Waar erger je je aan? #9

Net lastig gesprek gehad. Meteen zweet (ook onder mn boobs) bah.

Ik wil heel graag pizza bestellen.
Maar ik ben zwanger en m’n vriend wil graag gezond voor me koken zoveel mogelijk, dus nu maakt ie 1 van m’n favoriete gezonde maaltijden.

Maar ik wil gewoon zo graag pizza bestellen

5 likes

Je verdient pizza!

12 likes

Jij spreekt namens jezelf en je baby dus jouw mening wint altijd, gewoon pizza bestellen.

14 likes

Jouw zwangerschap jouw pizza! Lees wel eens vaker dat partners ‘willen’ dat hun zwangere vriendin gezond eet om die reden. Mag je dat even lekker zelf bepalen.

22 likes

No uterus no opinion

25 likes

Eens, maar hij kookt al 4 maanden voor me elke freaking dag en meestal wat ik hem vraag (niet gezond) en dit is echt 1 van m’n favoriete maaltijden (linzenschotel) in het algemeen, dus hij doet gewoon heel hard zn best.

Maar ik wil pizza.
Ik ben overigens akkoord gegaan onder de voorwaarde dat als hij van de week spinazie gaat eten (:nauseated_face:) ik alsnog pizza krijg.

15 likes

Aan het trambord. Hij stond op 7 minuten toen ik 5 minuten geleden aankwam, dat was op het randje en nu staat hij nog steeds op 7 minuten. Inmiddels weer op 8. Dan was lopen sneller geweest, maar ik heb nu al 5 minuten geĂŻnvesteerd.

5 likes

ik zit in een aantal feesboek groepen en ik erger me kapot aan het gebrek aan interpunctie ik ben zelf ook niet perfect maar ik kan teksten die op deze manier zijn geschreven gewoon echt niet lezen en ontcijferen en ik vraag me eige gewoon af wat deze mensen hebben uitgespookt op school en breek me de bek niet open over de spellingsfouten zoals me en men

21 likes

Ik hield m’n adem in bij het lezen van deze ‘zin’ .

25 likes

Bedoel je ‘ik hield me adem in’

:crazy_face:

9 likes

Men

5 likes

Screen Shot 2021-03-16 at 22.56.49

powerful
krachtig
sterk

20 likes

Dat iedere plaatselijke Facebook marktplaats groepen opeens een handelplek zijn voor MLM bedrijven. In plaats van leuke kastjes en boeken zie ik nu vooral advertenties voor veerboten, fatburners en natuurlijke schoonmaak middelen.

3 likes

Waaaarom

7 likes

Aaaw, hij dacht gras is groener aan de overkant.

29 likes

Haha door al het blad is dat gras niet zo groen meer. :joy: Maar vind het zonde dat die twee bomen blijkbaar weggehaald worden. Die takken kletteren ook zo lekker op het dak en mijn vriend slaapt vanwege nachtdiensten. Echt top.

1 like

Ik heb zo’n situatie op mijn kin zitten en ik voel hem de hele tijd bonken. Kan niet wachten tot ik thuis ben zodat ik die mofo helemaal uit kan graven

1 like

Mijn fysio loopt echt heel vaak makkelijk 10 minuten uit. Nu ook weer
 terwijl ze weet dat ik vaak afspraken plan vlak na haar. Is misschien nu al 4 keer voorgekomen en dan zegt ze iedere keer ‘oh ja dacht het dan in te kunnen lopen bij jou’. En dan mis ik iedere keer 10 minuten van mijn consult

Aan mijn vader die zo een boomer is op whatsapp. Stomme grapjes doorsturen en verkeerde smileys gebruiken.

2 likes