Waar erger je je aan? #9

Ja! Ik heb vanmiddag voor dat bovenste stuk van je foto 3,07 betaald, de sticker zit er nog op🤪

1 like

Nee, ik geloof dat het bij DHL oid was!

Heb je geen Turkse of Marokkaanse supermarkt in de buurt? Of een toko? Veel te duur bij de Albert Heijn joh!

4 likes

De verkiezingsuitslag

8 likes

Olaz regenerist

1 like

Wat een slappe hap van die huisarts! Als hij er van op de hoogte is, kan hij er toch achteraan en de assistenten erop wijzen het kantoor dicht te doen/houden?
Ik heb dit soort werk ook gedaan in het verleden en dan werd er ook op gehamerd dat je het luifeltje aan je balie dichtschuift als je persoonlijke informatie over de telefoon bespreekt.
Niet ok, maar goed dat je een andere plek uitzoekt als ze er toch niet echt wat aan gaan doen.

3 likes

Wat heb je hiervoor betaald? Dit zou bij de AH echt twintig euro kosten ofzo hahah ik schrik er elke keer weer van

Ik zou hier echt een geschreven klacht over indienen. Huisartsenpraktijken moeten zich ook houden aan die AVG en privacy is een groot goed, overal en altijd, maar zeker als het om medische zaken gaat. Ze zouden hier minimaal een intern verbeterplan op moeten zetten.

15 likes

Ja hoor, mijn buren zijn weer luid aan t seksen (meestal hoor ik ze 3x per dag). Altijd die zeehonden geluiden, ben er klaar mee. Probeer te werken oke

15 likes

Zou echt heel cool zijn als je bovenstaande tekst exact zo bij hun door de brievenbus gooit.

33 likes

Wat belachelijk zeg. Bij mijn bibliotheek zijn ze nog discreter, daar mogen in de reserveringskast geen bonnetjes met je achternaam uit de boeken steken maar is het gecodeerd, stel je voor dat iemand ziet wat je leest.

Heel vreemd dat de dokterspraktijk daar zelf niet even over nadenkt, zo onnodig.

8 likes

Hahahah ja het is een soort vreemde kreun combinatie die ergens tussen een zeehondengeluid en een kreun van een vrouwelijke tennisspeler zit.

2 likes

Hahha ja ik heb me weleens afgevraagd of mijn collegas het kunnen horen in meetings. Maar ik ben te pussy om t dan te vragen omdat ik dan liever over iets anders dan pieterburen praat

9 likes

3x per dag iedere dag?? Wauw

1 like

Omg dit herken ik zo erg van mn vorige buurmeisje. Ik vond haar ook als een soort zeehond kreunen het was zo vreemd. Ik gooide vaak een schoen tegen de muur. 1 keer heb ik met mn dronken kop dat geluid nagedaan zodat ze miss wist hoe irritant het was.

26 likes

Eigenlijk gewoon aanbellen op het moment zelf.

(Maar zou ik misschien niet zo snel durven.)

Dat hadden de andere buren wel eens gedaan. Toen werd ze heel boos dat er zo laat werd aangebeld. Was ook zo’n nare meid. Iedereen was blij toen ze weg ging. Nu heeft waarschijnlijk iemand anders in Nederland last van haar. Misschien is het wel dezelfde haha @Mango

7 likes

Dat ondanks corona hier nog zogenaamd koopavond is waardoor het betaald parkeren is.

Dat ik mn werk niet af kreeg waardoor ik straks nog moet werken terwijl ik tot dinsdag vrij heb genomen. :frowning: en daarnaast hebben we een huiswerk opdracht die ik ook morgen nog moet doen en dan dus moet afmaken :roll_eyes::roll_eyes:

Dat 2 pakketjes waar ik al lang op wacht(een sup en een naamkettingje) allebei dit weekend binnenkomen terwijl ik dan niet thuis ben :frowning:

Mensen die hun pakket niet ophalen bij een pakketpunt. Echt why?? Ik heb twee keer een herinnering gestuurd en dan haalt ze het nog niet op na een week. Dus nu wordt het weer naar mij teruggestuurd. Echt ongelooflijk, ga nooit meer wat naar zo’n punt sturen.

1 like

Dit ministukje gember van Hello Fresh.

39 likes