Paypal wilde betalen. Heb ik niet, maar je kan gewoon je geld terugboeken naar je rekening dus ik zag het probleem niet helemaal. Kon hij dat niet terugboeken omdat zijn bankrekening in de min stond, dus het moest via Paypal.
Uh. Wat?
Is dit niet onzin? Klinkt een beetje shady.
Ik wil mijn gezeik over deze meneer nog ff rechttrekken. Hij kwam later omdat ie in een meeting zat.
Ik geloof het denk ik wel, als hij het geld overboekt naar zijn rekening lost hij natuurlijk een schuld af en dan âverdwijntâ het geld. Maar het is zeker een raar verhaal. Vind het alleen best moeilijk om mensen af te kappen. Voel me altijd zo snel tot iets verplicht.
PayPal is een beetje vergelijkbaar met creditcards, je betaalt iets met je paypal saldo en dat wordt dan later van je bankrekening afgeschreven. Dat kan ook als je saldo 0 is, je hoeft niet vooraf geld over te boeken. Normaal gebeurt dat afschrijven dat één of twee dagen later, maar als je het niet op je rekening hebt staan wordt het pas afgeschreven zodra je het geld weer hebt, met een maximum van 30? dagen voor je gezeik krijgt. Dus dan kan je ook dingen alvast aanschaffen en pas betalen als je weer salaris hebt. Daarnaast heb je ook kopersbescherming (als je wordt opgelicht krijg je je geld terug van Paypal) maar dat is weer een heel ander verhaal.
Aha, vind het zo wel ingewikkeld worden. Zou het niet een scam kunnen zijn waarbij hij uiteindelijk via Paypal zijn geld terugkrijgt en ik zonder iets zit?
Ik denk het niet hoor, volgens mij zit PayPal best wel goed in elkaar en is het ook wel veilig. Ik denk dat hij gewoon krap zit qua geld aan het einde van de maand en dit voor hem een handige manier is om de eindjes aan elkaar te knopen.
Maar goed dat betalen met PayPal werkt natuurlijk alleen als beide partijen daar mee instemmen, als jij daar geen zin in hebt is dat je goed recht en moet hij gewoon zorgen dat hij het op een andere manier aan je kan betalen!
Ja, ik vind het niet zoân fijn idee. Het gaat om best een flink bedrag, hij had ook al geen auto om het te komen halen. Ugh, vind het echt lastig om nee te moeten zeggen haha.