Waar erger je je aan? #9

We hebben vorige week een nieuw bed besteld en we hebben nog niks gehoord. Het zou gewoon leverbaar zijn en ik wil echt dit weekend in het nieuwe huis slapen want word gek bij mn ouders

Ik irriteer me er heel erg aan maar ben ook zo moe dat ik er geen sprankelend scheld verhaal van kan maken

1 like

Zelf even bellen naar de klantenservice?

Ja ze nemen al 2 dagen niet op :face_with_symbols_over_mouth:

Dat ik een kennis van vroeger tegenkwam op Instagram, haar besloot toe te voegen (ze heeft een afgeschermd profiel), zij hierop reageerde door mij een verzoek te sturen zonder mijn verzoek te accepteren(ik heb ook een afgeschermd profiel), wat ik accepteerde want misschien herkende ze me niet door m’n getrouwde achternaam, en daar hield het op. Ik vind het echt irritanter dan zou moeten dat zij nu bij mij op m’n Instagram kan gluren maar ik niet bij haar. Ik wacht het maar even af en anders knikker ik haar er ook weer af.

19 likes

Overburen zijn hun badkamer aan het verbouwen. Op dit moment de tegels eruit aan het drillen. Het is dat er al veel mensen zich hebben ingeschreven om naar kantoor te gaan morgen.

2 likes

Ik denk niet dat er een kutter geluid is dan dat inderdaad

2 likes

Aan indeed, ik selecteer op fulltime banen en ik krijg allemaal bijbaantjes van max 12 uur :roll_eyes: en op alleen dingen uit de stad waar ik woon en dan krijg ik steeds ‘schoonmaken op Ameland’, rot op Ameland!!

3 likes

Net lastig gesprek gehad. Meteen zweet (ook onder mn boobs) bah.

Ik wil heel graag pizza bestellen.
Maar ik ben zwanger en m’n vriend wil graag gezond voor me koken zoveel mogelijk, dus nu maakt ie 1 van m’n favoriete gezonde maaltijden.

Maar ik wil gewoon zo graag pizza bestellen

5 likes

Je verdient pizza!

12 likes

Jij spreekt namens jezelf en je baby dus jouw mening wint altijd, gewoon pizza bestellen.

14 likes

Jouw zwangerschap jouw pizza! Lees wel eens vaker dat partners ‘willen’ dat hun zwangere vriendin gezond eet om die reden. Mag je dat even lekker zelf bepalen.

22 likes

No uterus no opinion

25 likes

Eens, maar hij kookt al 4 maanden voor me elke freaking dag en meestal wat ik hem vraag (niet gezond) en dit is echt 1 van m’n favoriete maaltijden (linzenschotel) in het algemeen, dus hij doet gewoon heel hard zn best.

Maar ik wil pizza.
Ik ben overigens akkoord gegaan onder de voorwaarde dat als hij van de week spinazie gaat eten (:nauseated_face:) ik alsnog pizza krijg.

15 likes

Aan het trambord. Hij stond op 7 minuten toen ik 5 minuten geleden aankwam, dat was op het randje en nu staat hij nog steeds op 7 minuten. Inmiddels weer op 8. Dan was lopen sneller geweest, maar ik heb nu al 5 minuten geĂŻnvesteerd.

5 likes

ik zit in een aantal feesboek groepen en ik erger me kapot aan het gebrek aan interpunctie ik ben zelf ook niet perfect maar ik kan teksten die op deze manier zijn geschreven gewoon echt niet lezen en ontcijferen en ik vraag me eige gewoon af wat deze mensen hebben uitgespookt op school en breek me de bek niet open over de spellingsfouten zoals me en men

21 likes

Ik hield m’n adem in bij het lezen van deze ‘zin’ .

25 likes

Bedoel je ‘ik hield me adem in’

:crazy_face:

9 likes

Men

5 likes

Screen Shot 2021-03-16 at 22.56.49

powerful
krachtig
sterk

20 likes