Waar erger je je aan? #9

Gewoon zeggen dat je geen paypal hebt en dat je het gewoon via een betaalverzoek wil krijgen, zijn probleem als hij daar niet mee instemt! Je kan ook aanbieden om een week te wachten met de verkoop tot hij weer geld heeft?

Wel irritant als mensen geen auto hebben, ik heb daar ook zo vaak gezeik mee gehad. “Heb geen auto, kan je het niet komen brengen?” Nou nee, er staat niet voor niets alleen ophalen, misschien moet je daar even over nadenken voor je reageert op een boekenkast?

1 like

Oh goed idee, dat kan ik ook voorstellen inderdaad.

Ja, ik heb het nadrukkelijk in de advertentie staan en ben echt nog wel bereid om naar de dichtstbijzijnde stad te rijden, maar het lijkt wel alsof alleen mensen aan de andere kant van het land reageren.

Je kan bij PayPal ook gewoon overmaken naar een bankrekening, de ontvanger hoeft geen PayPal te hebben. Dus hij zit een beetje moeilijk te doen gewoon.

1 like

Thanks! Ik zal het voorstellen. Hij mag het overmaken naar mijn bankrekening en gewoon komen halen, anders jammer hoor.

Ik zie heel vaak dat mensen op vinted spullen verkopen die duidelijk hun beste tijd hebben gehad voor belachelijk veel geld. Vraag er dan gewoon een paar euro voor of geef het gratis weg

20 likes

Of op een nieuw item met kaartje 5,00€ bieden.

4 likes

Ja ook nog van die polyestervodjes van de h&m en Primark 5 jaar geleden. Sgat doneer het gewoon, dat is echt niks meer waard.

16 likes

Ik heb die vent die laatst langskwam geappt wanneer hij weer wilde chillen, zoals we al besproken hadden. En hij reageert gewoon niet. En dat kan ik echt niet uitstaan hè, doe gewoon normaal. We waren/zijn ook gewoon vrienden dus hallo. Ik heb helemaal zin om allerlei sarcastische dingen te zeggen maar ook denk ik: je bent de moeite niet waard. Maar ik kan het slecht hebben.

Ik heb 8 nieuwe onderbroeken gekocht bij zeeman en tot nu toe hebben er al 2 een loslatende rand. Irritant. Ga ook niet helemaal een private shopping afspraak maken om ze terug te brengen

Misschien kan je een mailtje sturen? Doe ik wel eens als ik niet helemaal terug wil naar de winkel en er is duidelijk iets mis met het product.

Argh. M’n Ikea-pakket zou eindelijkkk komen. Maar stond voor vandaag en heb zo een paar afspraken waardoor ik het risico liep dat ik de bezorger zou missen. Wilde ik niet lopen, ook voor het geval de buren er niet zouden zijn en het dan naar een bezorgpunt gebracht zou worden, want het is een erg groot pakket. Dus gewijzigd naar morgenochtend, maar dan moest ik wel m’n bloedafname-afspraak verzetten. Baalde ik van want die stond al ruim een week later dan bedoeld door drukte daar + onhandige tijden voor mij die nog vrij waren. Die dus weer moeten wijzigen naar vrijdag want dan was er pas weer plek, waardoor het nóg later wordt. Zag ik vannacht dat een ander pakket ineens onverwachts ook al vandaag zou komen, waarbij ik het bezorgmoment niet kon wijzigen (ook zoiets ergerlijks, waarom kan dat zo vaak niet bij PostNL?). Maar de bezorger is dus net al geweest, dus ik heb dat Ikea pakket + afspraak bloedafname voor niks gewijzigd :tired_face:

1 like

Een van de twee storneren? Dan neem je de telefoon maar op hoor.

1 like

Ik heb dat eigenlijk ook met bijna al mn zeeman onderbroeken wel. Dus op basis van mijn ervaring kan je dan ook beter inzetten op geld terug dan op ruilen.

Ja ik heb een tijdje terug ook een stapel gekocht en die hebben het allemaal niet. Heb gewoon een slechte batch denk ik. Opzich functioneren ze wel dus ik draag ze gewoon en hoef niet per se m’n geld terug maar is gewoon jammer haha

Ik heb hetzelfde, sta nu in de wachtrij voor de chat. Even horen wat ik moet doen voor ik iets storneer.

ik heb zo overleg en ik moet naar de wc maar mn huisgenootje is aan het douchen :weary:

Oh top, ik zat niet op te letten en de chat was dus afgesloten toen ik niet reageerde haha. Thanks!

1 like

Soort puisten zonder kop. Je kan het niet uitknijpen. Gewoon bulten, zo irritant.

12 likes

Ja ik heb er 1 bij mijn wenkbrauw. En 1 op mijn kin. Altijd dezelfde plekken ook. Het trekt na week wel weer weg. Maar ooit een mega bom denk ik.

1 like

Aah fijn dat je dit zegt. Zelfde probleem hiero :pensive:

1 like