Waar erger je je aan? #9

Ik hoor dit echt in die stem ook
U bent BELler NUMmer EEN, alsof er spanning opgevoerd moet worden. Nou moet ik wel zeggen dat dat lukt want na 20 minuten dat bandje ben ik net zo zenuwachtig als bij m’n centraal examen scheikunde.

14 likes

Hahah oh precies dit!
En dan gaat op een gegeven moment de beltoon anders, dat je denkt OKÉ, nu krijg ik iemand aan de lijn. Wat is mijn naam ook alweer?

12 likes

Blijf je 20minuten wachten? Ik hang na x tijd op wegens te hoog opgelopen spanning :+1:
En ik haat wachten.

1 like

Ik heb ook wleens meegemaakt dat als je een half uur in de wacht hing de verbinding vanzelf werd verbroken. echt WAT???

5 likes

Ook stom.

1 like

Mn tiktok fyp is stuk. En ja ik ben veel te oud. Maar had altijd katten en bedrijfjes en leuke dingen. Nu opeens krijg ik gameaccounts, kpop, 16 jarige jongens. Wat is dit

2 likes

Dit verklaart wel waarom mensen soms zo lang moeten nadenken als ik naar hun geboortedatum vraag :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja, want dan kom ik in een intern conflict dat het me én te lang duurt (dus dat ik op wil hangen) én dat ik nu al zo lang wacht dat het zonde is nu op te geven :joy: en binnen dat twijfelvacuum blijf ik meestal hangen en schrik ik als ze opnemen.

3 likes

Ik bel in het ziekenhuis wel eens iemand, dan duurt dat teringlang, dan zet ik de telefoon op speaker en laat ik hem lekker tuuten terwijl ik verder werk, en dan na een paar minuten neemt er iemand op ‘met Ans’, en dan ben ik compleet vergeten wie ik ook al weer aan het bellen was en waar het over ging. Meermaals moeten vragen ‘ehhhh, ben jij dan de diëtist? nee? oh, radiologie dan? ja ik belde geloof ik over deze patiënt…’

35 likes

Dit heb ik sinds vanavond ook ineens! Echt stom want tiktok zit in m’n avondritueel haha maar nu was er geen klap aan

Wow, waar koop jij gember?

Olay regenerist

1 like

Ik drink 1 smaak thee en die kocht ik eerst voor veel te veel geld illegaal bij starbucks maar toen had de duitse lidl opeens een vergelijkbare smaak en nu hebben ze die niet meer :cry:

Was niet toevallig bij trans.avia? Daar werden de wachtenden na een half uur automatisch verbroken. Was op drukke dagen bijna een sport om bij te houden hoeveel er weg vielen :sweat_smile:

Ja bom op de fabriek van lord nelson thee

1 like

Bij de Albert Heijn kost een stuk dat nog kleiner is dan mijn hand gewoon 3€😢 Maar het is zooo lekker en zo goed voor je dat ik mezelf erop trakteer.

Vriendin van me had t even later ook. Bij mij wisselt nu soms heb ik mn normale content en dan opeens weer knullies, kpop en games.

1 like

Ik beter zie met mijn bril van pearl dan van charlie tempel.
Komt denk ik door de afronding van de pupil afstand.

Wow dan heb ik hier gewoon goud liggen :joy::joy:

(Dat boek is a4 formaat)

4 likes

Heb je nog reactie hierop gehad nadat je het hebt aangekaart?

1 like