Dat iedere plaatselijke Facebook marktplaats groepen opeens een handelplek zijn voor MLM bedrijven. In plaats van leuke kastjes en boeken zie ik nu vooral advertenties voor veerboten, fatburners en natuurlijke schoonmaak middelen.
Aaaw, hij dacht gras is groener aan de overkant.
Haha door al het blad is dat gras niet zo groen meer. Maar vind het zonde dat die twee bomen blijkbaar weggehaald worden. Die takken kletteren ook zo lekker op het dak en mijn vriend slaapt vanwege nachtdiensten. Echt top.
Ik heb zoân situatie op mijn kin zitten en ik voel hem de hele tijd bonken. Kan niet wachten tot ik thuis ben zodat ik die mofo helemaal uit kan graven
Mijn fysio loopt echt heel vaak makkelijk 10 minuten uit. Nu ook weer⌠terwijl ze weet dat ik vaak afspraken plan vlak na haar. Is misschien nu al 4 keer voorgekomen en dan zegt ze iedere keer âoh ja dacht het dan in te kunnen lopen bij jouâ. En dan mis ik iedere keer 10 minuten van mijn consult
Aan mijn vader die zo een boomer is op whatsapp. Stomme grapjes doorsturen en verkeerde smileys gebruiken.
Dat ik min of meer wordt verplicht om een grote zak MilkyWay te kopen waardoor ik nog meer afval produceer maar ik ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik gewoon 6 van die repen haal want even duur zoân beetje (scheelt maar 20 cent) maar je krijgt qua gewicht ook maar 1/3de ongeveer van een grote zak.
Waarom kunnen prijzen niet gewoon eerlijker zijn.
¨U bent beller nummer 1´
Nou eigenlijk beller nummer 2 anders was ik wel aan de lijn geweestâŚ
Een luxeprobleem maar ik was gister bij de action en heb daar allemaal aussie conditioner snel ingeslagen. Geen idee welke ik eigenlijk wilde hebben. Nu heb ik er 1 voor gestrest haar, maar ook voor beschadigd haar en weetikhet wat allemaal. Mijn haar is altijd beschadigd gestrest futloos moe hopeloos alles dus ik kan net zo goed alles mixen.
Er lag gisteren een slof buiten op een hegje en die ligt nu bij mij in de achtertuin. En er zijn jongetjes aan het voetballen buiten en net schoten ze hun bal bij ons in de achtertuin. 1 en 1 is 2. Irritant, doe wat met je miezerige jongpuberleven
Ik wilde een procreate bestand exporteren, in plaats daarvan drukte ik op duplicate dus wilde de kopie verwijderen en nu heb ik ze per ongeluk allebei verwijderd Blijkbaar is er geen prullenbak of zo waar ik het weer terug kan halen dus al het werk voor niks
Huh wat raar? Roepen ze dan echt âTRIVIAAAAA, OPEN GEBARSTEN AAMBEI JE BENT AAN DE BEURTâ
Aan mijn man die al een half uur lang een jaloezie voor het raam aan het ophangen is wat niet lukt. Hij zit te kreunen, zuchten, schelden, alles, maar ik mag niet helpen, niet mee kijken en hij wil me niet vertellen wat er niet lukt. Het is met zoân systeem waarbij je houdertjes in je kozijn schroeft met 2 schroefjes per stuk en dan de jaloezie erin klikt. Hoe moeilijk kan het zijn. Maar goed ik laat hem maar want âjij weet er toch niks vanâ
Wat!?
Zegt ze dan: Trivia, voor gonnoeroe?
Wat bizar, zou dat eigenlijk toch wel even melden.
Dat is toch belachelijk.
Wat bizar en onnodig.
Nou ook al ben je er voor de gezelligheid, zoiets mogen ze gewoon niet zeggen. Echt heel raar.
Dat roxan hazes olee wejenewus zegt
@ mezelf: waarom heb je deze week al bijna TIEN EURO uitgegeven aan gember??? Je kan ook gewoon theezakjes gebruiken.
Edit: met thuiswerken is het gewoon zo heerlijk (en makkelijk) om lekker te eten en drinken.